Administracja
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Zadania kwartalne
• Konkurs na fanfick (wyniki)
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Zadania kwartalne
• Konkurs na fanfick (wyniki)
![]() |
30°C | GORĄCO Słońce na stałe rozgościło się na niebie rozgrzewając ziemię do przyjemnych (dla jednych) lub nieznośnych (dla innych) temperatur. Łąki rozkwitły wielobarwnymi kwiatami, wśród których roi się od owadów. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Dolina Niespodzianek
- Karmelitta
- Zorza
- Posty: 100
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 8
- Zręczność: 20 (10+10)
- Czujność: 17 (7+10)
- Wiedza: 30
- Życie: 85 (14.07)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 37
Dolina Niespodzianek
1d6
5 —> 10 (nic się nie dzieje)
Po prostu biegła dalej.
5 —> 10 (nic się nie dzieje)
Po prostu biegła dalej.
Do skryby
Do zdarzenia
- Kaimler
- Upiór
Khamul - Posty: 529
- Rodzice: Aki i Vadus
- Płeć: Samiec
- Siła: 74 (24+50)
- Zręczność: 90 (40+50)
- Czujność: 64 (14+50)
- Wiedza: 40
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 50 (1070 wym.)
- Profesje: Iluzjonista [2], Tropiciel [3]
- Przydomek: Aran
Dolina Niespodzianek
https://discord.com/channels/1328514757 ... 8077784155 +4 = pole 6
Kątem oka zerknął na wilczycę, która robiła dokładnie to samo co i on. Jakimś dziwnym trafem łaziła za nim krok w krok, co zaczęło mu się już wydawać podejrzane. Nie kontrolował jej intencji, ale wolałby jednak, by był to przypadek. Nie kojarzył jej z tłumu potępionych, ani też nie emanowała podobną energią, w jej futrze nie było ani śladu wilgoci.
W końcu, gdy ostatni klocek został wyciągnięty z łapy, Kaimler wstał i poszedł kawałek dalej. Przysiadł w miejscu, gdy zobaczył, że do mety zbliżają się wilki. Chyba nie było już sensu iść dalej.
Rozejrzał się tylko, starając się dojrzeć Connor.
Kątem oka zerknął na wilczycę, która robiła dokładnie to samo co i on. Jakimś dziwnym trafem łaziła za nim krok w krok, co zaczęło mu się już wydawać podejrzane. Nie kontrolował jej intencji, ale wolałby jednak, by był to przypadek. Nie kojarzył jej z tłumu potępionych, ani też nie emanowała podobną energią, w jej futrze nie było ani śladu wilgoci.
W końcu, gdy ostatni klocek został wyciągnięty z łapy, Kaimler wstał i poszedł kawałek dalej. Przysiadł w miejscu, gdy zobaczył, że do mety zbliżają się wilki. Chyba nie było już sensu iść dalej.
Rozejrzał się tylko, starając się dojrzeć Connor.
karta postaci — char zastrzeżony szczeniak
motyw I — motyw II — motyw III
motyw I — motyw II — motyw III

moce
|
- Lakańa
- Adept
Klan Natury - Posty: 21
- Rodzice: Laahaj, Varjo
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 8
- Zręczność: 8
- Czujność: 9
- Wiedza: 5
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 121
Dolina Niespodzianek
https://discord.com/channels/1328514757 ... 1169656923 +5= 11
https://discord.com/channels/1328514757 ... 1077851199 — 1
Czuła na sobie wzrok, nawet jeśli patrzyła na nią tęczówka tylko z kąta oka. Nie był to wzrok, którym obdarowywał ją tata ani żaden wilk, którego do tej pory spotkała. Zawinęła do wewnątrz wargi, skupiając się na klockach, które teraz wyciągała w jeszcze większym pozornym skupieniu. Dostrzegła cień. Wilk wstał i ruszył przed siebie.
Odczekała dłuższą chwilę, w której zbierała w sobie myśli. Czuła się niechciana, ale też chciała się bawić tak jak inni.. Odetchnęła głęboko i ruszyła na przód, mijając wilka o krok lub dwa. Dostrzegając jednak co działo się w przód, schowała uszy w sierści. Był tam ogrom wilków i chyba brak miejsca dla niej. Na domiar złego, one wciąż pokonywaly przeszkody, a Lakańa? Co dała kroki w przód, wdepnęła w jakieś klocki... Co mogło ją czekać dalej?
Ale hej. W końcu czy zabawa zawsze musiała polegać na wygrywaniu? Postawiła uszy znów, sądząc, że może jednak był inny ukryty cel tej wyprawy. Postawiła uszy na sztorc i zamiotla ogonem trawę. Cofnęła się na wysokość wilka i siadła obok, ale jednak w bezpiecznej odległości.
— A w Varoi. Jestem Lakańa. — przywitała się z tym nie do końca przyjaźnie wyglądającym typem. Ale do tej pory nie zrobił jej niczego złego, więc chyba nie był aż tak najgorszy..
https://discord.com/channels/1328514757 ... 1077851199 — 1
Czuła na sobie wzrok, nawet jeśli patrzyła na nią tęczówka tylko z kąta oka. Nie był to wzrok, którym obdarowywał ją tata ani żaden wilk, którego do tej pory spotkała. Zawinęła do wewnątrz wargi, skupiając się na klockach, które teraz wyciągała w jeszcze większym pozornym skupieniu. Dostrzegła cień. Wilk wstał i ruszył przed siebie.
Odczekała dłuższą chwilę, w której zbierała w sobie myśli. Czuła się niechciana, ale też chciała się bawić tak jak inni.. Odetchnęła głęboko i ruszyła na przód, mijając wilka o krok lub dwa. Dostrzegając jednak co działo się w przód, schowała uszy w sierści. Był tam ogrom wilków i chyba brak miejsca dla niej. Na domiar złego, one wciąż pokonywaly przeszkody, a Lakańa? Co dała kroki w przód, wdepnęła w jakieś klocki... Co mogło ją czekać dalej?
