Administracja
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Wolvityka (konkurs)
• Zadania kwartalne
• (KN) Grupowy ryt
• (KC) Tropienie bestii
![]() |
13°C | POCHMURNIE Dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze, co dodatkowo jest potęgowane przez szare chmury gęsto pokrywające niebo, z których niekiedy sączy się drobny deszcz. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Dolina Niespodzianek
- Lakańa
- Brzask
- Posty: 41
- Rodzice: Laahaj, Varjo
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 21 (11+10)
- Zręczność: 13
- Czujność: 21 (11+10)
- Wiedza: 23
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 4 (120 wym.)
Dolina Niespodzianek
1d6
Lakańa chyba lekko zaczynała się gubić.
Dała więc niepewnie kilka kroków do przodu. Tup, tup, tup. I znów przysiadła, rozglądając się. Zastanawiała sie, gdzie był tata. Dostrzegła go dopiero po chwili, kawałek dalej. Jeśli Varjo tylko ją zauważył, pomachała mu łapką.
Lakańa chyba lekko zaczynała się gubić.
Dała więc niepewnie kilka kroków do przodu. Tup, tup, tup. I znów przysiadła, rozglądając się. Zastanawiała sie, gdzie był tata. Dostrzegła go dopiero po chwili, kawałek dalej. Jeśli Varjo tylko ją zauważył, pomachała mu łapką.
w budowie
moce
- Estela
- Nowicjusz
- Posty: 109
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 15
- Wiedza: 15
- Życie: 100/100
- Punkty Doświadczenia: 10
- Profesje: Myśliwy [1]
Dolina Niespodzianek
Patrzyła na inne wilki jak te już dawno ją prześcignęły. No trudno, chyba nie ma co tym razem liczyć na wygraną. Zdecydowała się więc odpuścić, może innym razem się uda
/zt
[Wybaczcie, ale sporo rzeczy mi się zwaliło teraz na łeb i niezbyt mam czas to wszystko śledzić, wpadnę innym razem ;) ]
/zt
[Wybaczcie, ale sporo rzeczy mi się zwaliło teraz na łeb i niezbyt mam czas to wszystko śledzić, wpadnę innym razem ;) ]
- Łap
- Postać Specjalna
- Posty: 18
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
Dziwne chmury zaczęły zbierać się nad Doliną Niespodzanek, a lodowaty wiatr zawiał, zdmuchując trasę, po której biegły wilki. Wszystkie bezużyteczne śmieci zaginęły gdzieś w natłoku zeschniętych liści, które pojawiły się nie wiadomo skąd. Łap podniósł pysk i powęszył. Nadchodziła zima i to szybciej, niż mógłby sobie tego życzyć.
Gdy opuścił łeb, nagle zobaczył przed sobą wilczycę.
— Udało Ci się do mnie dostrzeć — stwierdził, po czym uśmiechnął się do niej.
