Administracja
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
![]() |
13°C | POCHMURNIE Dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze, co dodatkowo jest potęgowane przez szare chmury gęsto pokrywające niebo, z których niekiedy sączy się drobny deszcz. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Dolina Niespodzianek
- Tárahai
- Zwierzar
Dzikość - Posty: 213
- Rodzice: Laahai & Varjo
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 40 (10+30)
- Zręczność: 55 (25+30)
- Czujność: 45 (15+30)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 47
Dolina Niespodzianek
1d6
6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.
— Ane varoi, Noy! — ucieszyła się. A potem potknęła o to, o co pewnie on chwilę wcześniej.
6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.
— Ane varoi, Noy! — ucieszyła się. A potem potknęła o to, o co pewnie on chwilę wcześniej.
![]() | ![]() The sweetest way to start the day |
WYGLĄD | najpiękniejszy na świecie |
SZCZEGÓŁY | zapierające dech w piersiach oczęta na nieprzeciętnie uroczej twarzyczce |
ZAPACH | dużo ziółek na uspokojenie i ciepłe mleko |
RODZINA | jest tata i mama co o mnie dba (Varjo x Laahaí) i słodkie kuleczki — takie jak ja! (Lakańa, Zenfel) |
KARIERA | Szczeniak —> Adept |
moce ![]() | ekwipunek ![]() |
![]() Adventure comes in strangest forms • zastrzeżone • | ![]() |
- Keaneiros
- Adept
Klan Natury - Posty: 49
- Rodzice: Kea & Phobos
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 4
- Zręczność: 4
- Czujność: 2
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 16
Dolina Niespodzianek
Ale zabawne, tak patrzeć jak masa wilków się koło ciebie przewraca! Tak się zapatrzył, że zapomniał, że bierze udział w wyścigu!

WAŻNE: Keaneiros nieco różni się od tego, jak wygląda na avatarze.
Sztuczna inteligencja nie wszystko rozumie. Pełna prezencja postaci: link
(poza kryształami nad łopatkami)
- Amidala
- Sopel
- Posty: 32
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 15
- Zręczność: 30 (20+10)
- Czujność: 25 (15+10)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 45
Dolina Niespodzianek
1d6
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
Całkiem dobrze jej szło! Rozpędziła się jeszcze bardziej i...
1d6
10. Nic się nie dzieje.
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
Całkiem dobrze jej szło! Rozpędziła się jeszcze bardziej i...
1d6
10. Nic się nie dzieje.

ekwipunek
— owoc kaktusa x1 —
- Chrizantema
- Ifryt
- Posty: 98
- Płeć: Samica
- Siła: 15
- Zręczność: 30 (10+20)
- Czujność: 25 (5+20)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 40 (21/09)
- Punkty Doświadczenia: 75
- Profesje: Rzemieślnik [1]
Dolina Niespodzianek
Podniosła się akurat w czas, żeby zobaczyć adepta. Uśmiechnęła się do niego delikatnie.
— Powinnam patrzeć pod łapy — rzuciła wesoło. — I ty, zdaje się, również? — zauważyła, palcem lekko trąciła samca w nos w zaczepnym geście.
— Powinnam patrzeć pod łapy — rzuciła wesoło. — I ty, zdaje się, również? — zauważyła, palcem lekko trąciła samca w nos w zaczepnym geście.
- Sikhanir
- Terramorf
- Posty: 58
- Płeć: Samiec
- Siła: 40 (10+30)
- Zręczność: 20 (10 + 10 amulet)
- Czujność: 40 (10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 80 (20.06)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 71
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
Dolina Niespodzianek
Skoro już się przewrócił, to postanowił chwilkę odsapnąć i się zrelaksować.