Ale hej. W końcu czy zabawa zawsze musiała polegać na wygrywaniu? Postawiła uszy znów, sądząc, że może jednak był inny ukryty cel tej wyprawy. Postawiła uszy na sztorc i zamiotla ogonem trawę. Cofnęła się na wysokość wilka i siadła obok, ale jednak w bezpiecznej odległości.
— A w Varoi. Jestem Lakańa. — przywitała się z tym nie do końca przyjaźnie wyglądającym typem. Ale do tej pory nie zrobił jej niczego złego, więc chyba nie był aż tak najgorszy..
-
- Potępiona
- Posty: 35
- Rodzice: Aaralyn x Rhydian
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 4
- Zręczność: 2
- Czujność: 4
- Wiedza: 40
- Życie: 100
- Energia: 80
- Punkty Doświadczenia: 12
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
Dolina Niespodzianek
https://discord.com/channels/1328514757 ... 2710525020 +6 =9
https://discord.com/channels/1328514757 ... 5647248394 cofka -3 =6 tracę kolejkę
Vaella wiedziała, że nie ma szans ze swoją ulomnoscia. Zawsze trzymała się z tyłu i tym razem też tak było. Ale za to spodobało jej się zbieranie ziół. Kichnęła zamaszyście, dużo bardziej niż ktokolwiek mógłby się spodziewać. Odeszła kawałek dalej, nie chcąc nikomu wadzić. Widziała przed sobą upiora i zatrzymała się. Rozważała czy zgodne z zasadami było go wyprzedzać. Na wszelki wypadek cofnęła się znów, potykając się chorą łapą o wystający korzeń. Hej, chwilę temu go tu nie było... Usiadła i zaczęła oglądać czy to aby nie skręcenie.
https://discord.com/channels/1328514757 ... 5647248394 cofka -3 =6 tracę kolejkę
Vaella wiedziała, że nie ma szans ze swoją ulomnoscia. Zawsze trzymała się z tyłu i tym razem też tak było. Ale za to spodobało jej się zbieranie ziół. Kichnęła zamaszyście, dużo bardziej niż ktokolwiek mógłby się spodziewać. Odeszła kawałek dalej, nie chcąc nikomu wadzić. Widziała przed sobą upiora i zatrzymała się. Rozważała czy zgodne z zasadami było go wyprzedzać. Na wszelki wypadek cofnęła się znów, potykając się chorą łapą o wystający korzeń. Hej, chwilę temu go tu nie było... Usiadła i zaczęła oglądać czy to aby nie skręcenie.


A plate can never be fully restored once it has a crack.
But if it is still usable, what we have now will suffice.
« wygląd ».....................................................................
Ma białą sierść po matce i fiołkowe ślepia odziedziczone po ojcu.....
Martwica w lewej tylnej kończynie, kuleje, nie może biegać. Dłuższe
dystanse są dla niej bardzo męczące, prowadzi siedzący tryb życia.
Pachnie głównie ziołami i starymi książkami. Jest introwertyczką....
« partner ».....................................................................
zapala mnie uczuciem, zaciąga się kilka razy i zostawia....................
wśród popiołu bym dogasła. Raz, drugi, trzeci... ~ nie ma..............
« rodzina ».....................................................................
Blackbeard, ., Hattori. Spokrewniona z wielkim Lutecem......
Aaralyn i Rhydian (rodzice) ; Rhaegar, Aeryn, Rhaegon, Angmar (br)
Ariesme (sr)
Elisabeth i Castiel ; Prasheila i Vetralh (dziadkowie)
Adirael (wuj) i reszta klanu..
« moce ».......................................................................
Uzdrowiciel 1 — przywraca 20 PŻ leczonemu wilkowi;
za leczenie wilka uzdrowiciel otrzymuje 1 PD; koszt 20 energii .
...........
zastrzeżone

- Lestat
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 163
- Rodzice: Elisabeth x Kaimler
- Płeć: Samiec
- Siła: 3
- Zręczność: 2
- Czujność: 3
- Wiedza: 2
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 10
Dolina Niespodzianek
1d6
No więc rzucił kością by zobaczyć co przyniesie los.Tym razem znalazł się na polu 16 i dostał dodatkową kość..1d6
tak więc wylądował na 19 polu gdzie nic się nie dzieje
No więc rzucił kością by zobaczyć co przyniesie los.Tym razem znalazł się na polu 16 i dostał dodatkową kość..1d6
tak więc wylądował na 19 polu gdzie nic się nie dzieje
𝓛𝓮𝓼𝓽𝓪𝓽
—
—
°。 ⋆༺♱༻⋆。 °
—
—
O ja szczęśliwy!
Bowiem gdziekolwiek biegnę,
przykład hojnie daję,
dumnym wzorem święcę!
—
—
⋆⁺₊⋆ ━━━━⊱༒︎ • ༒︎⊰━━━━ ⋆⁺₊⋆
—
—
Gdziekolwiek biegnę, dobrą nowinę szerzę,
Potępiona familia rośnie i kwitnie,
wczoraj, dziś, jutro, na zawsze.
Moc prawa i żelaza, niech nigdy nie rdzewieje!
—
—
𓈒⠀𓂃⠀⠀˖⠀𓇬⠀˖⠀⠀𓂃⠀𓈒
—
—
—
—
°。 ⋆༺♱༻⋆。 °
—
—
O ja szczęśliwy!
Bowiem gdziekolwiek biegnę,
przykład hojnie daję,
dumnym wzorem święcę!
—
—
⋆⁺₊⋆ ━━━━⊱༒︎ • ༒︎⊰━━━━ ⋆⁺₊⋆
—
—
Gdziekolwiek biegnę, dobrą nowinę szerzę,
Potępiona familia rośnie i kwitnie,
wczoraj, dziś, jutro, na zawsze.
Moc prawa i żelaza, niech nigdy nie rdzewieje!