Wyciągnął łapy z drobnym gabarytowo pakunkiem*, a następnie poklepał pięciokrotnie wilczycę po plecach w ramach pogratulowania {+5PD}. Gdy wilczyca to wzięła, także Łap zabrał się ze swoimi rzeczami i odszedł. /zt
____
*rzut 1d7 na surowiec złożony wewnątrz:
1. Zestaw igieł
2. Podpałka
3. Mocny rzemień
4. Oddech Śmierci
5. Serce góry
6. Meritum
7. Dowód odwagi
— CZEKAMY NA DWA RZUTY, JEST ZWYCIĘZCA, KONIEC —
Rozmieszczenie wilków po 3. turze i co się udało zebrać w czasie gry:
START Dzierzba; ||
Pole #1 || Viltis; Arithra; Sovillo;
Pole #2 || Estela {KONIEC GRY};
Pole #3 || Lakańa; Mavi Alov; Karmelitta;
Pole #4 || Averill; Naiara;
Pole #5 ||
Pole #6 Zhoryia {strata kolejki}; Yvarrah {strata kolejki}; Sinister {strata kolejki}; Qamar {strata kolejki}; Noýhiga {strata kolejki}; Budzigniew {strata kolejki}; Tárahai {strata kolejki}; Elbae {strata kolejki}; || Kaimler {strata kolejki}; Vaelcarth {strata kolejki}; Myrvain {strata kolejki};
Pole #7 || Bursztynowy Świt {+2PD} {RZUT +};
Pole #8 || Celeste (strata kolejki}
Pole #9 Arkhan {+2PD I KONIEC GRY}; || Atraks {+2PD}; Sikhanir {strata kolejki} {+2PD}; Keaneiros {strata kolejki} {+2PD}; Megeleti {+2PD}; Złocisty Zmierzch {strata kolejki} {+2PD};
Pole #10 || Amaruq {+2PD}; Vuotta; Hürrem; Gniewomir {+2PD}; Fenrárr; Anatael {strata kolejki};
Pole #11 ||
Pole #12 || Ammat {+1x skóra}; Riskikoi {+1x ucho sarny}; Neffrea {+2PD} {+1x łuski pancernika}; Kalahtem {+1x zajęcza łapa};
Pole #13 || Varjo {+1x Krew}; Núlauei; Zuma;
Pole #14 Casael {+1x Włosy Ptasznika} {strata kolejki};
Pole #15 Amidala {+1x owoc kaktusa}; Ammare {+1x melisa}; Melvine {+2PD} {+1x liście dębu}; Riril {+1x liście żeń-szenia};
Pole #16
Pole #17 Żyleta {+1x Jaspis} ;
Pole #18
Pole #19 Mekonops;
Pole #20 Rhaenys;
Bursztynowy Świt; Dzierzba; Chrizantema {strata kolejki} dorzućcie 1d6
Wygrała: RHAENYS
KONIEC GRY
Gdy opuścił łeb, nagle zobaczył przed sobą wilczycę.
— Udało Ci się do mnie dostrzeć — stwierdził, po czym uśmiechnął się do niej.
Wyciągnął łapy z drobnym gabarytowo pakunkiem*, a następnie poklepał pięciokrotnie wilczycę po plecach w ramach pogratulowania {+5PD}. Gdy wilczyca to wzięła, także Łap zabrał się ze swoimi rzeczami i odszedł. /zt
____
*rzut 1d7 na surowiec złożony wewnątrz:
1. Zestaw igieł
2. Podpałka
3. Mocny rzemień
4. Oddech Śmierci
5. Serce góry
6. Meritum
7. Dowód odwagi
— CZEKAMY NA DWA RZUTY, JEST ZWYCIĘZCA, KONIEC —
Rozmieszczenie wilków po 3. turze i co się udało zebrać w czasie gry:
START Dzierzba; ||
Pole #1 || Viltis; Arithra; Sovillo;
Pole #2 || Estela {KONIEC GRY};
Pole #3 || Lakańa; Mavi Alov; Karmelitta;
Pole #4 || Averill; Naiara;
Pole #5 ||
Pole #6 Zhoryia {strata kolejki}; Yvarrah {strata kolejki}; Sinister {strata kolejki}; Qamar {strata kolejki}; Noýhiga {strata kolejki}; Budzigniew {strata kolejki}; Tárahai {strata kolejki}; Elbae {strata kolejki}; || Kaimler {strata kolejki}; Vaelcarth {strata kolejki}; Myrvain {strata kolejki};
Pole #7 || Bursztynowy Świt {+2PD} {RZUT +};
Pole #8 || Celeste (strata kolejki}
Pole #9 Arkhan {+2PD I KONIEC GRY}; || Atraks {+2PD}; Sikhanir {strata kolejki} {+2PD}; Keaneiros {strata kolejki} {+2PD}; Megeleti {+2PD}; Złocisty Zmierzch {strata kolejki} {+2PD};
Pole #10 || Amaruq {+2PD}; Vuotta; Hürrem; Gniewomir {+2PD}; Fenrárr; Anatael {strata kolejki};
