Administracja
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
![]() |
13°C | POCHMURNIE Dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze, co dodatkowo jest potęgowane przez szare chmury gęsto pokrywające niebo, z których niekiedy sączy się drobny deszcz. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Dolina Niespodzianek
- Fenrárr
- Migot
- Posty: 133
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 30 (20 +10)
- Zręczność: 15 (5 + 10)
- Czujność: 5
- Wiedza: 20
- Życie: 76
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 20
Dolina Niespodzianek
Inni wyszli to wyszedł i on.
/zt
/zt
──────────────⨳──────────────
Fenrárr: To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może, zacznij się walić deską po nodze.
°⨳° °⨳° °⨳° °⨳°

WAŻNE: przy dłuższej nieobecności fabularnej, Fenrárr zaszył się w bibliotece.
zapach: starodrukowanych ksiąg, opalonej pergaminy, kadzideł i żaru
Lunarna Harmonia — migot obniża swój ciężar. Wszelkie ataki migota
wyprowadzane pod wpływem czaru zadają -10 PŻ więcej, niż normalnie.
Czas trwania: od momentu aktywacji, do momentu opuszczenia tematu. Użyć: 2/miesiąc
Umiejętność — Grawimancja — migoty potrafią częściowo panować nad grawitacją i modyfikować swój ciężar.
I
Fenrárr: To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może, zacznij się walić deską po nodze.
°⨳° °⨳° °⨳° °⨳°



WAŻNE: przy dłuższej nieobecności fabularnej, Fenrárr zaszył się w bibliotece.
zapach: starodrukowanych ksiąg, opalonej pergaminy, kadzideł i żaru
Lunarna Harmonia — migot obniża swój ciężar. Wszelkie ataki migota
wyprowadzane pod wpływem czaru zadają -10 PŻ więcej, niż normalnie.
Czas trwania: od momentu aktywacji, do momentu opuszczenia tematu. Użyć: 2/miesiąc
Umiejętność — Grawimancja — migoty potrafią częściowo panować nad grawitacją i modyfikować swój ciężar.
I
- Mavi Alov
- Wilk Apokalipsy
Wojna - Posty: 159
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 90 (30 + 50 + 10AB)
- Zręczność: 77 (27 + 50)
- Czujność: 65 (15 + 50)
- Wiedza: 15
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 22
- Karmelitta
- Zorza
- Posty: 139
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 8
- Zręczność: 20 (10+10)
- Czujność: 17 (7+10)
- Wiedza: 30
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 52
- Zhoryia
- Dowódca Wampirów
Giovanni - Posty: 119
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 (15+30)
- Zręczność: 40 (10+30)
- Czujność: 40 (10+30)
- Wiedza: 15
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 75
- Przydomek: Taura
Dolina Niespodzianek
Wpojone zasady może i pozwalały się jej śmiać otwarcie w towarzystwie, ale jednak robiło jej ogromną różnicę czy to było towarzystwo Potępionych, czy kogoś innego. A tu, poza znamienitym towarzystwem Kaimlera, było też całe mnóstwo obcych.
Ale uśmiechnęła się bardziej na jego komplement. Ależ z niego był wytrwany bajerant.
— Tak, prawdę powiedziawszy dopiero zaczęłyśmy. Ale trzeba przyznać, że księżniczka jest bardzo rezolutna. — Odparła, kątem oka rejestrujac, że wyścig chyba właśnie się zakończył.
— Chyba ktoś dobiegł do mety. — Poinformowała wilka, obserwując jak reszta wolniej lub szybciej odpływa z Doliny.
Ale uśmiechnęła się bardziej na jego komplement. Ależ z niego był wytrwany bajerant.
— Tak, prawdę powiedziawszy dopiero zaczęłyśmy. Ale trzeba przyznać, że księżniczka jest bardzo rezolutna. — Odparła, kątem oka rejestrujac, że wyścig chyba właśnie się zakończył.
— Chyba ktoś dobiegł do mety. — Poinformowała wilka, obserwując jak reszta wolniej lub szybciej odpływa z Doliny.

z rodu astarii — pierwsza tego imienia, głosicielka zguby i pani szeptów.
stan aktualny: obecnie nabrała nieco kształtów. brak widocznych ran.
przesiąknęła zapachem potępionych, choć jej orientalne rysy
zdradzają obce pochodzenie.
ekwipunek | moce | kariera | galeria
♥ the universe must have divined this, what am I gonna do, not grab your wrist?
if I could give you some advice, I would leave with me tonight ...
.