—
—
𓈒⠀𓂃⠀⠀˖⠀𓇬⠀˖⠀⠀𓂃⠀𓈒
—
—
- Hürrem
- Niewolnik
- Posty: 356
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 99
- Energia: 70
- Punkty Doświadczenia: 51
- Profesje: Rzemieślnik [1]
Dolina Niespodzianek
1d6
pole 19 nic się nie dzieje. Stanęła obok jakiegoś szczeniaka
pole 19 nic się nie dzieje. Stanęła obok jakiegoś szczeniaka
જ⁀➴
𝕳𝖚̈𝖗𝖗𝖊𝖒
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂
Nie na mnie skierowane publiczności oczy,
Na mnie nie stawiał nikt, pisano o mnie źle,
Ale ja wiem, że mogę gnać, co koń wyskoczy...
I że zwycięstwo jest pisane właśnie mnie!
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂
KARTA POSTACI | EKWIPUNEK
1.
2.Perła przeklętych
3.Skarb Włóczykija
4.
5.
6.
7.
8.
₊˚‿ ˚︵ ☾ ✦ ☽ ︵˚‿˚₊
KARIERA:
▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱
— Niewolnik —
- Ammat
- Skrytobójca
- Posty: 837
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 20 (20)
- Zręczność: 40 (20+20)
- Czujność: 35 (5+10+20)
- Wiedza: 20 (5+15)
- Życie: 90 (20.06)
- Energia: 70
- Punkty Doświadczenia: 23 (225)
- Profesje: Myśliwy [2]
Dolina Niespodzianek
1d6
dobiegł na pole 13 na którym nic się nie dzieje
dobiegł na pole 13 na którym nic się nie dzieje
𝙰𝙼𝙼𝙰𝚃
෴𓂃𓂃෴
𝕷𝖔𝖏𝖆𝖑𝖓𝖔𝖘́𝖈́ 𝖓𝖆𝖘𝖟𝖞𝖒 𝖕𝖗𝖆𝖜𝖊𝖒, 𝖘𝖎ł𝖆 𝖟𝖆𝖑𝖊𝖙𝖆̨,
𝖟𝖊𝖒𝖘𝖙𝖆 𝖕𝖗𝖟𝖞𝖏𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨, 𝖆 𝖟𝖆𝖇𝖆𝖜𝖆 𝖈𝖔𝖉𝖟𝖎𝖊𝖓𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨.
•❅────✧𒐤✧─────❅•
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴅᴏ ᴄᴢᴇɢᴏꜱ́ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴍɴɪᴇ ᴢᴍᴜꜱᴢᴀ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ɴᴀ ʟɪᴛᴏꜱ́ᴄ́ ʙʀᴀᴄ́ ᴍɴɪᴇ ᴄʜᴄᴇ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴢ ʙᴜᴛᴀᴍɪ ʟᴇᴢᴀ̨ ᴡ ᴅᴜꜱᴢᴇ̨,
ᴛʏᴍ ʙᴀʀᴅᴢɪᴇᴊ ɢᴅʏ ᴍɪ ɴᴀᴘʟᴜᴄ́ ᴡ ɴɪᴀ̨ ꜱᴛᴀʀᴀᴊᴀ̨ ꜱɪᴇ̨!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴍᴜᴄʜ, ᴄᴏ ᴢ̇ʏᴡɪᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴋʀᴡɪᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴇᴢ̇ᴀ̨,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴘꜱᴏ́ᴡ, ᴄᴏ ꜱᴢᴀʀᴘɪᴀ̨ ᴍɪᴇ̨ꜱᴀ ꜱᴛʀᴢᴇ̨ᴘ!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴛʏᴄʜ, ᴄᴏ ᴛᴇ̨ᴘᴏ ᴡ ꜱɪᴇʙɪᴇ ᴡɪᴇʀᴢᴀ̨,
ɢᴅʏ ɴᴀᴡᴇᴛ ᴊᴜᴢ̇ ɪᴄʜ ᴅᴌᴀᴡɪ ᴡᴌᴀꜱɴʏ ᴘᴇ̨ᴅ!
•❅────✧𒐤✧─────❅•
༝྾྾༝ KARTA POSTACI ༝྾྾༝ ❅────✧𒐤✧─────❅• Skryty Cios
Użyć: 2:2
Zatruta Broń
Użyć:2/2
Mutacje na stałe
pancerny: muskuły
Uzbrojony:Rogi
Posiada sztylet skrytobójcy :Szpon
GALERIA
Ekwipunek:
- Averill
- Demon
Ellessar - Posty: 354
- Rodzice: Fire Lilly i Szrama
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 65(30+30)
- Zręczność: 40 ( 10+30)
- Czujność: 35 (5+30)
- Wiedza: 5
- Życie: 110
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 119
Dolina Niespodzianek
1d6
przeniósł sie na pole 8 co dało mu dodatkową kość. Trochę się bał ale no cóż. Rzucił1d6
ostatecznie znalazł się na polu 10 gdzie nic się nie dzieje
przeniósł sie na pole 8 co dało mu dodatkową kość. Trochę się bał ale no cóż. Rzucił1d6
ostatecznie znalazł się na polu 10 gdzie nic się nie dzieje
𝓐𝓿𝓮𝓻𝓲𝓵𝓵
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
ɢɴɪᴇᴡ ᴊᴇꜱᴛ ᴊᴀᴋ ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́, ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅʀᴢᴇᴍɪᴇ ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ᴢ ɴᴀꜱ.