Pole #11 ||
Pole #12 || Ammat {+1x skóra}; Riskikoi {+1x ucho sarny}; Neffrea {+2PD} {+1x łuski pancernika}; Kalahtem {+1x zajęcza łapa};
Pole #13 || Varjo {+1x Krew}; Núlauei; Zuma;
Pole #14 Casael {+1x Włosy Ptasznika} {strata kolejki};
Pole #15 Amidala {+1x owoc kaktusa}; Ammare {+1x melisa}; Melvine {+2PD} {+1x liście dębu}; Riril {+1x liście żeń-szenia};
Pole #16
Pole #17 Żyleta {+1x Jaspis} ;
Pole #18
Pole #19 Mekonops;
Pole #20 Rhaenys;
Bursztynowy Świt; Dzierzba; Chrizantema {strata kolejki} dorzućcie 1d6
Wygrała: RHAENYS
KONIEC GRY
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Łap przygotowuje pakunki — tyle samo, ile jest wików biorących udział w grze. Połowa z nich jest pusta. 1/3 posiada przykre niespodzianki lub bezużyteczne mechanicznie efekty. Każdy z pakunków ma nadany swój unikalny numer. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporządkowanej do paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana lub wskazuje na to zawartość paczki.
Wyścigi
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Celem gry jest dobiegnięcie do mety jako pierwszy. W Dolinie Niespodzianek znajduje się trasa składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól, ile oczek wyrzucili. Właściwości pola działają tylko raz (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł tylko raz zdobywa surowiec. UWAGA: Nagrody mogą się dublować! Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte/minięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
![]() | Łap samotnik, zbieracz |
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
- Bursztynowy Świt
- Adept
Klan Ognia - Posty: 62
- Rodzice: Promień Jutrzenki i Vaelcarth
- Płeć: Samiec
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 13
Dolina Niespodzianek
Coś się stało, ale jeszcze nie ogarnął, co
1d6
1d6
![]() |
Coraz więcej umiem Coraz więcej wiem W moim sercu sarna A w brzuszku ogień |
![]() |
- Kalahtem
- Adept
Klan Cienia - Posty: 160
- Rodzice: Żyleta & Kreon
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 5
- Wiedza: 5
- Życie: 50
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 141
Dolina Niespodzianek
Widząc, że ktoś już dobiegł na metę, a wilk o tęczowej grzywce czmychnął ze wzgórza — zabrał co jego i po prostu zrezygnował z dalzej zabawy. Oddalił się niespiesznie. /zt

"𝔑𝔢𝔴𝔰 𝔣𝔩𝔞𝔰𝔥"
ℑ 𝔴𝔞𝔰 𝔠𝔯𝔢𝔞𝔱𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝖙𝖍𝖊 𝖉𝖆𝖜𝖓 𝖔𝖋 𝖈𝖗𝖊𝖆𝖙𝖎𝖔𝖓. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔢𝔪𝔭𝔱𝔞𝔱𝔦𝔬𝔫,
ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔫𝔞𝔨𝔢 𝔦𝔫 𝔈𝔡𝔢𝔫. ℑ 𝔞𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔱𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔟𝔢𝔥𝔢𝔞𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔩𝔩 𝔎𝔦𝔫𝔤𝔰. ℑ 𝔞𝔪 𝔰𝔦𝔫 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔫𝔬 𝔯𝔥𝔶𝔪𝔢 𝔬𝔯 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫,
𝔖𝔲𝔫 𝔬𝔣 𝔱𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔣𝔢𝔯. 𝔄𝔫𝔱𝔦𝔠𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱, 𝖋𝖆𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖔𝖋 𝖑𝖎𝖊𝖘
𝔐𝔢𝔭𝔥𝔦𝔰𝔱𝔬𝔭𝔥𝔢𝔩𝔢𝔰, 𝔱𝔯𝔲𝔱𝔥 𝔦𝔫 𝔞 𝔟𝔩𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯, 𝔡𝔢𝔠𝔢𝔦𝔱𝔣𝔲𝔩 𝔭𝔯𝔢𝔱𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔞𝔫𝔦𝔰𝔥𝔢𝔡 𝔞𝔳𝔢𝔫𝔤𝔢𝔯, 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱𝔢𝔬𝔲𝔰 𝔰𝔲𝔯𝔯𝔢𝔫𝔡𝔢𝔯...
