Administracja
Sulfur, Adirael, Aurora

Wydarzenia
Zadania kwartalne
Konkurs na fanfick (wyniki)
Obrazek
30°C | GORĄCO

Słońce na stałe rozgościło się na niebie rozgrzewając ziemię do przyjemnych (dla jednych) lub nieznośnych (dla innych) temperatur. Łąki rozkwitły wielobarwnymi kwiatami, wśród których roi się od owadów.
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.

Dolina Niespodzianek

To pulsujące życiem serce lasów, pełne bogatych gęstwin i dzikiej przyrody. Drzewa obficie obwieszone owocami oraz dzika fauna stwarzają raj dla myśliwych i zbieraczy. Ta zielona oaza, otoczona mitami i legendami, jest skarbem w samym centrum krainy.
Awatar użytkownika
Orphan Xue
Adept
Klan Potępienia
<b>Adept</b><br>Klan Potępienia
Posty: 109
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie
Siła: 5
Zręczność: 5
Czujność: 3
Wiedza: 17
Życie: 70
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 18

Dolina Niespodzianek

Post autor: Orphan Xue »

https://discord.com/channels/1328514757 ... 1246823435 1d6=1
https://discord.com/channels/1328514757 ... 8875745281 1d6=3
https://discord.com/channels/1328514757 ... 7937334507 1d19=18 — Wilcza Jagoda

Przez brak solidnej kondycji, dał się wyprzedzić jakiemuś okrągłemu smarkowi. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo znalazł wilczą jagodę.

Xue stoi na 3 polu.

/Xue zdobywa wilczą jagodę x1
𝕺𝖗𝖕𝖍𝖆𝖓 𝖃𝖚𝖊

◇◈❖❖◈◇
•❅────✧⚜⚜⚜⚜✧─────❅•
Lecz czymże jest każdy ocean, jeśli nie morzem kropel?
◇◈❖❖◈◇
𝚉𝚎 𝚠𝚜𝚣𝚢𝚜𝚝𝚔𝚒𝚌𝚑 𝚣̇𝚢𝚠𝚢𝚌𝚑 𝚜𝚝𝚠𝚘𝚛𝚣𝚎𝚗́ 𝚗𝚊 𝚕𝚊̨𝚍𝚣𝚒𝚎
𝚒 𝚖𝚘𝚛𝚣𝚞 𝚝𝚢𝚕𝚔𝚘 𝚘𝚔𝚛𝚎̨𝚝𝚘́𝚠 𝚗𝚒𝚎 𝚖𝚘𝚣̇𝚗𝚊 𝚗𝚊𝚋𝚛𝚊𝚌́ 𝚗𝚊
𝚏𝚊ł𝚜𝚣𝚢𝚠𝚎 𝚙𝚘𝚣𝚘𝚛𝚢, 𝚝𝚢𝚕𝚔𝚘 𝚘𝚔𝚛𝚎̨𝚝𝚢 𝚗𝚒𝚎 𝚣𝚗𝚒𝚘𝚜𝚊̨
𝚙𝚊𝚛𝚝𝚊𝚌𝚝𝚠𝚊 𝚣𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚢 𝚜𝚠𝚘𝚒𝚌𝚑 𝚍𝚘𝚠𝚘́𝚍𝚌𝚘́𝚠.
₊˚ ✧ ‿︵‿୨୧‿︵‿ ✧ ₊˚
EKWIPUNEK
COŚ TU BĘDZIE.



•❅────✧⚜⚜⚜⚜✧─────❅•
KARTA POSTACI
I TAK, MAM BRUDNY LEWY BOK PYSKA Z ATRAMENTU.

Długo tego nie zmyję.

Zapach: Mąka i różnorakie ciasta.
Elisabeth pisze: Nie miała w zwyczaju przekreślać nikogo na start. Zarówno szczenięta urodzone w klanie, jak i te, które były przybłędami szanse stać się kimś.
'
Łaska alfy wobec Xue.
Awatar użytkownika
Caitlyn
Wilk Apokalipsy
Głód
<b>Wilk Apokalipsy</b><br>Głód
Posty: 442
Płeć: Samica
Siła: 70 (20+50)
Zręczność: 80 (20+50+10)
Czujność: 55 (5+50)
Wiedza: 40
Życie: 100
Energia: 70
Punkty Doświadczenia: 384
Profesje: Toksykolog [1], Tropiciel [3]
Tytuł: Kapłanka Lolth

Dolina Niespodzianek

Post autor: Caitlyn »

https://discord.com/channels/1328514757 ... 2916210738 1d6 = 3
https://discord.com/channels/1328514757 ... 9804673156 1d19 = 15 — Rumianek

