Administracja
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
![]() |
13°C | POCHMURNIE Dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze, co dodatkowo jest potęgowane przez szare chmury gęsto pokrywające niebo, z których niekiedy sączy się drobny deszcz. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Dolina Niespodzianek
- Kaimler
- Upiór
Khamul - Posty: 645
- Rodzice: Aki i Vadus
- Płeć: Samiec
- Siła: 86 (36+50)
- Zręczność: 90 (40+50)
- Czujność: 64 (14+50)
- Wiedza: 40
- Życie: 89
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 16 (1125 wym.)
- Profesje: Iluzjonista [3], Tropiciel [3]
- Przydomek: Aran
Dolina Niespodzianek
Od nowa
pole 1, nic się nie dzieje
idę jak burza.
pole 1, nic się nie dzieje
idę jak burza.
karta postaci — char zastrzeżony szczeniak
motyw I — motyw II — motyw III
motyw I — motyw II — motyw III

moce
|
- Lakańa
- Brzask
- Posty: 41
- Rodzice: Laahaj, Varjo
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 21 (11+10)
- Zręczność: 13
- Czujność: 21 (11+10)
- Wiedza: 23
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 4 (120 wym.)
Dolina Niespodzianek
stoi na polu numer 4
potem na polu numer 5 — rzut na cofkę
meta.
znowu się minęła z tym czarnym wilkiem.
potem na polu numer 5 — rzut na cofkę
meta.
znowu się minęła z tym czarnym wilkiem.
w budowie
moce
- Łap
- Postać Specjalna
- Posty: 18
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
Łap siedział sobie, odpoczywając. Lubił tu przychodzić, by sobie popatrzeć na te wszystkie dziwne rzeczy, które tu się działy. W końcu była to Dolina Niespodzianek. Ciekawe, co się tym razem wydarzy.
Rozmieszczenie wilków po 1. turze:
START Karmelitta; Mavi Alov; Naiara; Zhoryia; Sovillo; Kaimler
Pole #1 Yvarrah; Mekonops; Arithra; Atraks; Estela; Varjo; Averill; Ammare; Qamar; Tárahai; Viltis; Naakka; Myrvain; Gniewomir;
Pole #2
Pole #3 Neffrea; Melvine; Ammat; Vaelcarth; Vuotta; Bursztynowy Świt; Dzierzba; Riril; Megeleti;
Pole #4 Riskikoi; Casael; Elbae; Kalahtem; Hürrem; Lakańa; Budzigniew; Amidala; Rhaenys; Amaruq; Arkhan; Núlauei; Noýhiga; Żyleta; Zuma; Sinister,
Pole #5
Pole #6 Złocisty Zmierzch {strata kolejki}; Anatael {strata kolejki}; Sikhanir {strata kolejki}; Chrizantema {strata kolejki}; Keaneiros {strata kolejki}; Celeste (strata kolejki}
Pole #7
Pole #8
Pole #9
Pole #10
Fenrárr, dorzuć1d6
Następna tura do 23.15; 27.09.2025
Rozmieszczenie wilków po 1. turze:
START Karmelitta; Mavi Alov; Naiara; Zhoryia; Sovillo; Kaimler
Pole #1 Yvarrah; Mekonops; Arithra; Atraks; Estela; Varjo; Averill; Ammare; Qamar; Tárahai; Viltis; Naakka; Myrvain; Gniewomir;
Pole #2
Pole #3 Neffrea; Melvine; Ammat; Vaelcarth; Vuotta; Bursztynowy Świt; Dzierzba; Riril; Megeleti;
Pole #4 Riskikoi; Casael; Elbae; Kalahtem; Hürrem; Lakańa; Budzigniew; Amidala; Rhaenys; Amaruq; Arkhan; Núlauei; Noýhiga; Żyleta; Zuma; Sinister,
Pole #5
Pole #6 Złocisty Zmierzch {strata kolejki}; Anatael {strata kolejki}; Sikhanir {strata kolejki}; Chrizantema {strata kolejki}; Keaneiros {strata kolejki}; Celeste (strata kolejki}
Pole #7
Pole #8
Pole #9
Pole #10
Fenrárr, dorzuć1d6
Następna tura do 23.15; 27.09.2025
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Wyścigi
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
![]() | Łap samotnik, zbieracz |
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
- Kalahtem
- Adept
Klan Cienia - Posty: 160
- Rodzice: Żyleta & Kreon
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 5
- Wiedza: 5
- Życie: 50
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 141
Dolina Niespodzianek
No to biegł dalej.