LOVE: We fit together like puzzle pieces.
FRIENDS: You complete me.
EQ: ———

- Viltis
- Dysforia
- Posty: 78
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 25
- Zręczność: 25 (10 + 15)
- Czujność: 15
- Wiedza: 0
- Życie: 115 (100 + 15)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 18
- Amaruq
- Demiurg
- Posty: 183
- Rodzice: Neffrea & Mavi Alov
- Płeć: Samiec
- Siła: 28
- Zręczność: 35 (15+20)
- Czujność: 30 (10+20)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 10
Dolina Niespodzianek
1d6
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
Rozpędził się.
1d6
9. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
Hop, siup!
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
Rozpędził się.
1d6
9. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
Hop, siup!
EQ
— portret w drewnie od Hürrem
— portret w drewnie od Hürrem
- Kaimler
- Upiór
Khamul - Posty: 645
- Rodzice: Aki i Vadus
- Płeć: Samiec
- Siła: 86 (36+50)
- Zręczność: 90 (40+50)
- Czujność: 64 (14+50)
- Wiedza: 40
- Życie: 89
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 16 (1125 wym.)
- Profesje: Iluzjonista [3], Tropiciel [3]
- Przydomek: Aran
Dolina Niespodzianek
Kaimler jak zwykle nie miał szczęścia u Łapa. Ale nie przejmował się tym, zazwyczaj działo się tutaj coś ciekawego i można było zaobserwować coś ciekawego. Na przykład jak zwykle ciekawą szlachciankę, której widok zawsze go podnosił na duszy.Zhoryia pisze: Zerknęła w bok i spostrzegła, że obok stoi nie kto inny, jak sam Khamul Aran Kaimler.
— Agito. — Skinęła mu głową uprzejmie. — O co tyle zamieszania? — Szepnęła konspiracyjnie. Jako wytworna dama raczej nie była za dobra w przepychaniu się do mety między innymi wilkami.
#0 —> #66. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.![]()
Szybko zamaskowała to, że prawie wywaliła się o jakiś patyk. Spojrzała pod łapy, a potem szybko dookoła. Nikt nie widział??
— Agito Zhoryio. — przywitał się z nią również uprzejmie, jak na siebie. — Ten wilk to Łap. Czasem przychodzi i rozkłada tu te swoje graty. Przy odrobinie szczęścia można się tutaj nieźle obłowić. — odpowiedział jej i zastrzygł uchem. Gdy ruszyła, sam również przeszedł (zgodnie z rzutami z poprzednich postów, bo rzuciłam za dwie tury). Zatrzymał się, kiedy Zhoryia prawie padła jak długa. Jeden kącik pyska drgnął mu na krótko, ale ostatecznie chrząknął i uniósł lekko podbródek, kiedy sama wilczyca zachowała się z klasą, której nie miała połowa krainy razem wzięta.
— Panienko Zhoryio, gleba układa się dzisiaj wyjątkowo pomyślnie.. — powiedział nieco głośniej, by go usłyszała.
karta postaci — char zastrzeżony szczeniak
motyw I — motyw II — motyw III
motyw I — motyw II — motyw III