Przespacerowała się na pole 3, zebrała rumianek i postraszyła wzrokiem Xue, bo śmierdział jak KaPeć.
𝓒𝓪𝓲𝓽𝓵𝔂𝓷 — 𝓦𝓲𝓵𝓴 𝓐𝓹𝓸𝓴𝓪𝓵𝓲𝓹𝓼𝔂 𝓖ł𝓸́𝓭
Ponadprzeciętnie długie włosy i ogon.
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
ZAPACH: ALKOHOL, ISKARIOT.
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
ʏᴏᴜ'ʀᴇ ꜱᴏ ʜʏᴘɴᴏᴛɪᴢɪɴɢ.
ᴄᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ ʙᴇ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴠɪʟ? ᴄᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ ʙᴇ ᴀɴ ᴀɴɢᴇʟ?
ʏᴏᴜʀ ᴛᴏᴜᴄʜ ᴍᴀɢɴᴇᴛɪᴢɪɴɢ. ꜰᴇᴇʟꜱ ʟɪᴋᴇ ɪ ᴀᴍ ꜰʟᴏᴀᴛɪɴɢ. ʟᴇᴀᴠᴇꜱ ᴍʏ ʙᴏᴅʏ ɢʟᴏᴡɪɴɢ.
ᴛʜᴇʏ ꜱᴀʏ, ʙᴇ ᴀꜰʀᴀɪᴅ. ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɴᴏᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀꜱ.
ꜰᴜᴛᴜʀɪꜱᴛɪᴄ ʟᴏᴠᴇʀ. ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ ᴅɴᴀ. ᴛʜᴇʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅ ʏᴏᴜ.

•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
Nie mam brudnych myśli, tylko seksowną wyobraźnie...
Obrazek
» LOVE: Desire, I'm hungry. I hope you feed me...[I & C]
POSIADANE: Amulet Kozicy.
Sztylet: KRWISTA ŁZA | KARTA POSTACI — INFORMACJE.
ODZNACZENIA: Piętno Cienia x1, Skrzydła Merkumere x5, Wrzeciono Lolth x4,
Skrzydła Freya x1, Lazur Bestii x3.
Awatar użytkownika
Łap
Postać Specjalna
<b>Postać Specjalna</b>
Posty: 7
Płeć: Samiec

Dolina Niespodzianek

Post autor: Łap »

Rozmieszczenie wilków po 1 turze.
START: Lakańa, Kaimler
Pole #1
Pole #2
Pole #3 Vaella (+1x owoc kaktusa), Karmelitta (+1x liście żen-szenia), Yvarrah (+1x nasiona maku), Ammat (+1x melisa), Riril (+1x Żywica), Vaelcarth (+1x Aloes zwyczajny), Caitlyn (+1x Rumianek)
Pole #4 Mekonops, Averill, Hürrem, Aurora, Orphan Xue
Pole #5 Neffrea (+2PD}, Arithra (+2PD), Qamar (+2PD), Mizrak (+2PD), Sinister (+2PD), Żyleta (+2PD),
Pole #6 Lestat (utrata kolejki), Sovillo (utrata kolejki), Saba (utrata kolejki),
Pole #7 Melvine (+2PD), Kreon (+2PD)

Macie czas do 1:33 na wykonanie rzutów w tej turze.
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — o połowę mniej niż wilków, biorących udział w grze. Każdy z pakunków posiada swoją unikalna liczbę. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporzadkowanej do jakiejś paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana.
Wyścigi
Celem gry jest bycie pierwszym. W Dolinie Niespodzianek znajduje się krótka trasa, składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól ile oczek wyrzucili. Nagrody mogą się dublować (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł rzuca kością na to, co wylosował. Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to niczego to nie zmienia, otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Łap
samotnik, zbieracz
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Awatar użytkownika
Connor
Sirin
<b>Sirin</b>
Posty: 115
Rodzice: Dirae x Kaimler
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 16
Zręczność: 60 (30+30)
Czujność: 33 (3+30)
Wiedza: 25
Życie: 100
Energia: 60
Punkty Doświadczenia: 269
Profesje: Iluzjonista [2]
Przydomek: Gash

Dolina Niespodzianek

Post autor: Connor »

Niespodziewanie głos prowadzący zabrał jakiś szary typ z tęczową grzywką i niepokojąco tęczowymi ślepiami. Jakiś krewniak królowej? Nie widziała go nigdy wcześniej, ani na terenach KP, ani nawet poza nimi, chociaż w tej materii jej zwiad był rzecz jasna ograniczony. Wciąż, gdyby potwierdziło się jego pokrewieństwo z Elisabeth byłoby to pole do ciekawych rozważań. Czy Tęczowooka urodziła się w KP? Z tego co wiedziała, to tak. Skąd więc jakiś jej kuzynek poza klanem? Z klanu Potępienia praktycznie nie dało się odejść — choć właściwie osobiście znała dwie osoby które oszukały ten system, przynajmniej częściowo. Czy więc było aż tak nieprawdopodobnym żeby ta sławetna rodzina miała jakąś mniej sławetną odnogę?
Pytanie tylko, czy ten tutaj basior miał okazać się strategicznie istotną osobą.
No i drugie pytanie — dlaczego tak nagle akurat ten koleś wymyślił sobie podszywać się pod styl działania Zarazy. I gdzie w takim razie był sam czarny wilczek? Może Tęczowogrzywy został czymś w rodzaju jego sługi i działał w jego imieniu? Czy w takim razie i z nim należało się liczyć w tym samym stopniu?