"𝔑𝔢𝔴𝔰 𝔣𝔩𝔞𝔰𝔥"
ℑ 𝔴𝔞𝔰 𝔠𝔯𝔢𝔞𝔱𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝖙𝖍𝖊 𝖉𝖆𝖜𝖓 𝖔𝖋 𝖈𝖗𝖊𝖆𝖙𝖎𝖔𝖓. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔢𝔪𝔭𝔱𝔞𝔱𝔦𝔬𝔫,
ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔫𝔞𝔨𝔢 𝔦𝔫 𝔈𝔡𝔢𝔫. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔱𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔟𝔢𝔥𝔢𝔞𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔩𝔩 𝔎𝔦𝔫𝔤𝔰. ℑ 𝔞𝔪 𝔰𝔦𝔫 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔫𝔬 𝔯𝔥𝔶𝔪𝔢 𝔬𝔯 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔖𝔲𝔫 𝔬𝔣 𝔱𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔣𝔢𝔯. 𝔄𝔫𝔱𝔦𝔠𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱, 𝖋𝖆𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖔𝖋 𝖑𝖎𝖊𝖘
𝔐𝔢𝔭𝔥𝔦𝔰𝔱𝔬𝔭𝔥𝔢𝔩𝔢𝔰, 𝔱𝔯𝔲𝔱𝔥 𝔦𝔫 𝔞 𝔟𝔩𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯, 𝔡𝔢𝔠𝔢𝔦𝔱𝔣𝔲𝔩 𝔭𝔯𝔢𝔱𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔞𝔫𝔦𝔰𝔥𝔢𝔡 𝔞𝔳𝔢𝔫𝔤𝔢𝔯, 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱𝔢𝔬𝔲𝔰 𝔰𝔲𝔯𝔯𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯...
𝔚𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔱𝔞𝔫𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔣𝔯𝔬𝔫𝔱 𝔬𝔣 𝔪𝔶 𝔰𝔬𝔩𝔞𝔯 𝔢𝔠𝔩𝔦𝔭𝔰𝔢, 𝔪𝔶 𝔫𝔞𝔪𝔢 𝔦𝔱
𝔦𝔰 𝔰𝔱𝔦𝔱𝔠𝔥𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔦𝔭𝔰 𝔰𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔰𝔢𝔢 ℑ 𝔴𝔬𝔫'𝔱 𝔟𝔬𝔴 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩
𝔬𝔣 𝖆 𝖒𝖔𝖗𝖙𝖆𝖑, 𝔣𝔢𝔢𝔟𝔩𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔫𝔬𝔯𝔪𝔞𝔩 . 𝔜𝔬𝔲 𝔴𝔞𝔫𝔫𝔞 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔪𝔢?
ℑ'𝔪 𝔢𝔱𝔢𝔯𝔫𝔞𝔩, 𝔦𝔪𝔪𝔬𝔯𝔱𝔞𝔩. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶 𝔡𝔢𝔠𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔞𝔱
𝔠𝔞𝔱𝔞𝔩𝔶𝔷𝔢𝔡 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔠𝔞𝔲𝔰𝔢𝔰 𝔡𝔦𝔳𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔡𝔢𝔞𝔱𝔥,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔤𝔦𝔫𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔣 𝔢𝔫𝔡𝔰...
.............................. | ![]() |
.......![]() I'm a systematic cause of panic bout to attack Promise you ain't ever had a lover like that .......................................... { ... } Ekwipunek |
- Riril
- Wilkołak
- Posty: 221
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 [15+30]
- Zręczność: 40 [10+30]
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (03.08)
- Energia: 70 (03.08)