ᴋɪᴇᴅʏ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴘᴏᴅʀᴢᴜᴄᴀ ᴅᴏɴ́ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ ᴋᴌᴏᴅʏ, ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́ ᴢᴀᴄᴢʏɴᴀ
ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴡɪᴇ̨ᴋꜱᴢᴀᴄ́, ᴀᴢ̇ ᴛʀᴀᴄɪᴍʏ ɴᴀᴅ ɴɪᴍ ᴋᴏɴᴛʀᴏʟᴇ̨. ɢɴɪᴇᴡ
ᴡᴛᴇᴅʏ ᴢᴡʏᴋʟᴇ ꜱᴛᴀᴊᴇ ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴄᴢᴀ̨ᴛᴋɪᴇᴍ ᴏʙᴌᴇ̨ᴅᴜ.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
PARTNERKA:
𝙺𝚘𝚌𝚑𝚊𝚌́ 𝚝𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚣𝚗𝚊𝚌𝚣𝚢 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚗𝚊 𝚜𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚠𝚣𝚊𝚓𝚎𝚖,
𝚊𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚛𝚊𝚣𝚎𝚖 𝚠 𝚝𝚢𝚖 𝚜𝚊𝚖𝚢𝚖 𝚔𝚒𝚎𝚛𝚞𝚗𝚔𝚞 ( Nazuna)
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
KARTA POSTACI
ʀᴏᴅᴢɪᴄᴇ: ꜰɪʀᴇ ʟɪʟʟʏ ɪ ꜱᴢʀᴀᴍᴀ
ʀᴏᴅᴢᴇɴ́ꜱᴛᴡᴏ: ɴᴇʟʟʏ, ꜱᴏᴅᴅᴇɴ, ꜱᴀʟʟᴀᴅɪɴ, ɪɴɴᴏꜱ, ᴍᴏʀɢᴏᴛʜ, ꜰᴇʙᴇɴ,
ɪʟᴀᴠɪᴛ, ᴊᴜᴘɪᴛᴇʀ, ꜱɪʟᴠᴇʀ ʀᴏꜱᴇ, ᴏᴍᴇɢᴀ, ꜱᴀʟɪʀ, xʏʀɪᴏɴ, ʟᴀ ʟᴏʙᴀ, ʟᴏʀɪᴇɴ. ᴀʀɢʜᴀʟ
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Ekwipunek:
1. końskie kopyto
2. Tłuszcz foki
3. Skóra x2
4. Jad kobry
5. Ząb pirani
inne:
Kolorowa bransoleta -Wyczuwa, gdy jest w pobliżu smacznej przekąski (lub zwierzyny), sygnalizując właścicielowi o smacznej okazji za pomocą niezacznie połyskującej zawieszki (tylko właściciel rozpoznaje to błyszczenie).
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
Dałeś mi panie zbroję... [..]
Magicznych na niej rytów dziś nie odczyta nikt
Ale wykuta z mitów i wieczna jest jak mit
Nagolenniki: -10 od przyjętych obrażeń — mosiężne 1/3
Kolce na barki: +5 do siły ( stalowy) — 15 czerwca -15 sierpień
Napierśnik: +10 do puli życia ( stalowy) 15 czerwca — 15 sierpnia
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
ɢɴɪᴇᴡ ᴊᴇꜱᴛ ᴊᴀᴋ ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́, ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅʀᴢᴇᴍɪᴇ ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ᴢ ɴᴀꜱ.
ᴋɪᴇᴅʏ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴘᴏᴅʀᴢᴜᴄᴀ ᴅᴏɴ́ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ ᴋᴌᴏᴅʏ, ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́ ᴢᴀᴄᴢʏɴᴀ
ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴡɪᴇ̨ᴋꜱᴢᴀᴄ́, ᴀᴢ̇ ᴛʀᴀᴄɪᴍʏ ɴᴀᴅ ɴɪᴍ ᴋᴏɴᴛʀᴏʟᴇ̨. ɢɴɪᴇᴡ
ᴡᴛᴇᴅʏ ᴢᴡʏᴋʟᴇ ꜱᴛᴀᴊᴇ ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴄᴢᴀ̨ᴛᴋɪᴇᴍ ᴏʙᴌᴇ̨ᴅᴜ.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
PARTNERKA:
𝙺𝚘𝚌𝚑𝚊𝚌́ 𝚝𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚣𝚗𝚊𝚌𝚣𝚢 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚗𝚊 𝚜𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚠𝚣𝚊𝚓𝚎𝚖,
𝚊𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚛𝚊𝚣𝚎𝚖 𝚠 𝚝𝚢𝚖 𝚜𝚊𝚖𝚢𝚖 𝚔𝚒𝚎𝚛𝚞𝚗𝚔𝚞 ( Nazuna)
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
KARTA POSTACI
ʀᴏᴅᴢɪᴄᴇ: ꜰɪʀᴇ ʟɪʟʟʏ ɪ ꜱᴢʀᴀᴍᴀ
ʀᴏᴅᴢᴇɴ́ꜱᴛᴡᴏ: ɴᴇʟʟʏ, ꜱᴏᴅᴅᴇɴ, ꜱᴀʟʟᴀᴅɪɴ, ɪɴɴᴏꜱ, ᴍᴏʀɢᴏᴛʜ, ꜰᴇʙᴇɴ,
ɪʟᴀᴠɪᴛ, ᴊᴜᴘɪᴛᴇʀ, ꜱɪʟᴠᴇʀ ʀᴏꜱᴇ, ᴏᴍᴇɢᴀ, ꜱᴀʟɪʀ, xʏʀɪᴏɴ, ʟᴀ ʟᴏʙᴀ, ʟᴏʀɪᴇɴ. ᴀʀɢʜᴀʟ
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Ekwipunek:
1. końskie kopyto
2. Tłuszcz foki
3. Skóra x2
4. Jad kobry
5. Ząb pirani
inne:
Kolorowa bransoleta -Wyczuwa, gdy jest w pobliżu smacznej przekąski (lub zwierzyny), sygnalizując właścicielowi o smacznej okazji za pomocą niezacznie połyskującej zawieszki (tylko właściciel rozpoznaje to błyszczenie).
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
Dałeś mi panie zbroję... [..]