Póki co uznała za stosowne nie wychylać się spomiędzy zebranych. Wszyscy, łącznie z jej ojcem, zaczęli rzucać kością i losować swoje miejsca w szeregu. Stosunkowo łatwo było połapać się w zasadach, obserwując przez chwilę ruchy pozostałych wilków. Sama również więc rzuciła kością i po sprawdzeniu oznaczeń wartości, stanęła na swoim miejscu.

1d6

Przystanęła na miejscu i odczytała instrukcję na swym polu. Oh? Wyglądało na to że miała rzucić jeszcze raz.
1d6

Cóż, lepiej że taki obrót spraw trafił jej się na samym początku, przynajmniej nieduża strata.
Wróciła więc na start i przysiadła obok Kaimlera, zerkając na niego z ukosa.
— Co to właściwie za typ? — mruknęła cicho w jego stronę. Może ojciec wiedział coś więcej na temat tej niespodziewanej zamiany miejsc.
Chyba że to sam Zaraza po prostu zmienił imidż?
ʏ ɴ ᴀ ᴍ ᴇ ɪ
₵Ø₦₦ØⱤ
Y ᗡ A ⅃ I M|M A L A D Y
ᴇ ɴ ᴛ ʙ ʏ ɪ ʀ ᴀ ᴇ
—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴
A K T U A L N I E
char: Quetzrow (modded)
Awatar użytkownika
Mizrak
Adept
Klan Potępienia
<b>Adept</b><br>Klan Potępienia
Posty: 336
Rodzice: Elisabeth x Kaimler
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 13
Zręczność: 7
Czujność: 7
Wiedza: 3
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 9

Dolina Niespodzianek

Post autor: Mizrak »

Biegł dalej.
𝓜𝓲𝔃𝓻𝓪𝓴
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Mam mnóstwo ukrytych talentów.
Tylko są tak dobrze ukryte, że nie mogę ich znaleźć.
Moce UM.
Profesje.
Obrazek Nie bądź cześcią problemu, bądź całym problemem.

Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
Awatar użytkownika
Mizrak
Adept
Klan Potępienia
<b>Adept</b><br>Klan Potępienia
Posty: 336
Rodzice: Elisabeth x Kaimler
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 13
Zręczność: 7
Czujność: 7
Wiedza: 3
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 9

Dolina Niespodzianek

Post autor: Mizrak »

I musiał się cofnąć.
𝓜𝓲𝔃𝓻𝓪𝓴
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Mam mnóstwo ukrytych talentów.
Tylko są tak dobrze ukryte, że nie mogę ich znaleźć.
Moce UM.
Profesje.
Obrazek Nie bądź cześcią problemu, bądź całym problemem.

Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
Awatar użytkownika
Kreon
Wielki Inkwizytor
<b>Wielki Inkwizytor</b>
Posty: 249
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 60 [25+35]
Zręczność: 55 [20+35]
Czujność: 50 [15+35]
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 162 [wym 150]
Tytuł: Kapłan Yuosphee

Dolina Niespodzianek

Post autor: Kreon »

wreszcie jako tako ogarniając się w zasadach gry popędził dalej. Nie liczyły się PD! Liczyło się zwy... w sumie to przetrwanie na dobry początek też jest enough.

1d6

7 —> +2 —> 9
9. Cofasz się o wynik rzutu 1k6.
1d6
9 —> -4 —> 5
5. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
𝕶𝖗𝖊𝖔𝖓
Wielki Inkwizytor
Komenda główna policji KC


Moce
Tyrania Chaosu ⟡ 2/2 luty
wszyscy przeciwnicy obecni w temacie doznają tymczasowego znacznego spaczenia ciała.
Tracą 50 punktów energii, a ich zręczność na czas trwania mocy spada do 0.

Mutacje (passive)
Pancerny — zgrubiała skóra (— 1/4 obrażeń)
Uzbrojony — drugi rząd zębów (+ 1/4 dmg)

gryzienie: -7HP

Rodzina Źródło mocy, której nikt nie przejmie.
Żyleta, Królowa
"Jej mroczna obecność i nienaruszalna wierność towarzyszą mi w każdej chwili.
Żyleta, moja jedyna i niezastąpiona."

Meduza, Kalathem, Insomnia, Dalacori,
szczenięta apokalipsy (m. Żyleta)
— Krew z mojej krwi.