- Punkty Doświadczenia: 40 [wym. 100]
- Profesje: Tropiciel [1]
Dolina Niespodzianek
1d6
3 —> 7
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
1d6
7 —> 13
13. Nic się nie dzieje.
zostawiając Sinistra daleko w tyle, mogła się skupić na swojej szarży po wygraną. Pyk, pyk, wymijała wszystkie przeszkody z gracją MIGota.
3 —> 7
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
1d6
7 —> 13
13. Nic się nie dzieje.
zostawiając Sinistra daleko w tyle, mogła się skupić na swojej szarży po wygraną. Pyk, pyk, wymijała wszystkie przeszkody z gracją MIGota.
𝓡𝓲𝓻𝓲𝓵
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
- Melvine
- Samica Alfa
Klan Natury - Posty: 525
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 68 (8+60)
- Zręczność: 85 (15 + 60)
- Czujność: 82 (12 + 60)
- Wiedza: 40
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 15
- Profesje: Uzdrowiciel [2], Znachor [1]
Dolina Niespodzianek
Biegła dalej!
1d6
3 => 7
Widząc, że dobrze jej idzie, nie przestawała.
1d6
7 —> 9
Na swojej drodze napotkala jakiś dziwny bibelot! Na szczęście zgrabnie go przeskoczyła. (+2PD)
1d6
3 => 7
Widząc, że dobrze jej idzie, nie przestawała.
1d6
7 —> 9
Na swojej drodze napotkala jakiś dziwny bibelot! Na szczęście zgrabnie go przeskoczyła. (+2PD)
- Arithra
- Terramorf
- Posty: 143
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 30 (10 + 20)
- Zręczność: 15
- Czujność: 30 (10 + 20)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 70 (08.10)
- Punkty Doświadczenia: 19
- Profesje: Myśliwy [2]
Dolina Niespodzianek
No to hyc!
1d6
(nie wiem, czemu, podpięło mi jakiś dziki rzut do posta ;/)
1 — > 2
Chyba się za bardzo rozpędziła, bo aż jej się cofnęło. Znaczy... ona się cofnęła.
1d6
No i została kolejnym zerem —,—
1d6
(nie wiem, czemu, podpięło mi jakiś dziki rzut do posta ;/)
1 — > 2
Chyba się za bardzo rozpędziła, bo aż jej się cofnęło. Znaczy... ona się cofnęła.
1d6
No i została kolejnym zerem —,—
- Mekonops
- Orkan
- Posty: 416
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 30 (10 + 20)
- Zręczność: 30
- Czujność: 30 (10 + 20)
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (15.07)
- Energia: 80 (15.07)
- Punkty Doświadczenia: 17
- Profesje: Tkacz [1]
Dolina Niespodzianek
1d6
1 — > 7
Pędził niczym wiatr, niczym... ORKAN!
1d6
7 — > 13
1 — > 7
Pędził niczym wiatr, niczym... ORKAN!
1d6
7 — > 13