moce
|
- Estela
- Nowicjusz
- Posty: 109
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 15
- Wiedza: 15
- Życie: 100/100
- Punkty Doświadczenia: 10
- Profesje: Myśliwy [1]
Dolina Niespodzianek
No dobra start raczej kiepski, ale sporo wilków było w tym samym miejscu co ona. No to lecimy dalej
1d6
1d6
- Naakka
- Księżycowa
- Posty: 20
- Rodzice: Tamlen x Lilah.
- Płeć: Samica
- Siła: 10
- Zręczność: 20
- Czujność: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 50
Dolina Niespodzianek
Jednak odpuściła.
/zt.
Gubię się, za dużo fabuł wycisnęłam i mi się miesza w głowie (nie umiem w planszówki)
/zt.
Gubię się, za dużo fabuł wycisnęłam i mi się miesza w głowie (nie umiem w planszówki)
𝕹𝖆𝖆𝖐𝖐𝖆
𝕸𝖆ł𝖆 𝕶𝖘𝖎𝖊̨𝖟̇𝖓𝖎𝖈𝖟𝖐𝖆
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
ʙʏᴇ ʙʏᴇ ʙᴀʙʏ. ᴅᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ʟᴏɴɢ.
ɪ'ʟʟ ᴡᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴡʜɪʟᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɴᴇ.
ʙʏᴇ ʙʏᴇ ʙᴀʙʏ.
ᴅᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ʟᴏɴɢ.
ɪ'ʟʟ ᴡᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴡʜɪʟᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɴᴇ.
ɪ'ʟʟ ᴛʜɪɴᴋ ᴏꜰ ʏᴏᴜ ɴɪɢʜᴛ ᴀɴᴅ ᴅᴀʏ.
ɪ'ʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ᴋɴᴏᴡ ᴊᴜꜱᴛ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴍᴇᴀɴᴛ ᴛᴏ ꜱᴀʏ....
....ᴛᴏ ꜱᴀʏ.
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ʀᴏᴋᴜ ᴋᴀʟᴇɴᴅᴀʀᴢᴏᴡʏᴍ ᴊᴇꜱᴛ ᴛʀᴢʏɴᴀꜱ́ᴄɪᴇ ᴋꜱɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄᴏ́ᴡ.
ɴᴀ ᴋꜱɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄᴜ ᴄᴢᴀꜱ ᴍɪᴇʀᴢʏ ꜱɪᴇ̨ ɪɴᴀᴄᴢᴇᴊ.
ᴋꜱɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄ ᴏᴋʀᴀ̨ᴢ̇ᴀ ᴢɪᴇᴍɪᴇ̨ ʀᴀᴢ ɴᴀ ᴅᴡᴀᴅᴢɪᴇꜱ́ᴄɪᴀ ᴏꜱɪᴇᴍ ᴅɴɪ.
ᴊᴀᴋʙʏ ꜱᴢᴜᴋᴀᴌ ᴄᴢᴇɢᴏꜱ́, ᴄᴏ ꜱᴛʀᴀᴄɪᴌ.
ᴅᴀᴡɴᴏ ᴛᴇᴍᴜ.
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
KARTA POSTACI
NAAKKI
- Arkhan
- Migot
- Posty: 25
- Płeć: Samiec
- Siła: 5+10=15
- Zręczność: 5+10=15
- Czujność: 10
- Wiedza: 30
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 74
Dolina Niespodzianek
Łon też se poszedł.
/zt, j.w.
/zt, j.w.

Love be my little dice, I can see the reason when you say goodbye.
FEELING THIS NEW SUPRISE, IT WON'T BE YOU ANOTHER ONE I FANTASIZED.

KARTA POSTACI ARKHANA
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
𝓦𝓮 𝓬𝓪𝓷 𝓰𝓮𝓽 𝓪 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓬𝓻𝓪𝔃𝔂 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓯𝓾𝓷, 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓯𝓾𝓷.
𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓻𝔂 𝓽𝓸 𝓱𝓸𝓵𝓭 𝓲𝓽 𝓫𝓪𝓬𝓴, 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓵𝓮𝓽 𝓰𝓸.
𝓣𝓲𝓮 𝓶𝓮 𝓾𝓹 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓶𝓮 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓽𝓲𝓵𝓵 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓭𝓸𝓷𝓮, '𝓽𝓲𝓵 𝓘'𝓶 𝓭𝓸𝓷𝓮.
𝓨𝓸𝓾 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝓮 𝓯𝓮𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓘'𝓶 𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂 𝓽𝓸 𝓫𝓵𝓸𝔀.
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
Gdzie znajduje się Arkhan, gdy go dłużej nie ma:
Wydelegował. Aktualnie znajduje się poza krainą, więc nie można go spotkać wcale.
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
𝓟𝓾𝓼𝓱 𝓾𝓹 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓫𝓸𝓭𝔂, 𝓼𝓲𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓮𝓮𝓽𝓱 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓯𝓵𝓮𝓼𝓱.
✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶

- Łap
- Postać Specjalna
- Posty: 18
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
Zbliżające się do Łapa wilki przypomniały mu o tym, że miał przygtować prezent dla tego, kto dotrze do niego jako pierwszy. Zaczął grzebać w tobołkach.
— WSZYSCY RZUCILI, NOWA TURA —
Rozmieszczenie wilków po 2. turze:
START | Lakańa; Arithra; Dzierzba; Viltis;
Pole #1 | Kaimler; Karmelitta; Mavi Alov;
Pole #2 | Estela;
Pole #3 | Naiara; Myrvain; Atraks;
Pole #4 | Megeleti; Sovillo; Hürrem; Averill; Vuotta; Fenrárr
Pole #5 | Vaelcarth {RZUT! —};
Pole #6 Złocisty Zmierzch {strata kolejki}; Anatael {strata kolejki}; Sikhanir {strata kolejki}; Chrizantema {strata kolejki}; Keaneiros {strata kolejki}; Celeste (strata kolejki} | Zhoryia {strata kolejki}; Yvarrah {strata kolejki}; Sinister {strata kolejki}; Qamar {strata kolejki}; Noýhiga {strata kolejki}; Budzigniew {strata kolejki}; Tárahai {strata kolejki}; Elbae {strata kolejki};
Pole #7 Ammat {RZUT +};
Pole #8
Pole #9 Bursztynowy Świt {+2PD}; Melvine {+2PD}; Arkhan {+2PD I KONIEC GRY}; Neffrea {+2PD}; Gniewomir {+2PD}; Amaruq {+2PD};
Pole #10 Zuma; Kalahtem; Żyleta; Núlauei; Riskikoi; Rhaenys; Amidala;
Pole #11
Pole #12 Varjo {+1x Krew}; Casael {+1x Włosy Ptasznika};
Pole #13 Riril; Mekonops; Ammare;
Ammat; Vaelcarth dorzućcie 1d6
Tura trwa do 23.00; 28.09.2025
— WSZYSCY RZUCILI, NOWA TURA —
Rozmieszczenie wilków po 2. turze:
START | Lakańa; Arithra; Dzierzba; Viltis;
Pole #1 | Kaimler; Karmelitta; Mavi Alov;
Pole #2 | Estela;
Pole #3 | Naiara; Myrvain; Atraks;
Pole #4 | Megeleti; Sovillo; Hürrem; Averill; Vuotta; Fenrárr
Pole #5 | Vaelcarth {RZUT! —};
Pole #6 Złocisty Zmierzch {strata kolejki}; Anatael {strata kolejki}; Sikhanir {strata kolejki}; Chrizantema {strata kolejki}; Keaneiros {strata kolejki}; Celeste (strata kolejki} | Zhoryia {strata kolejki}; Yvarrah {strata kolejki}; Sinister {strata kolejki}; Qamar {strata kolejki}; Noýhiga {strata kolejki}; Budzigniew {strata kolejki}; Tárahai {strata kolejki}; Elbae {strata kolejki};
Pole #7 Ammat {RZUT +};
Pole #8
Pole #9 Bursztynowy Świt {+2PD}; Melvine {+2PD}; Arkhan {+2PD I KONIEC GRY}; Neffrea {+2PD}; Gniewomir {+2PD}; Amaruq {+2PD};
Pole #10 Zuma; Kalahtem; Żyleta; Núlauei; Riskikoi; Rhaenys; Amidala;
Pole #11
Pole #12 Varjo {+1x Krew}; Casael {+1x Włosy Ptasznika};
Pole #13 Riril; Mekonops; Ammare;
Ammat; Vaelcarth dorzućcie 1d6
Tura trwa do 23.00; 28.09.2025
Plansza
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Wyścigi
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
![]() | Łap samotnik, zbieracz |
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
- Kalahtem
- Adept
Klan Cienia - Posty: 160
- Rodzice: Żyleta & Kreon
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 5
- Wiedza: 5
- Życie: 50
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 141
Dolina Niespodzianek
Odmachał matce bo w sumie byli na tym samym polu nawet nieco dłuższą chwilę. Tak czy siak — teraz ruszył naprzód.