𝔚𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔱𝔞𝔫𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔣𝔯𝔬𝔫𝔱 𝔬𝔣 𝔪𝔶 𝔰𝔬𝔩𝔞𝔯 𝔢𝔠𝔩𝔦𝔭𝔰𝔢, 𝔪𝔶 𝔫𝔞𝔪𝔢 𝔦𝔱
𝔦𝔰 𝔰𝔱𝔦𝔱𝔠𝔥𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔦𝔭𝔰 𝔰𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔰𝔢𝔢 ℑ 𝔴𝔬𝔫'𝔱 𝔟𝔬𝔴 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩
𝔬𝔣 𝖆 𝖒𝖔𝖗𝖙𝖆𝖑, 𝔣𝔢𝔢𝔟𝔩𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔫𝔬𝔯𝔪𝔞𝔩 . 𝔜𝔬𝔲 𝔴𝔞𝔫𝔫𝔞 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔪𝔢?
ℑ'𝔪 𝔢𝔱𝔢𝔯𝔫𝔞𝔩, 𝔦𝔪𝔪𝔬𝔯𝔱𝔞𝔩. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶 𝔡𝔢𝔠𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔞𝔱
𝔠𝔞𝔱𝔞𝔩𝔶𝔷𝔢𝔡 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔠𝔞𝔲𝔰𝔢𝔰 𝔡𝔦𝔳𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫. ℑ 𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔡𝔢𝔞𝔱𝔥,
𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔤𝔦𝔫𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔣 𝔢𝔫𝔡𝔰...
.............................. | ![]() |
.......![]() I'm a systematic cause of panic bout to attack Promise you ain't ever had a lover like that .......................................... { ... } Ekwipunek |
- Dzierzba
- Guślarz
- Posty: 56
- Rodzice: Anthony & Petra
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 5 (+5 z włóczki)
- Zręczność: 15 (+10)
- Czujność: 10 (+10)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 87 (wym. 15)
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
Dolina Niespodzianek
No dobra, ostatnia próba.
Ech, to chyba nie był jej dzień, weszła znowu na to samo pole i znowu musiała się cofnąć na start, szkoda.
Ech, to chyba nie był jej dzień, weszła znowu na to samo pole i znowu musiała się cofnąć na start, szkoda.
STAN OBECNY
EKWIPUNEK
RODZINA
UMIEJĘTNOŚCI
EKWIPUNEK
RODZINA
UMIEJĘTNOŚCI
Zdrowa, zadbana i wypoczęta. Jej futro przesiąkło zapachem niemalże wszystkich wiosennych kwiatów, z którymi miała styczność, jednakże do tych najbardziej wyróżniających się należą dyptam, wiesiołek, lawenda oraz dzika malwa. Gdyby któryś z wilków przedarłby się przez gęstą szatę łapą, wyczułby żebra, kości biodrowe — nie jest to jednak spowodowane niedożywieniem, wadera po prostu ma taką budowę ciała, lekką i filigranową.