- Yvarrah
- Wilkołak
Teurg - Posty: 196
- Rodzice: Sulfur x Iliyah
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 41 (11 + 30)
- Zręczność: 43 (13 + 30)
- Czujność: 46 (16 + 30)
- Wiedza: 40
- Życie: 80 (8.10)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 22
- Profesje: Alchemik [2]
Dolina Niespodzianek
No to ten... Poszedł sobie.
/zt.
/zt.
Yvarrahowi często towarzyszy >> biała płomykówka << zwana Mirael,
która uwielbia siedzieć na jego barkach.
Ekwipunek
x Śmietankowy cukierek — po zjedzeniu postać robi się cała biała na okres 5 postów
(jeśli już jest biała, wtedy robi się jeszcze bielsza)
x Dzikie Remedium x1
x Ognisty Denar x1
x Perła Przeklętych x1
x Esencja Cienia x1
x Srebrne Złoto x1
x Skarb Włóczykija x1
TYM, KIM BĘDZIESZ JUTRO, STAJESZ SIĘ DZIŚ.
- Gniewomir
- Szczeniak
Samotnik - Posty: 49
- Rodzice: Nifret x Nathellion
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 4
- Zręczność: 3
- Czujność: 3
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 25
- Naiara
- Samotnik
- Posty: 65
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 25 (15+10)
- Zręczność: 25 (15 + 10)
- Czujność: 30 (20 + 10)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 28
- Kaimler
- Upiór
Khamul - Posty: 645
- Rodzice: Aki i Vadus
- Płeć: Samiec
- Siła: 86 (36+50)
- Zręczność: 90 (40+50)
- Czujność: 64 (14+50)
- Wiedza: 40
- Życie: 89
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 16 (1125 wym.)
- Profesje: Iluzjonista [3], Tropiciel [3]
- Przydomek: Aran
Dolina Niespodzianek
Uśmiechnął się kątem pyska na pochwałę swojej córki i prawdę mówiąc niczego innego się nie spodziewał. Zarówno Celeste jak i Connor zajmowały w jego głowie szczególne miejsce. Mimo, że były zupełnie różne, obie niewątliwie były wyjątkowe. A może to jego słabość do płci pięknej znajdowała rozwiązanie, gdy piękno celowało w rodzinne więzi.
— Nie będę zaprzeczał. Chętnie kiedyś Was odwiedzę podczas nauki. — odparł i powiódł spojrzeniem nad głową Zhoryi widząc, że wilki odchodzą, a tęczowego pajaca wcale już tu nie było. Pewnie zwiał jako pierwszy.
— Chyba tak, nic tu po nas. — powiedział i dał krok lub dwa, czekając aż wilczyca ruszy z miejsca i jeśli tylko miała ochotę potowarzyszył jej w drodze do portowego miasta na wysokość Ratusza. /zt
— Nie będę zaprzeczał. Chętnie kiedyś Was odwiedzę podczas nauki. — odparł i powiódł spojrzeniem nad głową Zhoryi widząc, że wilki odchodzą, a tęczowego pajaca wcale już tu nie było. Pewnie zwiał jako pierwszy.
— Chyba tak, nic tu po nas. — powiedział i dał krok lub dwa, czekając aż wilczyca ruszy z miejsca i jeśli tylko miała ochotę potowarzyszył jej w drodze do portowego miasta na wysokość Ratusza. /zt
karta postaci — char zastrzeżony szczeniak
motyw I — motyw II — motyw III
motyw I — motyw II — motyw III

moce
|
- Arithra
- Terramorf
- Posty: 143
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 30 (10 + 20)
- Zręczność: 15
- Czujność: 30 (10 + 20)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 70 (08.10)
- Punkty Doświadczenia: 19
- Profesje: Myśliwy [2]
- Myrvain
- Pustelnik
- Posty: 54
- Płeć: Samiec
- Siła: 15 (5 + 10)
- Zręczność: 25 (5 + 20)
- Czujność: 35 (15 + 20)
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 60 / 02.10
- Punkty Doświadczenia: 21
- Profesje: Bajarz [1]
Dolina Niespodzianek
Powoli, z ociąganiem się, ruszył przed siebie.
zt.
zt.
UMIEJĘTNOŚCI
Opatrunek — może wyleczyć własne rany za 20 PŻ, ale tylko poza walką, gdyż założenie opatrunków wymaga czasu.
Użyć: 2/miesiąc
EKWIPUNEK
• miód
Opatrunek — może wyleczyć własne rany za 20 PŻ, ale tylko poza walką, gdyż założenie opatrunków wymaga czasu.
Użyć: 2/miesiąc
EKWIPUNEK
• miód
- Zhoryia
- Dowódca Wampirów
Giovanni - Posty: 119
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 (15+30)
- Zręczność: 40 (10+30)
- Czujność: 40 (10+30)
- Wiedza: 15
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 75
- Przydomek: Taura
Dolina Niespodzianek
Odspacerowała w towarzystwie Kaima.
/zt
/zt

z rodu astarii — pierwsza tego imienia, głosicielka zguby i pani szeptów.
stan aktualny: obecnie nabrała nieco kształtów. brak widocznych ran.
przesiąknęła zapachem potępionych, choć jej orientalne rysy
zdradzają obce pochodzenie.
ekwipunek | moce | kariera | galeria
♥ the universe must have divined this, what am I gonna do, not grab your wrist?
if I could give you some advice, I would leave with me tonight ...
.

- Łap
- Postać Specjalna
- Posty: 18
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
Lista uczestników we wrześniowym Łapie i ew. nagrody
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Wyścigi
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
![]() | Łap samotnik, zbieracz |
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
- Anatael
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 112
- Rodzice: Adirael i Esmeralda
- Płeć: Samiec
- Siła: 2
- Zręczność: 4
- Czujność: 4
- Wiedza: 20
- Życie: 93 (01.10)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 250
Dolina Niespodzianek
Tyle zamieszania, a on tylko chwilę poleżał i nic na tym nie zyskał. Gdzie tu sens — zastanawiał się, jednak dostrzegł, że jego rodzeństwo miało więcej szczęścia. Może on miał po prostu gorszy dzień? Wciąż lepszy taki niż dzień gniewu.
Wyszedł. /zt
Wyszedł. /zt
- Bursztynowy Świt
- Adept
Klan Ognia - Posty: 62
- Rodzice: Promień Jutrzenki i Vaelcarth
- Płeć: Samiec
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 13
Dolina Niespodzianek
Ale było fajnie! Dużo się nauczył!
Wybiegł. /zt
Wybiegł. /zt
![]() |
Coraz więcej umiem Coraz więcej wiem W moim sercu sarna A w brzuszku ogień |
![]() |