Ekwipunek:
mały szary kamyczek z białymi paskami ✦ szczęśliwe jabłko — napełnia cię szczęściem lub, jak kto woli, pewnością siebie. Zjedz je, gdy czeka cię jakaś ciężka próba! (reroll kości) ✦ esencja cienia

+ doś: 85 [ polowania ], 82 [ eventy ], 97 [ skarbiec KC ],
39 [ ND ], 9 [ wydobycia ]
Awatar użytkownika
Łap
Postać Specjalna
<b>Postać Specjalna</b>
Posty: 7
Płeć: Samiec

Dolina Niespodzianek

Post autor: Łap »

Rozkładał swoje bibeloty, od czasu do czasu zerkając na biegające wilki. Zaśmiał się serdecznie, gdy kilka z nich przewróciło się o jego śmieci, to był niezły widok. Łapowi naprawdę podobało się takie zaangażowane towarzystwo. Od razu milej przepakowywawło się dobytek.


Rozmieszczenie wilków po 1 turze.
START: Lakańa, Kaimler, Connor
Pole #1
Pole #2
Pole #3 Vaella (+1x owoc kaktusa), Karmelitta (+1x liście żen-szenia), Yvarrah (+1x nasiona maku), Ammat (+1x melisa), Riril (+1x Żywica), Vaelcarth (+1x Aloes zwyczajny), Caitlyn (+1x Rumianek)
Pole #4 Mekonops, Averill, Hürrem, Aurora, Orphan Xue
Pole #5 Neffrea (+2PD}, Arithra (+2PD), Qamar (+2PD), Mizrak (+2PD), Sinister (+2PD), Żyleta (+2PD),
Pole #6 Lestat (utrata kolejki), Sovillo (utrata kolejki), Saba (utrata kolejki),
Pole #7 Melvine (+2PD), Kreon (+2PD)

Opis pól

ZACZYNAMY DRUGĄ TURĘ. Macie czas do 1:34 na wykonanie rzutów w tej turze.
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — o połowę mniej niż wilków, biorących udział w grze. Każdy z pakunków posiada swoją unikalna liczbę. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporzadkowanej do jakiejś paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana.
Wyścigi
Celem gry jest bycie pierwszym. W Dolinie Niespodzianek znajduje się krótka trasa, składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól ile oczek wyrzucili. Nagrody mogą się dublować (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł rzuca kością na to, co wylosował. Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to niczego to nie zmienia, otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Łap
samotnik, zbieracz
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Awatar użytkownika
Ammat
Skrytobójca
<b>Skrytobójca</b>
Posty: 837
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 20 (20)
Zręczność: 40 (20+20)
Czujność: 35 (5+10+20)
Wiedza: 20 (5+15)
Życie: 90 (20.06)
Energia: 70
Punkty Doświadczenia: 23 (225)
Profesje: Myśliwy [2]

Dolina Niespodzianek

Post autor: Ammat »

1d6


Więc wyrzucił 2 i znalazł się na 5 polu tej dziwnej gry. Rozejrzał się za innymi towarzyszami. Zobaczył Hurrem, Kreona, żyletę i Cait.
Prawie się zagapił ale udało mu się przeskoczyć i zyskał 2 pd