(obrazek poglądowy, kiedyś będzie mi się chciało zrobić to ładniej)

Nie powtarzaj, że świat jest ci winien życie.
Świat nic ci nie jest winien. Był tutaj pierwszy.

- Żyleta
- Wilk Apokalipsy
Śmierć - Posty: 238
- Rodzice: Summer Wine & Norion
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 65 (15 + 50)
- Zręczność: 65 (15 + 50)
- Czujność: 63 (13 + 50)
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 20 (29.09)
- Punkty Doświadczenia: 46
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
- Tytuł: Inkwizytorka / Kapłanka Merkumere
Dolina Niespodzianek
Przez chwilę stali sobie na polu nr #4 razem z Zumą i Kalahtemem. Tego pierwszego pogłaskała po uchu, a do drugiego pomachała. Jedna, wielka, cienista rodzina. Tylko starego brakowało. (i drugiej połowy dzieci)
1d6
1d6
Przeskoczyła sobie w cieniach do przodu i zamachała do Zumy z pola nr #10 dopingując go.10. Nic się nie dzieje.

well, what is this that I can't see, with ice cold hands taking hold of me
when god is gone and the devil takes hold, who will have mercy on your soul?
____________________________________________________________
• karta postaci • ekwipunek: • moce rangowe •
♥ Kreon • you're lookin' crazy, you're lookin' wrong
it looks like we're gonna get along
• zastrzeżone • osiągnięcia • towarzysze: •
____________________________________________________________
no wealth, no ruin, no silver, no gold, nothing satisfies me, but your soul
well I am death, none can excel, I'll open the door to heaven or hell

- Arkhan
- Migot
- Posty: 25
- Płeć: Samiec
- Siła: 5+10=15
- Zręczność: 5+10=15
- Czujność: 10
- Wiedza: 30
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 74
Dolina Niespodzianek
Biegł dalej.
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
7. Dodatkowy rzut kostką 1k6.

Love be my little dice, I can see the reason when you say goodbye.
FEELING THIS NEW SUPRISE, IT WON'T BE YOU ANOTHER ONE I FANTASIZED.

KARTA POSTACI ARKHANA
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
𝓦𝓮 𝓬𝓪𝓷 𝓰𝓮𝓽 𝓪 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓬𝓻𝓪𝔃𝔂 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓯𝓾𝓷, 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓯𝓾𝓷.
𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓻𝔂 𝓽𝓸 𝓱𝓸𝓵𝓭 𝓲𝓽 𝓫𝓪𝓬𝓴, 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓵𝓮𝓽 𝓰𝓸.
𝓣𝓲𝓮 𝓶𝓮 𝓾𝓹 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓶𝓮 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓽𝓲𝓵𝓵 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓭𝓸𝓷𝓮, '𝓽𝓲𝓵 𝓘'𝓶 𝓭𝓸𝓷𝓮.
𝓨𝓸𝓾 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝓮 𝓯𝓮𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓘'𝓶 𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂 𝓽𝓸 𝓫𝓵𝓸𝔀.
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
Gdzie znajduje się Arkhan, gdy go dłużej nie ma:
Wydelegował. Aktualnie znajduje się poza krainą, więc nie można go spotkać wcale.
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
𝓟𝓾𝓼𝓱 𝓾𝓹 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓫𝓸𝓭𝔂, 𝓼𝓲𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓮𝓮𝓽𝓱 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓯𝓵𝓮𝓼𝓱.
✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶

- Karmelitta
- Zorza
- Posty: 139
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 8
- Zręczność: 20 (10+10)
- Czujność: 17 (7+10)
- Wiedza: 30
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 52
Dolina Niespodzianek
No, to chyba nie był jej najlepszy start. Ale wciąż, wszystko przed nia!
1d6
0 —> 5
A może jednak nie?
1d6
5 —> 1
XD
1d6
0 —> 5
A może jednak nie?
1d6
5 —> 1
XD
Do skryby
Do zdarzenia
- Zhoryia
- Dowódca Wampirów
Giovanni - Posty: 119
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 (15+30)
- Zręczność: 40 (10+30)
- Czujność: 40 (10+30)
- Wiedza: 15
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 75
- Przydomek: Taura
Dolina Niespodzianek
Zerknęła w bok i spostrzegła, że obok stoi nie kto inny, jak sam Khamul Aran Kaimler.
— Agito. — Skinęła mu głową uprzejmie. — O co tyle zamieszania? — Szepnęła konspiracyjnie. Jako wytworna dama raczej nie była za dobra w przepychaniu się do mety między innymi wilkami.
1d6
#0 —> #6
Szybko zamaskowała to, że prawie wywaliła się o jakiś patyk. Spojrzała pod łapy, a potem szybko dookoła. Nikt nie widział??
— Agito. — Skinęła mu głową uprzejmie. — O co tyle zamieszania? — Szepnęła konspiracyjnie. Jako wytworna dama raczej nie była za dobra w przepychaniu się do mety między innymi wilkami.
1d6
#0 —> #6
6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.