Magicznych na niej rytów dziś nie odczyta nikt
Ale wykuta z mitów i wieczna jest jak mit
Nagolenniki: -10 od przyjętych obrażeń — mosiężne 1/3
Kolce na barki: +5 do siły ( stalowy) — 15 czerwca -15 sierpień
Napierśnik: +10 do puli życia ( stalowy) 15 czerwca — 15 sierpnia
Galeria
- Vaelcarth
- Demon
Astaroth - Posty: 693
- Rodzice: Carthoes x Lorthi [NPC]
- Płeć: Samiec
- Siła: 50 (20+30)
- Zręczność: 45(15+30)
- Czujność: 40(10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 95
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 41 (wym. 225)
Dolina Niespodzianek
Wbrew pozorom wyścig wciąż się nie skończył. Więc biegł dalej.
1d6
Poczuł wiatr w futrze i nie zatrzymywał się.
// dodatkowy rzut kością
1d6
Ale przed nim znowu pojawił się worek Łapa, a to oznaczało, że wypadałoby zajrzeć do niego? Prawda?
1d9
Zajrzał tam, a tam Szafir!
1d6
Poczuł wiatr w futrze i nie zatrzymywał się.
// dodatkowy rzut kością
1d6
Ale przed nim znowu pojawił się worek Łapa, a to oznaczało, że wypadałoby zajrzeć do niego? Prawda?
1d9
Zajrzał tam, a tam Szafir!
D E M O N ▼△▼△▼△▼△▼ ![]() — KARTA POSTACI — A S T A R O T H |
ᴠᴀᴇʟᴄᴀʀᴛʜ º Hello d a r k n e s s, my old friend. º I've come to talk with you again. ![]() ![]() ⟨⟨ miłość ⟩⟩ From the city of angels, an empty vessel of devils; is there no one to save us? L o a d i n g ![]() ⟨⟨ umiejętności ⟩⟩ ▫ Opętanie —demon opętuje ciało wilka słabszego od siebie uzyskując nad nim niemal całkowitą kontrolę. Ofiara zachowuje świadomość ale traci zdolność używania magii rangowej lub przedmiotu i staje się więźniem we własnym ciele Opętane ciało traci wrodzoną grację posiadającego je wilka i porusza się mechanicznie, niczym golem. [Czas trwania: trzy tury. 0/2 miesiąc ] ▫ Ognisty oddech — z pyska demona bucha ognista fala uderzeniowa. Demon ma prawo wybrać czy fala uderzeniowa zada po 30 PŻ i zrani 3 wilki (koszt 1 akcja) czy zada 90 PŻ jednemu wilkowi (koszt 2 akcji). — [ 0/3 miesiąc] ⟨⟨ inwentarz ⟩⟩ amulet Feniksa ojca; Skarb Włóczykija; Rzemień, Końskie Kopyto, Wilcza Jagoda, Róg Bizona, Skóra Upolowanego Zwierzęcia, Czarna Paproć, Esencja Cienia, róg lepszego słuchu [0/3], Aloes Zwyczajny, Szafir, Kolce Jeżozwierza △△△ |
- Qamar
- Adept
Klan Księżyca - Posty: 79
- Rodzice: Eveline x Yvarrah
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 10
- Zręczność: 9 (doc 15)
- Czujność: 6
- Wiedza: 5 ( doc:14)
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 16
Dolina Niespodzianek
No to stracił kolejke. Wrósł w ziemie normalnie. Ale w końcu mógł rzucić1d6
Znalazł się na polu 12
1d27
dostał pyszny miodek
Znalazł się na polu 12
1d27
dostał pyszny miodek
ℚ𝔸𝕄𝔸ℝ
•❅────✧✩✧✦✩✧✦✧─────❅•
𝚃𝚎𝚓 𝚗𝚘𝚌𝚢 𝚠𝚍𝚛𝚊𝚙𝚒𝚎̨ 𝚜𝚒𝚎̨ 𝚗𝚊 𝚔𝚜𝚒𝚎̨𝚣̇𝚢𝚌,
𝚞ł𝚘𝚣̇𝚎̨ 𝚜𝚒𝚎̨ 𝚗𝚊 𝚛𝚘𝚐𝚊𝚕𝚒𝚔𝚞 𝚓𝚊𝚔 𝚠 𝚑𝚊𝚖𝚊𝚔𝚞
𝚒 𝚠𝚌𝚊𝚕𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚋𝚎̨𝚍𝚎̨ 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚊ł 𝚣𝚊𝚜𝚢𝚙𝚒𝚊𝚌́, 𝚣̇𝚎𝚋𝚢 𝚜́𝚗𝚒𝚌́.
•❅────✧✩✧✦✩✧✦✧─────❅•
ꜱᴀ̨ ᴍʏꜱ́ʟɪ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇ ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴀᴛᴌᴀ ᴅᴢɪᴇɴɴᴇɢᴏ,
ᴘᴏᴅᴏʙɴɪᴇ ᴊᴀᴋ ᴏᴄᴢʏ ᴘᴜꜱᴢᴄᴢʏᴋᴀ.
ʀᴏᴅᴢᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴡʏᴌᴀ̨ᴄᴢɴɪᴇ ɴᴏᴄᴀ̨, ᴘᴇᴌɴɪᴀ̨ᴄ ʀᴏʟᴇ̨ ᴋꜱɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄᴀ,
ɴɪᴇᴢʙᴇ̨ᴅɴᴇɢᴏ ᴅᴏ ᴘʀᴢʏᴡᴏᴌᴀɴɪᴀ ᴡ ɴᴀᴊꜱᴋʀʏᴛꜱᴢʏᴄʜ
ᴢᴀᴋᴀᴍᴀʀᴋᴀᴄʜ ᴅᴜꜱᴢʏ ᴘʀᴢʏᴘᴌʏᴡᴏ́ᴡ ᴢɴᴀᴄᴢᴇɴ́.
POSIADANE: BRAK. | ODZNACZENIA: BRAK.
✩✧✦✩✧✦
RODZINA: Eveline & Yvarrah, + rodzeństwo...
✩✧✦✩✧✦
KARTA POSTACI
✩✧✦✩✧✦
- Mizrak
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 336
- Rodzice: Elisabeth x Kaimler
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 13
- Zręczność: 7
- Czujność: 7
- Wiedza: 3
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 9
Dolina Niespodzianek
Coraz mniej mu się podobała ta zabawa.