//
5. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD

𝙰𝙼𝙼𝙰𝚃
෴𓂃𓂃෴

𝕷𝖔𝖏𝖆𝖑𝖓𝖔𝖘́𝖈́ 𝖓𝖆𝖘𝖟𝖞𝖒 𝖕𝖗𝖆𝖜𝖊𝖒, 𝖘𝖎ł𝖆 𝖟𝖆𝖑𝖊𝖙𝖆̨,
𝖟𝖊𝖒𝖘𝖙𝖆 𝖕𝖗𝖟𝖞𝖏𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨, 𝖆 𝖟𝖆𝖇𝖆𝖜𝖆 𝖈𝖔𝖉𝖟𝖎𝖊𝖓𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨.
•❅────✧𒐤✧─────❅•
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴅᴏ ᴄᴢᴇɢᴏꜱ́ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴍɴɪᴇ ᴢᴍᴜꜱᴢᴀ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ɴᴀ ʟɪᴛᴏꜱ́ᴄ́ ʙʀᴀᴄ́ ᴍɴɪᴇ ᴄʜᴄᴇ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴢ ʙᴜᴛᴀᴍɪ ʟᴇᴢᴀ̨ ᴡ ᴅᴜꜱᴢᴇ̨,
ᴛʏᴍ ʙᴀʀᴅᴢɪᴇᴊ ɢᴅʏ ᴍɪ ɴᴀᴘʟᴜᴄ́ ᴡ ɴɪᴀ̨ ꜱᴛᴀʀᴀᴊᴀ̨ ꜱɪᴇ̨!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴍᴜᴄʜ, ᴄᴏ ᴢ̇ʏᴡɪᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴋʀᴡɪᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴇᴢ̇ᴀ̨,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴘꜱᴏ́ᴡ, ᴄᴏ ꜱᴢᴀʀᴘɪᴀ̨ ᴍɪᴇ̨ꜱᴀ ꜱᴛʀᴢᴇ̨ᴘ!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴛʏᴄʜ, ᴄᴏ ᴛᴇ̨ᴘᴏ ᴡ ꜱɪᴇʙɪᴇ ᴡɪᴇʀᴢᴀ̨,
ɢᴅʏ ɴᴀᴡᴇᴛ ᴊᴜᴢ̇ ɪᴄʜ ᴅᴌᴀᴡɪ ᴡᴌᴀꜱɴʏ ᴘᴇ̨ᴅ!
•❅────✧𒐤✧─────❅•
༝྾྾༝ KARTA POSTACI ༝྾྾༝
❅────✧𒐤✧─────❅• Skryty Cios
Użyć: 2:2
Zatruta Broń
Użyć:2/2
Mutacje na stałe
pancerny: muskuły
Uzbrojony:Rogi
Posiada sztylet skrytobójcy :Szpon
GALERIA
Ekwipunek:
Awatar użytkownika
Averill
Demon
Ellessar
<b>Demon</b><br>Ellessar
Posty: 354
Rodzice: Fire Lilly i Szrama
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 65(30+30)
Zręczność: 40 ( 10+30)
Czujność: 35 (5+30)
Wiedza: 5
Życie: 110
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 119

Dolina Niespodzianek

Post autor: Averill »

https://discord.com/channels/1328514757 ... 2133879889


No więc z 4 wskoczył na 5

//
5. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
𝓐𝓿𝓮𝓻𝓲𝓵𝓵
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
ɢɴɪᴇᴡ ᴊᴇꜱᴛ ᴊᴀᴋ ᴘᴌᴏ­ᴍɪᴇɴ́, ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅʀᴢᴇ­ᴍɪᴇ ᴡ ᴋᴀᴢ̇­ᴅʏᴍ ᴢ ɴᴀꜱ.
ᴋɪᴇᴅʏ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴘᴏᴅ­ʀᴢᴜ­ᴄᴀ ᴅᴏɴ́ ᴋᴏ­ʟᴇᴊ­ɴᴇ ᴋᴌᴏᴅʏ, ᴘᴌᴏ­ᴍɪᴇɴ́ ᴢᴀ­ᴄᴢʏ­ɴᴀ
ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏ­ᴡɪᴇ̨ᴋ­ꜱᴢᴀᴄ́, ᴀᴢ̇ ᴛʀᴀ­ᴄɪ­ᴍʏ ɴᴀᴅ ɴɪᴍ ᴋᴏɴ­ᴛʀᴏ­ʟᴇ̨. ɢɴɪᴇᴡ
ᴡᴛᴇᴅʏ ᴢᴡʏ­ᴋʟᴇ ꜱᴛᴀᴊᴇ ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏ­ᴄᴢᴀ̨ᴛ­ᴋɪᴇᴍ ᴏʙᴌᴇ̨­ᴅᴜ.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
PARTNERKA:
𝙺𝚘𝚌𝚑𝚊𝚌́ 𝚝𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚣𝚗𝚊𝚌𝚣𝚢 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚗𝚊 𝚜𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚠𝚣𝚊𝚓𝚎𝚖,
𝚊𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚛𝚊𝚣𝚎𝚖 𝚠 𝚝𝚢𝚖 𝚜𝚊𝚖𝚢𝚖 𝚔𝚒𝚎𝚛𝚞𝚗𝚔𝚞 ( Nazuna)
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
KARTA POSTACI
ʀᴏᴅᴢɪᴄᴇ: ꜰɪʀᴇ ʟɪʟʟʏ ɪ ꜱᴢʀᴀᴍᴀ
ʀᴏᴅᴢᴇɴ́ꜱᴛᴡᴏ: ɴᴇʟʟʏ, ꜱᴏᴅᴅᴇɴ, ꜱᴀʟʟᴀᴅɪɴ, ɪɴɴᴏꜱ, ᴍᴏʀɢᴏᴛʜ, ꜰᴇʙᴇɴ,
ɪʟᴀᴠɪᴛ, ᴊᴜᴘɪᴛᴇʀ, ꜱɪʟᴠᴇʀ ʀᴏꜱᴇ, ᴏᴍᴇɢᴀ, ꜱᴀʟɪʀ, xʏʀɪᴏɴ, ʟᴀ ʟᴏʙᴀ, ʟᴏʀɪᴇɴ. ᴀʀɢʜᴀʟ
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Ekwipunek:
1. końskie kopyto
2. Tłuszcz foki
3. Skóra x2
4. Jad kobry
5. Ząb pirani

inne:
Kolorowa bransoleta -Wyczuwa, gdy jest w pobliżu smacznej przekąski (lub zwierzyny), sygnalizując właścicielowi o smacznej okazji za pomocą niezacznie połyskującej zawieszki (tylko właściciel rozpoznaje to błyszczenie).
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
Dałeś mi panie zbroję... [..]
Magicznych na niej rytów dziś nie odczyta nikt
Ale wykuta z mitów i wieczna jest jak mit
Nagolenniki: -10 od przyjętych obrażeń — mosiężne 1/3
Kolce na barki: +5 do siły ( stalowy) — 15 czerwca -15 sierpień
Napierśnik: +10 do puli życia ( stalowy) 15 czerwca — 15 sierpnia