Szybko zamaskowała to, że prawie wywaliła się o jakiś patyk. Spojrzała pod łapy, a potem szybko dookoła. Nikt nie widział??

z rodu astarii — pierwsza tego imienia, głosicielka zguby i pani szeptów.
stan aktualny: obecnie nabrała nieco kształtów. brak widocznych ran.
przesiąknęła zapachem potępionych, choć jej orientalne rysy
zdradzają obce pochodzenie.
ekwipunek | moce | kariera | galeria
♥ the universe must have divined this, what am I gonna do, not grab your wrist?
if I could give you some advice, I would leave with me tonight ...
.

- Yvarrah
- Wilkołak
Teurg - Posty: 196
- Rodzice: Sulfur x Iliyah
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 41 (11 + 30)
- Zręczność: 43 (13 + 30)
- Czujność: 46 (16 + 30)
- Wiedza: 40
- Życie: 80 (8.10)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 22
- Profesje: Alchemik [2]
Dolina Niespodzianek
Ruszył dalej.
1d6
1 —> 6
Cholera, kto to tutaj postawił?! (utrata kolejki)
A może potknął się o Zho?
1d6
1 —> 6
Cholera, kto to tutaj postawił?! (utrata kolejki)
A może potknął się o Zho?
Yvarrahowi często towarzyszy >> biała płomykówka << zwana Mirael,
która uwielbia siedzieć na jego barkach.
Ekwipunek
x Śmietankowy cukierek — po zjedzeniu postać robi się cała biała na okres 5 postów
(jeśli już jest biała, wtedy robi się jeszcze bielsza)
x Dzikie Remedium x1
x Ognisty Denar x1
x Perła Przeklętych x1
x Esencja Cienia x1
x Srebrne Złoto x1
x Skarb Włóczykija x1
TYM, KIM BĘDZIESZ JUTRO, STAJESZ SIĘ DZIŚ.
- Sinister
- Dowódca Wilkołaków
Filodoks - Posty: 213
- Rodzice: Zelda & Taiga [Sai]
- Płeć: Samiec
- Siła: 74 (34 + 40)
- Zręczność: 50 (10 + 40)
- Czujność: 50 (10 + 40)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 70 (10.08)
- Punkty Doświadczenia: 25
- Profesje: Myśliwy [1]
- Tytuł: Czarny Księżnik
Dolina Niespodzianek
/ imo, uważam, że Sin powinien stać na #4, jak jest inaczej to popraw mnie proszę Łap
Burknął głucho gdy Riril go wyprzedziła.
1d6
#4 —> #6
Burknął głucho gdy Riril go wyprzedziła.
1d6
#4 —> #6
Przez to wszystko tak się rozkojarzył, że potknął się o coś (albo o kogoś).6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.
___

THEME I / II / III / IV
karta postaci ▪ ekwipunek 
— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]


THEME I / II / III / IV


— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]