"𝔑𝔢𝔴𝔰 𝔣𝔩𝔞𝔰𝔥"
ℑ 𝔴𝔞𝔰 𝔠𝔯𝔢𝔞𝔱𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝖙𝖍𝖊 𝖉𝖆𝖜𝖓 𝖔𝖋 𝖈𝖗𝖊𝖆𝖙𝖎𝖔𝖓. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔢𝔪𝔭𝔱𝔞𝔱𝔦𝔬𝔫,
ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔫𝔞𝔨𝔢 𝔦𝔫 𝔈𝔡𝔢𝔫. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔱𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔟𝔢𝔥𝔢𝔞𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔩𝔩 𝔎𝔦𝔫𝔤𝔰. ℑ 𝔞𝔪 𝔰𝔦𝔫 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔫𝔬 𝔯𝔥𝔶𝔪𝔢 𝔬𝔯 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔖𝔲𝔫 𝔬𝔣 𝔱𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔣𝔢𝔯. 𝔄𝔫𝔱𝔦𝔠𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱, 𝖋𝖆𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖔𝖋 𝖑𝖎𝖊𝖘
𝔐𝔢𝔭𝔥𝔦𝔰𝔱𝔬𝔭𝔥𝔢𝔩𝔢𝔰, 𝔱𝔯𝔲𝔱𝔥 𝔦𝔫 𝔞 𝔟𝔩𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯, 𝔡𝔢𝔠𝔢𝔦𝔱𝔣𝔲𝔩 𝔭𝔯𝔢𝔱𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔞𝔫𝔦𝔰𝔥𝔢𝔡 𝔞𝔳𝔢𝔫𝔤𝔢𝔯, 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱𝔢𝔬𝔲𝔰 𝔰𝔲𝔯𝔯𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯...
𝔚𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔱𝔞𝔫𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔣𝔯𝔬𝔫𝔱 𝔬𝔣 𝔪𝔶 𝔰𝔬𝔩𝔞𝔯 𝔢𝔠𝔩𝔦𝔭𝔰𝔢, 𝔪𝔶 𝔫𝔞𝔪𝔢 𝔦𝔱
𝔦𝔰 𝔰𝔱𝔦𝔱𝔠𝔥𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔦𝔭𝔰 𝔰𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔰𝔢𝔢 ℑ 𝔴𝔬𝔫'𝔱 𝔟𝔬𝔴 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩
𝔬𝔣 𝖆 𝖒𝖔𝖗𝖙𝖆𝖑, 𝔣𝔢𝔢𝔟𝔩𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔫𝔬𝔯𝔪𝔞𝔩 . 𝔜𝔬𝔲 𝔴𝔞𝔫𝔫𝔞 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔪𝔢?
ℑ'𝔪 𝔢𝔱𝔢𝔯𝔫𝔞𝔩, 𝔦𝔪𝔪𝔬𝔯𝔱𝔞𝔩. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶 𝔡𝔢𝔠𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔞𝔱
𝔠𝔞𝔱𝔞𝔩𝔶𝔷𝔢𝔡 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔠𝔞𝔲𝔰𝔢𝔰 𝔡𝔦𝔳𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔡𝔢𝔞𝔱𝔥,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔤𝔦𝔫𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔣 𝔢𝔫𝔡𝔰...
.............................. | ![]() |
.......![]() I'm a systematic cause of panic bout to attack Promise you ain't ever had a lover like that .......................................... { ... } Ekwipunek |
- Kalahtem
- Adept
Klan Cienia - Posty: 160
- Rodzice: Żyleta & Kreon
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 5
- Wiedza: 5
- Życie: 50
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 141
Dolina Niespodzianek
Prawie się potknął o jakiś surowiec, po którego sięgnął prędko w myśl zasady, że prędzej czy później pewnie się przyda. A była nim zajęcza łapka.
10>12
10>12