Galeria
Awatar użytkownika
Hürrem
Niewolnik
<b>Niewolnik</b>
Posty: 356
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 10
Zręczność: 10
Czujność: 10
Wiedza: 20
Życie: 99
Energia: 70
Punkty Doświadczenia: 51
Profesje: Rzemieślnik [1]

Dolina Niespodzianek

Post autor: Hürrem »

1d6

rzuciła 6 więc wskoczyła na 10 pole. Na którym nic się nie stało. Uśmiechnęła się delikatnie


જ⁀➴
𝕳𝖚̈𝖗𝖗𝖊𝖒
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂
Nie na mnie skierowane publiczności oczy,
Na mnie nie stawiał nikt, pisano o mnie źle,
Ale ja wiem, że mogę gnać, co koń wyskoczy...
I że zwycięstwo jest pisane właśnie mnie!
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂
KARTA POSTACI | EKWIPUNEK
1.
2.Perła przeklętych
3.Skarb Włóczykija
4.
5.
6.
7.
8.
₊˚‿ ˚︵ ☾ ✦ ☽ ︵˚‿˚₊
KARIERA:
▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱
— Niewolnik —
Awatar użytkownika
Qamar
Adept
Klan Księżyca
<b>Adept</b><br>Klan Księżyca
Posty: 79
Rodzice: Eveline x Yvarrah
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 10
Zręczność: 9 (doc 15)
Czujność: 6
Wiedza: 5 ( doc:14)
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 16

Dolina Niespodzianek

Post autor: Qamar »

1d6

no cóż wylosował 6 więc utrata kolejki...


ℚ𝔸𝕄𝔸ℝ
•❅────✧✩✧✦✩✧✦✧─────❅•
𝚃𝚎𝚓 𝚗𝚘𝚌𝚢 𝚠𝚍𝚛𝚊𝚙𝚒𝚎̨ 𝚜𝚒𝚎̨ 𝚗𝚊 𝚔𝚜𝚒𝚎̨𝚣̇𝚢𝚌,
𝚞ł𝚘𝚣̇𝚎̨ 𝚜𝚒𝚎̨ 𝚗𝚊 𝚛𝚘𝚐𝚊𝚕𝚒𝚔𝚞 𝚓𝚊𝚔 𝚠 𝚑𝚊𝚖𝚊𝚔𝚞
𝚒 𝚠𝚌𝚊𝚕𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚋𝚎̨𝚍𝚎̨ 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚊ł 𝚣𝚊𝚜𝚢𝚙𝚒𝚊𝚌́, 𝚣̇𝚎𝚋𝚢 𝚜́𝚗𝚒𝚌́.
•❅────✧✩✧✦✩✧✦✧─────❅•
ꜱᴀ̨ ᴍʏꜱ́ʟɪ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇ ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴀᴛᴌᴀ ᴅᴢɪᴇɴɴᴇɢᴏ,
ᴘᴏᴅᴏʙɴɪᴇ ᴊᴀᴋ ᴏᴄᴢʏ ᴘᴜꜱᴢᴄᴢʏᴋᴀ.
ʀᴏᴅᴢᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴡʏᴌᴀ̨ᴄᴢɴɪᴇ ɴᴏᴄᴀ̨, ᴘᴇᴌɴɪᴀ̨ᴄ ʀᴏʟᴇ̨ ᴋꜱɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄᴀ,
ɴɪᴇᴢʙᴇ̨ᴅɴᴇɢᴏ ᴅᴏ ᴘʀᴢʏᴡᴏᴌᴀɴɪᴀ ᴡ ɴᴀᴊꜱᴋʀʏᴛꜱᴢʏᴄʜ
ᴢᴀᴋᴀᴍᴀʀᴋᴀᴄʜ ᴅᴜꜱᴢʏ ᴘʀᴢʏᴘᴌʏᴡᴏ́ᴡ ᴢɴᴀᴄᴢᴇɴ́.
POSIADANE: BRAK. | ODZNACZENIA: BRAK.

✩✧✦✩✧✦
RODZINA: Eveline & Yvarrah, + rodzeństwo...