- Ammat
- Inkwizytor
- Posty: 967
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 40 (20+20)
- Zręczność: 40 (20+20)
- Czujność: 35 (5+10+20)
- Wiedza: 20 (5+15)
- Życie: 77( 21.09)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 33 (225)
- Profesje: Myśliwy [2]
Dolina Niespodzianek
1d6
Biegł dalej
czyli na 8 nic się nie dzieje
Biegł dalej
czyli na 8 nic się nie dzieje
𝙰𝙼𝙼𝙰𝚃
෴𓂃𓂃෴
𝕷𝖔𝖏𝖆𝖑𝖓𝖔𝖘́𝖈́ 𝖓𝖆𝖘𝖟𝖞𝖒 𝖕𝖗𝖆𝖜𝖊𝖒, 𝖘𝖎ł𝖆 𝖟𝖆𝖑𝖊𝖙𝖆̨,
𝖟𝖊𝖒𝖘𝖙𝖆 𝖕𝖗𝖟𝖞𝖏𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨, 𝖆 𝖟𝖆𝖇𝖆𝖜𝖆 𝖈𝖔𝖉𝖟𝖎𝖊𝖓𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨.
•❅────✧𒐤✧─────❅•
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴅᴏ ᴄᴢᴇɢᴏꜱ́ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴍɴɪᴇ ᴢᴍᴜꜱᴢᴀ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ɴᴀ ʟɪᴛᴏꜱ́ᴄ́ ʙʀᴀᴄ́ ᴍɴɪᴇ ᴄʜᴄᴇ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴢ ʙᴜᴛᴀᴍɪ ʟᴇᴢᴀ̨ ᴡ ᴅᴜꜱᴢᴇ̨,
ᴛʏᴍ ʙᴀʀᴅᴢɪᴇᴊ ɢᴅʏ ᴍɪ ɴᴀᴘʟᴜᴄ́ ᴡ ɴɪᴀ̨ ꜱᴛᴀʀᴀᴊᴀ̨ ꜱɪᴇ̨!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴍᴜᴄʜ, ᴄᴏ ᴢ̇ʏᴡɪᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴋʀᴡɪᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴇᴢ̇ᴀ̨,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴘꜱᴏ́ᴡ, ᴄᴏ ꜱᴢᴀʀᴘɪᴀ̨ ᴍɪᴇ̨ꜱᴀ ꜱᴛʀᴢᴇ̨ᴘ!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴛʏᴄʜ, ᴄᴏ ᴛᴇ̨ᴘᴏ ᴡ ꜱɪᴇʙɪᴇ ᴡɪᴇʀᴢᴀ̨,
ɢᴅʏ ɴᴀᴡᴇᴛ ᴊᴜᴢ̇ ɪᴄʜ ᴅᴌᴀᴡɪ ᴡᴌᴀꜱɴʏ ᴘᴇ̨ᴅ!
•❅────✧𒐤✧─────❅•
༝྾྾༝ KARTA POSTACI ༝྾྾༝ ❅────✧𒐤✧─────❅• Skryty Cios
Użyć: 2:2
Zatruta Broń
Użyć:2/2
Mutacje na stałe
pancerny: muskuły
Uzbrojony:Rogi
Posiada sztylet skrytobójcy :Szpon
GALERIA
Ekwipunek:
Quercus Imperialis
- Megeleti
- Akolita
- Posty: 74
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 15 ( 5 + 10 )
- Zręczność: 30 ( 20 + 10 )
- Czujność: 35 ( 25 + 10 )
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 117
- Przydomek: Gash
- Ammare
- Szczeniak
Klan Cienia - Posty: 9
- Rodzice: Ammat x Lucidique
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
1d6
chciał nadążyć za resztą Cienistych
pole 7 dodatkowy rzut
1d6
jest na polu 13. Nic się nie dzieje.
chciał nadążyć za resztą Cienistych
pole 7 dodatkowy rzut
1d6
jest na polu 13. Nic się nie dzieje.
- Mavi Alov
- Wilk Apokalipsy
Wojna - Posty: 160
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 90 (30 + 50 + 10AB)