+Owoc kaktusa
Trzeci rzut bo łap każe
1 czyli dodatkowy rzut.
+Wilcza jagoda
+Owoc kaktusa
Trzeci rzut bo łap każe
1 czyli dodatkowy rzut.
+Wilcza jagoda
𝓜𝓲𝔃𝓻𝓪𝓴
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Mam mnóstwo ukrytych talentów. Tylko są tak dobrze ukryte, że nie mogę ich znaleźć. Moce UM. Profesje. |
![]() |
Nie bądź cześcią problemu, bądź całym problemem. |
Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
- Kreon
- Wielki Inkwizytor
- Posty: 249
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 60 [25+35]
- Zręczność: 55 [20+35]
- Czujność: 50 [15+35]
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 162 [wym 150]
- Tytuł: Kapłan Yuosphee
Dolina Niespodzianek
Po co wygrywać jak można ćwiczyć skoki nad przeszkodami. Szkoda, że Żyleta wypruła tak daleko i nie widzi jaki on zwinny.
1d6
1d6
𝕶𝖗𝖊𝖔𝖓
Wielki Inkwizytor
✦ Moce ✦
Tyrania Chaosu ⟡ 2/2 luty
Mutacje (passive)
gryzienie: -7HP
Rodzina Źródło mocy, której nikt nie przejmie.
✦ Żyleta, Królowa ✦
✦ Meduza, Kalathem, Insomnia, Dalacori,
szczenięta apokalipsy (m. Żyleta)
— Krew z mojej krwi.
Ekwipunek:
mały szary kamyczek z białymi paskami ✦ szczęśliwe jabłko ✦ esencja cienia
+ doś: 85 [ polowania ], 82 [ eventy ], 97 [ skarbiec KC ],
39 [ ND ], 9 [ wydobycia ]
Wielki Inkwizytor
✦ Moce ✦
Tyrania Chaosu ⟡ 2/2 luty
Mutacje (passive)
gryzienie: -7HP
Rodzina Źródło mocy, której nikt nie przejmie.
✦ Żyleta, Królowa ✦
✦ Meduza, Kalathem, Insomnia, Dalacori,
szczenięta apokalipsy (m. Żyleta)
— Krew z mojej krwi.
Ekwipunek:
mały szary kamyczek z białymi paskami ✦ szczęśliwe jabłko ✦ esencja cienia
+ doś: 85 [ polowania ], 82 [ eventy ], 97 [ skarbiec KC ],
39 [ ND ], 9 [ wydobycia ]
- Riril
- Wilkołak
- Posty: 197
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 [15+30]
- Zręczność: 40 [10+30]
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (03.08)
- Energia: 70 (03.08)
- Punkty Doświadczenia: 40 [wym. 100]
- Profesje: Tropiciel [1]
Dolina Niespodzianek
Sinister wyprzedzał ja o jedno pole! Dziwne, myślała ze ją wyprzedzi bardziej, gdy ona sobie tak beztrosko zbiera rupiecie.
Może tez zbierał? W końcu jak za darmo dają to grzech nie brać…
1d6
Może tez zbierał? W końcu jak za darmo dają to grzech nie brać…
1d6
𝓡𝓲𝓻𝓲𝓵
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
- Żyleta
- Dowódca Cieni
Neffendrel - Posty: 179
- Rodzice: Summer Wine & Norion
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 50 (15 + 35)
- Zręczność: 50 (15 + 35)
- Czujność: 48 (13 + 35)
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 0 [06.07]
- Punkty Doświadczenia: 31
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
- Tytuł: Inkwizytorka / Kapłanka Merkumere
Dolina Niespodzianek
17 — > 22
1d6
did I win?
Wpadła za linię mety z takim impetem, że prawie uderzyła w stojące tam worki. Wyhamowała ostro, a potem rozejrzała się na boki. Chyba była... pierwsza? Wygrała? Obróciła się do tyłu akurat by zobaczyć jak niebieski wilk, który prawie ją ścignął teraz właśnie się wywrócił. W zielonych oczach zatańczyła iskierka rozbawienia.
1d6
did I win?

Wpadła za linię mety z takim impetem, że prawie uderzyła w stojące tam worki. Wyhamowała ostro, a potem rozejrzała się na boki. Chyba była... pierwsza? Wygrała? Obróciła się do tyłu akurat by zobaczyć jak niebieski wilk, który prawie ją ścignął teraz właśnie się wywrócił. W zielonych oczach zatańczyła iskierka rozbawienia.

well, what is this that I can't see, with ice cold hands taking hold of me
when god is gone and the devil takes hold, who will have mercy on your soul?
____________________________________________________________
• karta postaci • ekwipunek: • moce rangowe •
♥ Kreon • you're lookin' crazy, you're lookin' wrong
it looks like we're gonna get along
• zastrzeżone • osiągnięcia • towarzysze: •
____________________________________________________________
no wealth, no ruin, no silver, no gold, nothing satisfies me, but your soul
well I am death, none can excel, I'll open the door to heaven or hell

- Sinister
- Dowódca Wilkołaków
Filodoks - Posty: 192
- Rodzice: Zelda & Taiga [Sai]
- Płeć: Samiec
- Siła: 74 (34 + 40)
- Zręczność: 50 (10 + 40)
- Czujność: 50 (10 + 40)
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (20.07)
- Energia: 70 (19.07)
- Punkty Doświadczenia: 22
- Profesje: Myśliwy [1]
- Tytuł: Czarny Księżnik
Dolina Niespodzianek
1d6
4 —> 6
4 —> 6
Tak, tak, zbierał surowce. Wcale się właśnie nie wypierdzielił o jakiś rupieć zostawiony przez tęczowego. Spojrzał kontrolnie na resztę upewniając się, że nikt tego nie widział.6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.