✩✧✦✩✧✦
KARTA POSTACI
✩✧✦✩✧✦
Awatar użytkownika
Neffrea
Inkwizytor
<b>Inkwizytor</b>
Posty: 317
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 55 (25+30)
Zręczność: 55 (25+30)
Czujność: 5
Wiedza: 30
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 60
Profesje: Rzemieślnik [2]
Tytuł: Kapłanka Svahrice

Dolina Niespodzianek

Post autor: Neffrea »

1d6

5 —> 11
Postanowiła się cofnąć w rozwoju.

1d6

11 —> 6

Cofnęła się tak bardzo, że aż się przewróciła na pysk.

wojownik —> zwiadowca —> skrytobójca —> wyznawca —> piewca —> inkwizytor —> wielki inkwizytor —> inkwizytor

mutacje

Obrazek
zastrzegam postać Shiloh
EQ

Awatar użytkownika
Mekonops
Orkan
<b>Orkan</b>
Posty: 334
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 30 (10 + 20)
Zręczność: 30
Czujność: 30 (10 + 20)
Wiedza: 20
Życie: 92 (15.07)
Energia: 80 (15.07)
Punkty Doświadczenia: 7
Profesje: Tkacz [1]

Dolina Niespodzianek

Post autor: Mekonops »

1d6

4 —> 8

Postanowił nie robić sobie żadnej przerwy, biegł dalej. (Dodatkowy rzut)

1d6

8 —> 12

O, a co to leży sobie na ziemi, takie samotne i niechciane?

1d27

Ojej! To róg bizona! Obrzydliwy, ale wartosściowy prezent. Zawinął bez zastanowienia.

Obrazek
(obrazek poglądowy, kiedyś będzie mi się chciało zrobić to ładniej)
Obrazek
Nie powtarzaj, że świat jest ci winien życie.
Świat nic ci nie jest winien. Był tutaj pierwszy.

Obrazek
Awatar użytkownika
Melvine
Druid
<b>Druid</b>
Posty: 375
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 8
Zręczność: 25 (15 + 20)
Czujność: 22 (12 + 20)
Wiedza: 36
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 58
Profesje: Uzdrowiciel [2], Znachor [1]

Dolina Niespodzianek

Post autor: Melvine »

Uśmiechnęła się lekko do wilka, który stanął na tym samym polu. Ciekawe, czy byłaby w stanie porozumieć się z jego współlokatorem? Szybko jednak uznała, że ośmiornice czy inne kalamarnice zdecydowanie wykraczają poza klasyfikację zwierząt leśnych. Ruszyła więc dalej.

1d6

7 —> 9

Jak widać ta anomalią ja z jakiegoś powodu przyciągała. Tak bardzo, że kiedy wilk postanowi się cofnąć, zrobiła dokładnie to samo...

1d6

9 —> 4

... tylko trochę za bardzo się rozpedzila!
Awatar użytkownika
Yvarrah
Wilkołak
Teurg
<b>Wilkołak</b><br>Teurg
Posty: 108
Rodzice: Sulfur x Iliyah
Płeć: Samiec
Ciąża: Nie dotyczy
Siła: 41 (11 + 30)
Zręczność: 43 (13 + 30)
Czujność: 46 (16 + 30)
Wiedza: 40
Życie: 91 (18.07)
Energia: 60 (18.07)
Punkty Doświadczenia: 7
Profesje: Alchemik [2]

Dolina Niespodzianek

Post autor: Yvarrah »

Chcąc dogonić syna, ruszy dalej.

1d6

3 —> 5

Prawie mu się udało. Jeszcze po drodze przeskoczył jakąś niezidentyfikowaną przeszkodę. (2 pd)

Yvarrahowi często towarzyszy >> biała płomykówka << zwana Mirael,
która uwielbia siedzieć na jego barkach.

do alchemika

Ekwipunek

x Śmietankowy cukierek — po zjedzeniu postać robi się cała biała na okres 5 postów
(jeśli już jest biała, wtedy robi się jeszcze bielsza)
x Ognisty Denar x2
x Perła Przeklętych x1
x Esencja Cienia x1
x Srebrne Złoto x1

TYM, KIM BĘDZIESZ JUTRO, STAJESZ SIĘ DZIŚ.
Awatar użytkownika
Karmelitta
Zorza
<b>Zorza</b>
Posty: 100
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 8
Zręczność: 20 (10+10)
Czujność: 17 (7+10)
Wiedza: 30
Życie: 85 (14.07)
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 37

Dolina Niespodzianek

Post autor: Karmelitta »

Po pozbieraniu liści ochoczo ruszyła dalej.

1d6

3 —> 9

A może by sprawdzić, czy tych liści nie ma więcej?