"𝔑𝔢𝔴𝔰 𝔣𝔩𝔞𝔰𝔥"
ℑ 𝔴𝔞𝔰 𝔠𝔯𝔢𝔞𝔱𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝖙𝖍𝖊 𝖉𝖆𝖜𝖓 𝖔𝖋 𝖈𝖗𝖊𝖆𝖙𝖎𝖔𝖓. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔢𝔪𝔭𝔱𝔞𝔱𝔦𝔬𝔫,
ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔫𝔞𝔨𝔢 𝔦𝔫 𝔈𝔡𝔢𝔫. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔱𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔟𝔢𝔥𝔢𝔞𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔩𝔩 𝔎𝔦𝔫𝔤𝔰. ℑ 𝔞𝔪 𝔰𝔦𝔫 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔫𝔬 𝔯𝔥𝔶𝔪𝔢 𝔬𝔯 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔖𝔲𝔫 𝔬𝔣 𝔱𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔣𝔢𝔯. 𝔄𝔫𝔱𝔦𝔠𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱, 𝖋𝖆𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖔𝖋 𝖑𝖎𝖊𝖘
𝔐𝔢𝔭𝔥𝔦𝔰𝔱𝔬𝔭𝔥𝔢𝔩𝔢𝔰, 𝔱𝔯𝔲𝔱𝔥 𝔦𝔫 𝔞 𝔟𝔩𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯, 𝔡𝔢𝔠𝔢𝔦𝔱𝔣𝔲𝔩 𝔭𝔯𝔢𝔱𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔞𝔫𝔦𝔰𝔥𝔢𝔡 𝔞𝔳𝔢𝔫𝔤𝔢𝔯, 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱𝔢𝔬𝔲𝔰 𝔰𝔲𝔯𝔯𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯...
𝔚𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔱𝔞𝔫𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔣𝔯𝔬𝔫𝔱 𝔬𝔣 𝔪𝔶 𝔰𝔬𝔩𝔞𝔯 𝔢𝔠𝔩𝔦𝔭𝔰𝔢, 𝔪𝔶 𝔫𝔞𝔪𝔢 𝔦𝔱
𝔦𝔰 𝔰𝔱𝔦𝔱𝔠𝔥𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔦𝔭𝔰 𝔰𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔰𝔢𝔢 ℑ 𝔴𝔬𝔫'𝔱 𝔟𝔬𝔴 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩
𝔬𝔣 𝖆 𝖒𝖔𝖗𝖙𝖆𝖑, 𝔣𝔢𝔢𝔟𝔩𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔫𝔬𝔯𝔪𝔞𝔩 . 𝔜𝔬𝔲 𝔴𝔞𝔫𝔫𝔞 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔪𝔢?
ℑ'𝔪 𝔢𝔱𝔢𝔯𝔫𝔞𝔩, 𝔦𝔪𝔪𝔬𝔯𝔱𝔞𝔩. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶 𝔡𝔢𝔠𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔞𝔱
𝔠𝔞𝔱𝔞𝔩𝔶𝔷𝔢𝔡 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔠𝔞𝔲𝔰𝔢𝔰 𝔡𝔦𝔳𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔡𝔢𝔞𝔱𝔥,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔤𝔦𝔫𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔣 𝔢𝔫𝔡𝔰...
.............................. | ![]() |
.......![]() I'm a systematic cause of panic bout to attack Promise you ain't ever had a lover like that .......................................... { ... } Ekwipunek |
- Riril
- Wilkołak
- Posty: 221
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 [15+30]
- Zręczność: 40 [10+30]
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (03.08)
- Energia: 70 (03.08)
- Punkty Doświadczenia: 40 [wym. 100]
- Profesje: Tropiciel [1]
Dolina Niespodzianek
biegnąc pokazała Sinisterowi język i....
1d6
13 —> 15
15. Znajdujesz surowiec roślinny (rzut 1k19, który to surowiec)
...dzięki temu zauważyła, że na ziemi leży...
1d19
11. Liście żeń-szenia!
1d6
13 —> 15
15. Znajdujesz surowiec roślinny (rzut 1k19, który to surowiec)
...dzięki temu zauważyła, że na ziemi leży...
1d19
11. Liście żeń-szenia!
𝓡𝓲𝓻𝓲𝓵
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
- Celeste
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 277
- Płeć: Samica
- Siła: 6
- Zręczność: 11
- Czujność: 13
- Życie: 100
- Punkty Doświadczenia: 33
Dolina Niespodzianek
poprzednia tura:
wyłożona jak długa usłyszała, że ktoś zwraca się do niej. Zamrugała szybko, próbując sobie przypomnieć skąd kojarzy tego wilka. Pewnie z pokładu. Ale "bracie"?
— Nie wiem kogo masz na myśli. — wyłgała się szybko i zbierając się z ziemi wyskoczyła dalej.
1d6
O ho ho, ale daleko pobiegła!
6->8
8. Nic się nie dzieje.
wyłożona jak długa usłyszała, że ktoś zwraca się do niej. Zamrugała szybko, próbując sobie przypomnieć skąd kojarzy tego wilka. Pewnie z pokładu. Ale "bracie"?
— Nie wiem kogo masz na myśli. — wyłgała się szybko i zbierając się z ziemi wyskoczyła dalej.
1d6
O ho ho, ale daleko pobiegła!
6->8
8. Nic się nie dzieje.
.
.
.
.
.
« M A Ł A K S I Ę Ż N I C Z K A »‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