___

THEME I / II / III / IV
karta postaci ▪ ekwipunek 
— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]


THEME I / II / III / IV


— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]

- Sovillo
- Adept
Klan Ognia - Posty: 66
- Rodzice: Promień Jutrzenki & Vaelcarth
- Płeć: Samiec
- Siła: 10
- Zręczność: 5
- Czujność: 5
- Wiedza: 10
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 14
Dolina Niespodzianek
1d6
12 —> 13
12 —> 13
13. Nic się nie dzieje.
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.
- Łap
- Postać Specjalna
- Posty: 7
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
Z gromady wilków wystrzeliła jedna, wyjątkowo sprytna wilczyca i nim wszyscy się spostrzegli pierwsza dopadła do worka, który znajdował się na samym końcu trasy. lniany worek, obwiązany jatutowym sznurkiem skrywał w sobie Oddech Śmierci (i nie była tu mowa jedynie o zapachu pakunku), a także 5 PD. Łap podrapał się pod brodą. W sumie to tego i tak nie potrzebował. Zaczął zbierać swoje rupiecie, nim reszta wilków mu powykrada skarby, po czym ruszył dalej, zostawiając menażerię z zebranymi fantami./zt
Mam nadzieję, że pierwsze pojawienie się nowego Łapa przypadło Wam do gustu. Do zobaczenia — mam nadzieję — raz w miesiącu.
Rozmieszczenie wilków na koniec 4. tury
NAGRODY:
Caitlyn: +1x Rumianek
Riril: +1x Żywica; +2x Wilcza Jagoda
Saba: —
Orphan Xue: —
Melvine: +2PD
Vaella: +1x owoc kaktusa; +2PD; +1x korzeń imbiru
Mizrak: +2PD; +2PD
Sinister: +2PD; +2PD
Connor: +1x Lawenda; +1x Kora dębu; +2PD
Yvarrah: +1x nasiona maku; +2PD; +2PD; +2PD
Neffrea: +2PD
Aurora: +2PD
Karmelitta: +1x liście żen-szenia; +2PD; +2PD
Kaimler: —
Lakańa: —
Averill: +2PD, +2PD
Qamar: +2PD, +1x miód
Ammat: +1x melisa, +2PD
Kreon: +2PD; +2PD; +2PD
Sovillo: +1x Kieł dzika
Mekonops: +1x róg bizona
Arithra: +2PD
Vaelcarth: +1x Aloes zwyczajny; +2PD, +1x kolce jeżozwierza, +1x szafir)
Hürrem —
Lestat: 1x śluz ryby
Żyleta: +2PD; +1x końskie kopyto, +1x Rubin, + 1x Oddech Śmierci, +5PD
Mam nadzieję, że pierwsze pojawienie się nowego Łapa przypadło Wam do gustu. Do zobaczenia — mam nadzieję — raz w miesiącu.
Rozmieszczenie wilków na koniec 4. tury
NAGRODY:
Caitlyn: +1x Rumianek
Riril: +1x Żywica; +2x Wilcza Jagoda
Saba: —
Orphan Xue: —
Melvine: +2PD
Vaella: +1x owoc kaktusa; +2PD; +1x korzeń imbiru
Mizrak: +2PD; +2PD
Sinister: +2PD; +2PD
Connor: +1x Lawenda; +1x Kora dębu; +2PD
Yvarrah: +1x nasiona maku; +2PD; +2PD; +2PD
Neffrea: +2PD
Aurora: +2PD
Karmelitta: +1x liście żen-szenia; +2PD; +2PD
Kaimler: —
Lakańa: —
Averill: +2PD, +2PD
Qamar: +2PD, +1x miód
Ammat: +1x melisa, +2PD
Kreon: +2PD; +2PD; +2PD
Sovillo: +1x Kieł dzika
Mekonops: +1x róg bizona
Arithra: +2PD
Vaelcarth: +1x Aloes zwyczajny; +2PD, +1x kolce jeżozwierza, +1x szafir)
Hürrem —
Lestat: 1x śluz ryby
Żyleta: +2PD; +1x końskie kopyto, +1x Rubin, + 1x Oddech Śmierci, +5PD
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — o połowę mniej niż wilków, biorących udział w grze. Każdy z pakunków posiada swoją unikalna liczbę. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporzadkowanej do jakiejś paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana.
Łap przygotowuje pakunki — o połowę mniej niż wilków, biorących udział w grze. Każdy z pakunków posiada swoją unikalna liczbę. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporzadkowanej do jakiejś paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana.
Wyścigi
Celem gry jest bycie pierwszym. W Dolinie Niespodzianek znajduje się krótka trasa, składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól ile oczek wyrzucili. Nagrody mogą się dublować (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł rzuca kością na to, co wylosował. Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to niczego to nie zmienia, otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte zostanie przez wilka 20. pole.
Celem gry jest bycie pierwszym. W Dolinie Niespodzianek znajduje się krótka trasa, składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól ile oczek wyrzucili. Nagrody mogą się dublować (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł rzuca kością na to, co wylosował. Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to niczego to nie zmienia, otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
![]() | Łap samotnik, zbieracz |
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
- Kaimler
- Upiór
Khamul - Posty: 529
- Rodzice: Aki i Vadus
- Płeć: Samiec
- Siła: 74 (24+50)
- Zręczność: 90 (40+50)
- Czujność: 64 (14+50)
- Wiedza: 40
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 50 (1070 wym.)
- Profesje: Iluzjonista [2], Tropiciel [3]
- Przydomek: Aran
Dolina Niespodzianek
Minęła go znowu ta sama wilczyca. Zmrużył lekko powieki, sądząc, że wreszcie się jej pozbył, kiedy dosłownie w ciągu chwili zawróciła i usiadła nieopodal. Obrócił za nią łeb i podniósł brew na jej przywitanie. W innych okolicznościach być może potraktowalby ją lepiej, ale młoda wadera — bo tak wyglądała — chodziła za nim krok w krok i wydawało mu, się to aż nadto podejrzane.Lakańa pisze: https://discord.com/channels/1328514757 ... 1169656923 +5= 11
https://discord.com/channels/1328514757 ... 1077851199 — 1
Czuła na sobie wzrok, nawet jeśli patrzyła na nią tęczówka tylko z kąta oka. Nie był to wzrok, którym obdarowywał ją tata ani żaden wilk, którego do tej pory spotkała. Zawinęła do wewnątrz wargi, skupiając się na klockach, które teraz wyciągała w jeszcze większym pozornym skupieniu. Dostrzegła cień. Wilk wstał i ruszył przed siebie.