1d6

9 —> 7

Przeskakując nad jakimś bibelotem uznała, że to w sumie beż sensu.
Nie na tym polega wyścig, żeby się cofać! (2pd)
Do skryby

Do zdarzenia
Awatar użytkownika
Aurora
Manifest
Duch Wiatru
<b>Manifest</b><br>Duch Wiatru
Posty: 217
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 55 (15 + 40)
Zręczność: 60 (20 + 40)
Czujność: 55 (15 + 40)
Wiedza: 0
Życie: 100
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 995
Tytuł: Zasłużony KW

Dolina Niespodzianek

Post autor: Aurora »

Obejrzała się na Lakańę, która w tym momencie była dalej na miejscu startu.
Dalej! Tak to nie wygrasz! — zawołała do niej, biegnąc dalej.

1d6

> 8. Dodatkowy rzut kostką 1k6.

Czuła, że się w końcu rozpędziła!

1d6

> 9. Cofasz się o wynik rzutu 1k6.

1d6

> 4. Nic się nie dzieje.

Obejrzała się znowu na adeptkę i postanowiła się jednak cofnąć, by na nią poczekać. Tak to sobie tłumaczmy :dudu:
  • .::Obrazek::.
    Wygląd
    Skille
    Itemy
    Odznaczenia
    Inne
    Obrazek
Awatar użytkownika
Arithra
Wulkan
<b>Wulkan</b>
Posty: 116
Płeć: Samica
Ciąża: Nie
Siła: 30 (10 + 20)
Zręczność: 15
Czujność: 30 (10 + 20)
Wiedza: 20
Życie: 100
Energia: 40 (20.07)
Punkty Doświadczenia: 0
Profesje: Myśliwy [2]

Dolina Niespodzianek

Post autor: Arithra »

Czas na kolejną rundę!

1d6

5 —> 9

Widząc jak wiele wilków się cofa pomyślała, że może źle zrozumiała zasady i zrobiła to samo.

1d6

9 —> 8

Ale, ale! Przecież to bez sensu! Meta była w drugą stronę! Nie da się zwieść, pewnie chcą ja oszukać a potem wyprzedzić!

1d6

8 —> 11

... a może jednak trzeba się co jakiś czas cofać? Postanowiła spróbować. (Pomocy xd)

1d6

11 —> 10

Zrobiła więc malutki kroczek w tył. Wystarczy już tego cofania się, przynajmniej na razie.

zastrzegam postać: Elfrida, właściciel: itsmithril
dodatkowe arty: [1]



polowania do profki

EQ
Awatar użytkownika
Vaelcarth
Demon
Astaroth
<b>Demon</b><br>Astaroth
Posty: 693
Rodzice: Carthoes x Lorthi [NPC]
Płeć: Samiec
Siła: 50 (20+30)
Zręczność: 45(15+30)
Czujność: 40(10+30)
Wiedza: 20
Życie: 95
Energia: 100
Punkty Doświadczenia: 41 (wym. 225)

Dolina Niespodzianek

Post autor: Vaelcarth »

Rozejrzał się, zdawałoby się, że wielki znowu zaczęły się przemieszczać.

A on patrzył na nie, aż przypomniał sobie.. że w sumie też w tym bierze udział i zaczął mieć, ale nie zauważył bibelotu Łapa, ale żeby nie się zabić — przeskoczył.

// Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
D E M O N

▼△▼△▼△▼△▼

Obrazek

— KARTA POSTACI —

A S T A R O T H

ᴠᴀᴇʟᴄᴀʀᴛʜ

º Hello d a r k n e s s, my old friend. º
I've come to talk with you again.

Obrazek unique warrior initiator Obrazek

⟨⟨ miłość ⟩⟩
From the city of angels, an empty vessel of devils;
is there no one to save us? L o a d i n g Obrazek


⟨⟨ umiejętności ⟩⟩
Opętanie —demon opętuje ciało wilka słabszego od
siebie uzyskując nad nim niemal całkowitą kontrolę. Ofiara
zachowuje świadomość ale traci zdolność używania magii
rangowej lub przedmiotu i staje się więźniem we własnym
ciele Opętane ciało traci wrodzoną grację posiadającego
je wilka i porusza się mechanicznie, niczym golem.
[Czas trwania: trzy tury. 0/2 miesiąc ]

Ognisty oddech — z pyska demona bucha ognista
fala uderzeniowa. Demon ma prawo wybrać czy fala
uderzeniowa zada po 30 PŻ i zrani 3 wilki (koszt 1 akcja)
czy zada 90 PŻ jednemu wilkowi (koszt 2 akcji).
[ 0/3 miesiąc]

⟨⟨ inwentarz ⟩⟩
amulet Feniksa ojca; Skarb Włóczykija; Rzemień, Końskie Kopyto,
Wilcza Jagoda, Róg Bizona, Skóra Upolowanego Zwierzęcia, Czarna
Paproć, Esencja Cienia, róg lepszego słuchu [0/3], Aloes Zwyczajny,
Szafir, Kolce Jeżozwierza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Knieje Urodzaju”