.
.
.
.
.
![]() You will cry out to your god | ![]() . — C E L E S T E — | ![]() and I am the one who will answer |
I N F O R M A C J E ![]() |
- Zuma
- Adept
Klan Cienia - Posty: 66
- Rodzice: Kezzai, Heylin
- Płeć: Samiec
- Siła: 12
- Zręczność: 4
- Czujność: 6
- Wiedza: 8
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 7
Dolina Niespodzianek
1d6
Uśmiechnął się do Żylety i potrzepał uchem, po którym go dotknęła.
— Kreon mówił, żebym nie znikał Ci z oczu, ale nie wyglądasz jakbyś się bała. — powiedział i przyjrzał się jej, przekrzywiając kufę na jeden bok.
— Chodźmy. — powiedział do obojga (jeśli Kalahtem tu jeszcze był) i sam ruszył do przodu kilka kroków.
Jest na polu nr 13. Nic się nie dzieje.
Uśmiechnął się do Żylety i potrzepał uchem, po którym go dotknęła.
— Kreon mówił, żebym nie znikał Ci z oczu, ale nie wyglądasz jakbyś się bała. — powiedział i przyjrzał się jej, przekrzywiając kufę na jeden bok.
— Chodźmy. — powiedział do obojga (jeśli Kalahtem tu jeszcze był) i sam ruszył do przodu kilka kroków.
Jest na polu nr 13. Nic się nie dzieje.
ZUMA
don't you ever leave me alone
be my shelter from the storm
Wygląd i zapach
Stan obecny
Stan obecny
wilczek o brązowej sierści w ciepłym odcieniu
włosie jest lekko dłuższe i kosmyki bywają powykręcane w różne strony tworząc artystyczny nieład
ma seledynowe ślepia i klapnięte uszy
pachnie — ziemią, świeżym powietrzem
włosie jest lekko dłuższe i kosmyki bywają powykręcane w różne strony tworząc artystyczny nieład
ma seledynowe ślepia i klapnięte uszy
pachnie — ziemią, świeżym powietrzem
do uzupełnienia
don't you ever leave me alone
be my shelter from the storm
- Vaelcarth
- Demon
Astaroth - Posty: 703
- Rodzice: Carthoes x Lorthi [NPC]
- Płeć: Samiec
- Siła: 50 (20+30)
- Zręczność: 45(15+30)
- Czujność: 40(10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 95
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 46 (wym. 225)
Dolina Niespodzianek
Przystanął (rzucam najpierwdodatkowy rzut). Rozejrzał się, a niektore wilki byly juz nader daleko, ahh. Trzeba nadrobić. (drugi rzut — ten juz wlasciwy).
D E M O N ▼△▼△▼△▼△▼ ![]() — KARTA POSTACI — A S T A R O T H |
ᴠᴀᴇʟᴄᴀʀᴛʜ º Hello d a r k n e s s, my old friend. º I've come to talk with you again. ![]() ![]() ⟨⟨ miłość ⟩⟩ From the city of angels, an empty vessel of devils; is there no one to save us? L o a d i n g ![]() ⟨⟨ umiejętności ⟩⟩ ▫ Opętanie —demon opętuje ciało wilka słabszego od siebie uzyskując nad nim niemal całkowitą kontrolę. Ofiara zachowuje świadomość ale traci zdolność używania magii rangowej lub przedmiotu i staje się więźniem we własnym ciele Opętane ciało traci wrodzoną grację posiadającego je wilka i porusza się mechanicznie, niczym golem. [Czas trwania: trzy tury. 0/2 miesiąc ] ▫ Ognisty oddech — z pyska demona bucha ognista fala uderzeniowa. Demon ma prawo wybrać czy fala uderzeniowa zada po 30 PŻ i zrani 3 wilki (koszt 1 akcja) czy zada 90 PŻ jednemu wilkowi (koszt 2 akcji). — [ 0/3 miesiąc] ⟨⟨ inwentarz ⟩⟩ amulet Feniksa ojca; Skarb Włóczykija; Rzemień, Końskie Kopyto, Wilcza Jagoda, Róg Bizona, Skóra Upolowanego Zwierzęcia, Czarna Paproć, Esencja Cienia, róg lepszego słuchu [0/3], Aloes Zwyczajny, Szafir, Kolce Jeżozwierza △△△ |
- Fenrárr
- Migot
- Posty: 133
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 30 (20 +10)
- Zręczność: 15 (5 + 10)
- Czujność: 5
- Wiedza: 20
- Życie: 76
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 20
Dolina Niespodzianek
Biegnie dalej.
10. Nic się nie dzieje.
10. Nic się nie dzieje.
──────────────⨳──────────────
Fenrárr: To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może, zacznij się walić deską po nodze.
°⨳° °⨳° °⨳° °⨳°