- Zręczność: 77 (27 + 50)
- Czujność: 65 (15 + 50)
- Wiedza: 15
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 22
Dolina Niespodzianek
No, cóż, nieważne, jak mężczyzna zaczyna. Ważne, jak kończy.
1d6
0 —> 1
. . .
Nie, wcale tego nie powiedzial, prawda?
1d6
0 —> 1
. . .
Nie, wcale tego nie powiedzial, prawda?
- Sovillo
- Adept
Klan Ognia - Posty: 89
- Rodzice: Promień Jutrzenki & Vaelcarth
- Płeć: Samiec
- Siła: 10
- Zręczność: 5
- Czujność: 5
- Wiedza: 10
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 18
Dolina Niespodzianek
A to wcale nie była szyszka, tylko mu się wydawało. :C
Zobaczył, że bracia go wyprzedzają, więc ruszył za nimi. Szczeknął wesoło do Świta, bo Złocisty Zmierzch był już zbyt daleko by go usłyszeć.
1d6
#0 —> #4
Zobaczył, że bracia go wyprzedzają, więc ruszył za nimi. Szczeknął wesoło do Świta, bo Złocisty Zmierzch był już zbyt daleko by go usłyszeć.
1d6
#0 —> #4
4. Nic się nie dzieje.
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.
- Qamar
- Adept
Klan Księżyca - Posty: 82
- Rodzice: Eveline x Yvarrah
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 10
- Zręczność: 9 (doc 15)
- Czujność: 6
- Wiedza: 5 ( doc:14)
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 20
Dolina Niespodzianek
1d6No to chyc !
6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.
tak biegł że się potknął i wyrżnął ryjem
6. Potykasz się o śmieć pozostawiony przez Łapa i tracisz kolejkę.
tak biegł że się potknął i wyrżnął ryjem
ℚ𝔸𝕄𝔸ℝ
•❅────✧✩✧✦✩✧✦✧─────❅•
𝚃𝚎𝚓 𝚗𝚘𝚌𝚢 𝚠𝚍𝚛𝚊𝚙𝚒𝚎̨ 𝚜𝚒𝚎̨ 𝚗𝚊 𝚔𝚜𝚒𝚎̨𝚣̇𝚢𝚌,
𝚞ł𝚘𝚣̇𝚎̨ 𝚜𝚒𝚎̨ 𝚗𝚊 𝚛𝚘𝚐𝚊𝚕𝚒𝚔𝚞 𝚓𝚊𝚔 𝚠 𝚑𝚊𝚖𝚊𝚔𝚞
𝚒 𝚠𝚌𝚊𝚕𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚋𝚎̨𝚍𝚎̨ 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚊ł 𝚣𝚊𝚜𝚢𝚙𝚒𝚊𝚌́, 𝚣̇𝚎𝚋𝚢 𝚜́𝚗𝚒𝚌́.
•❅────✧✩✧✦✩✧✦✧─────❅•
ꜱᴀ̨ ᴍʏꜱ́ʟɪ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇ ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴀᴛᴌᴀ ᴅᴢɪᴇɴɴᴇɢᴏ,
ᴘᴏᴅᴏʙɴɪᴇ ᴊᴀᴋ ᴏᴄᴢʏ ᴘᴜꜱᴢᴄᴢʏᴋᴀ.
ʀᴏᴅᴢᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴡʏᴌᴀ̨ᴄᴢɴɪᴇ ɴᴏᴄᴀ̨, ᴘᴇᴌɴɪᴀ̨ᴄ ʀᴏʟᴇ̨ ᴋꜱɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄᴀ,
ɴɪᴇᴢʙᴇ̨ᴅɴᴇɢᴏ ᴅᴏ ᴘʀᴢʏᴡᴏᴌᴀɴɪᴀ ᴡ ɴᴀᴊꜱᴋʀʏᴛꜱᴢʏᴄʜ
ᴢᴀᴋᴀᴍᴀʀᴋᴀᴄʜ ᴅᴜꜱᴢʏ ᴘʀᴢʏᴘᴌʏᴡᴏ́ᴡ ᴢɴᴀᴄᴢᴇɴ́.
POSIADANE: BRAK. | ODZNACZENIA: BRAK.
✩✧✦✩✧✦
RODZINA: Eveline & Yvarrah, + rodzeństwo...
✩✧✦✩✧✦
KARTA POSTACI
✩✧✦✩✧✦