Odczekała dłuższą chwilę, w której zbierała w sobie myśli. Czuła się niechciana, ale też chciała się bawić tak jak inni.. Odetchnęła głęboko i ruszyła na przód, mijając wilka o krok lub dwa. Dostrzegając jednak co działo się w przód, schowała uszy w sierści. Był tam ogrom wilków i chyba brak miejsca dla niej. Na domiar złego, one wciąż pokonywaly przeszkody, a Lakańa? Co dała kroki w przód, wdepnęła w jakieś klocki... Co mogło ją czekać dalej?
Ale hej. W końcu czy zabawa zawsze musiała polegać na wygrywaniu? Postawiła uszy znów, sądząc, że może jednak był inny ukryty cel tej wyprawy. Postawiła uszy na sztorc i zamiotla ogonem trawę. Cofnęła się na wysokość wilka i siadła obok, ale jednak w bezpiecznej odległości.
— A w Varoi. Jestem Lakańa. — przywitała się z tym nie do końca przyjaźnie wyglądającym typem. Ale do tej pory nie zrobił jej niczego złego, więc chyba nie był aż tak najgorszy..
-Przestań za mną łazić. — odparł jej szorstkim tonem. Spojrzał w przód, widząc, że Łap się zbiera. I on bez słowa pożegnania wstał i wyszedł stąd, trzepiąc uszami. /zt
karta postaci — char zastrzeżony szczeniak
motyw I — motyw II — motyw III
motyw I — motyw II — motyw III

moce
|
- Aurora
- Manifest
Duch Wiatru - Posty: 217
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 55 (15 + 40)
- Zręczność: 60 (20 + 40)
- Czujność: 55 (15 + 40)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 995
- Tytuł: Zasłużony KW
Dolina Niespodzianek
Zobaczyła, że jakaś wilczyca przekracza metę, ale nie przestała sobie truchtać.
"Och, już koniec?" — pomyślała zawiedziona, widząc, że organizator się zwija. No nic, fajnie było pobiegać. Zawsze to jakieś doświadczenie (a nawet dwa).
Dobiegła swoim tempem do mety i poczekała tam na Melvine, Mekonopsa i Lakańę, o ile oni sami nie zrezygnowali w połowie (a Mel przestała krzyczeć na ślimaka).
"Och, już koniec?" — pomyślała zawiedziona, widząc, że organizator się zwija. No nic, fajnie było pobiegać. Zawsze to jakieś doświadczenie (a nawet dwa).
Dobiegła swoim tempem do mety i poczekała tam na Melvine, Mekonopsa i Lakańę, o ile oni sami nie zrezygnowali w połowie (a Mel przestała krzyczeć na ślimaka).
- .::
::.
WyglądSkilleItemyOdznaczeniaInne
- Vaelcarth
- Demon
Astaroth - Posty: 693
- Rodzice: Carthoes x Lorthi [NPC]
- Płeć: Samiec
- Siła: 50 (20+30)
- Zręczność: 45(15+30)
- Czujność: 40(10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 95
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 41 (wym. 225)
Dolina Niespodzianek
Łap zaczął zbierać porzucone wcześniej przedmioty. To był dość wyraźny sygnał, że zabawa dobiegła końca. Rzucił ukradkowe spojrzenie w stronę samicy (Żyl), która zdążyła już go wyprzedzić. Pamiętał ją dobrze — ten niepokojący uśmiech z tamtego polowania na wielkanocne jajka wciąż miał przed oczami. Wtedy to on wygrał, stukając jej jajko, ale dziś role się odwróciły. Tym razem to ona go przechytrzyła.
— Winszuję — mruknął sam do siebie, skinął głową i zabrał swoje rzeczy, po czym ruszył truchtem w stronę terenów klanowych.
/zt
— Winszuję — mruknął sam do siebie, skinął głową i zabrał swoje rzeczy, po czym ruszył truchtem w stronę terenów klanowych.
/zt
D E M O N ▼△▼△▼△▼△▼ ![]() — KARTA POSTACI — A S T A R O T H |
ᴠᴀᴇʟᴄᴀʀᴛʜ º Hello d a r k n e s s, my old friend. º I've come to talk with you again. ![]() ![]() ⟨⟨ miłość ⟩⟩ From the city of angels, an empty vessel of devils; is there no one to save us? L o a d i n g ![]() ⟨⟨ umiejętności ⟩⟩ ▫ Opętanie —demon opętuje ciało wilka słabszego od siebie uzyskując nad nim niemal całkowitą kontrolę. Ofiara zachowuje świadomość ale traci zdolność używania magii rangowej lub przedmiotu i staje się więźniem we własnym ciele Opętane ciało traci wrodzoną grację posiadającego je wilka i porusza się mechanicznie, niczym golem. [Czas trwania: trzy tury. 0/2 miesiąc ] ▫ Ognisty oddech — z pyska demona bucha ognista fala uderzeniowa. Demon ma prawo wybrać czy fala uderzeniowa zada po 30 PŻ i zrani 3 wilki (koszt 1 akcja) czy zada 90 PŻ jednemu wilkowi (koszt 2 akcji). — [ 0/3 miesiąc] ⟨⟨ inwentarz ⟩⟩ amulet Feniksa ojca; Skarb Włóczykija; Rzemień, Końskie Kopyto, Wilcza Jagoda, Róg Bizona, Skóra Upolowanego Zwierzęcia, Czarna Paproć, Esencja Cienia, róg lepszego słuchu [0/3], Aloes Zwyczajny, Szafir, Kolce Jeżozwierza △△△ |