WAŻNE: przy dłuższej nieobecności fabularnej, Fenrárr zaszył się w bibliotece.
zapach: starodrukowanych ksiąg, opalonej pergaminy, kadzideł i żaru
Lunarna Harmonia — migot obniża swój ciężar. Wszelkie ataki migota
wyprowadzane pod wpływem czaru zadają -10 PŻ więcej, niż normalnie.
Czas trwania: od momentu aktywacji, do momentu opuszczenia tematu. Użyć: 2/miesiąc
Umiejętność — Grawimancja — migoty potrafią częściowo panować nad grawitacją i modyfikować swój ciężar.
I
Fenrárr: To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może, zacznij się walić deską po nodze.
°⨳° °⨳° °⨳° °⨳°



WAŻNE: przy dłuższej nieobecności fabularnej, Fenrárr zaszył się w bibliotece.
zapach: starodrukowanych ksiąg, opalonej pergaminy, kadzideł i żaru
Lunarna Harmonia — migot obniża swój ciężar. Wszelkie ataki migota
wyprowadzane pod wpływem czaru zadają -10 PŻ więcej, niż normalnie.
Czas trwania: od momentu aktywacji, do momentu opuszczenia tematu. Użyć: 2/miesiąc
Umiejętność — Grawimancja — migoty potrafią częściowo panować nad grawitacją i modyfikować swój ciężar.
I
- Riskikoi
- Wicher
- Posty: 171
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 25 (15+10)
- Zręczność: 10
- Czujność: 15 (5+10)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 78 + 6
- Tytuł: Zasłużony KW
Dolina Niespodzianek
Post potem, ale biegnie dalej.
12. Znajdujesz surowiec zwierzęcy (rzut 1k27, który to surowiec).
12. Znajdujesz surowiec zwierzęcy (rzut 1k27, który to surowiec).


Doświadczony żeglarz nie walczy z prądem ani wiatrem, ale pozwala im unosić się w
obranym przez siebie kierunku. Tak samo jest z miłością, trzeba jej pozwolić być i trwać.

Można zachwycić się kwiatem będąc przechodniem... Aby zachwycić się jego wnętrzem,
trzeba się przy nim zatrzymać i poświęcić mu swój czas. Gdy radość masz w sercu każdy
kwiat odwzajemni twój uśmiech i zamieszka w Twym sercu, nigdy nie zwiędnie. [———]

Kariera to piękna rzecz, ale nie możesz się do niej przytulić w zimną jak cholera noc.
zwykły Wilk; tropiciel; straż; zwykły wilk; straż; dowódca straży; wilczar Leveche;





Ma się nad wyraz dobrze. Jeśli kiedykolwiek miał jakieś urazy, nie było tego widać.