→ tykwa służąca za naczynie
→ Kamień W Którym Zamknięto Fragment Nieba
→ kawałek upolowanej żelki — wielkości łapy dorosłego wilka, o soczystym zielonym kolorze
→ bransoleta z perłami, w tym z jedną perłą Potępionych
→ jasnoniebieski szal (wietrzna włóczka +5pkt siły)
→ Kamień W Którym Zamknięto Fragment Nieba
→ kawałek upolowanej żelki — wielkości łapy dorosłego wilka, o soczystym zielonym kolorze
→ bransoleta z perłami, w tym z jedną perłą Potępionych
→ jasnoniebieski szal (wietrzna włóczka +5pkt siły)
→ Anthony, Petra — rodzice
→ Alex — brat ze starszego miotu
→ Oisin, Brennor — bratankowie
→ Persefona, Lithia — bratanice
→ Alex — brat ze starszego miotu
→ Oisin, Brennor — bratankowie
→ Persefona, Lithia — bratanice
⧼ UZDROWICIEL ⧽
Znajomość wszelakich ziół i wiedzy leczniczej cechuje szanowanych uzdrowicieli. Każdy klan chce mieć ich w swoich szeregach, by zapewnić bezpieczeństwo i zdrowie swoich klanowiczów. Uzdrowiciele nie tylko przygotowują lekarstwa, ale także opatrują rany i leczą choroby. Posiadają umiejętność uzdrawiania ran i chorób za pomocą ziół, medykamentów i leczniczej magii.
→ POZIOM I — leczy wybranego wilka za 20 PŻ. Uzdrowiciel otrzymuje 1 PD za przywrócenie brakujących punktów życia (PD przyznawane są tylko za pierwsze leczenie danego wilka w tygodniu). Koszt – 20 energii.
⧼ GUŚLARZ ⧽
→ Regeneracja — pobudzanie roślin do wzrostu
→ Gaj — budzi dawno zapomniane gatunki roślin, które emanują mistyczną mgłą i regenerują przez trzy tury 10 PŻ dwóm sojusznikom
Znajomość wszelakich ziół i wiedzy leczniczej cechuje szanowanych uzdrowicieli. Każdy klan chce mieć ich w swoich szeregach, by zapewnić bezpieczeństwo i zdrowie swoich klanowiczów. Uzdrowiciele nie tylko przygotowują lekarstwa, ale także opatrują rany i leczą choroby. Posiadają umiejętność uzdrawiania ran i chorób za pomocą ziół, medykamentów i leczniczej magii.
→ POZIOM I — leczy wybranego wilka za 20 PŻ. Uzdrowiciel otrzymuje 1 PD za przywrócenie brakujących punktów życia (PD przyznawane są tylko za pierwsze leczenie danego wilka w tygodniu). Koszt – 20 energii.
⧼ GUŚLARZ ⧽
→ Regeneracja — pobudzanie roślin do wzrostu
→ Gaj — budzi dawno zapomniane gatunki roślin, które emanują mistyczną mgłą i regenerują przez trzy tury 10 PŻ dwóm sojusznikom
- Sovillo
- Adept
Klan Ognia - Posty: 89
- Rodzice: Promień Jutrzenki & Vaelcarth
- Płeć: Samiec
- Siła: 10
- Zręczność: 5
- Czujność: 5
- Wiedza: 10
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 18
Dolina Niespodzianek
Uuuueee, już ktoś wygrał? :c
Popatrzył po reszcie rozczarowany i truchcikiem oddalił się z doliny, zanim ktoś przyuważy, że za daleko nie dobiegł.
/zt
Popatrzył po reszcie rozczarowany i truchcikiem oddalił się z doliny, zanim ktoś przyuważy, że za daleko nie dobiegł.
/zt
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.
- Sinister
- Dowódca Wilkołaków
Filodoks - Posty: 208
- Rodzice: Zelda & Taiga [Sai]
- Płeć: Samiec
- Siła: 74 (34 + 40)
- Zręczność: 50 (10 + 40)
- Czujność: 50 (10 + 40)
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (20.07)
- Energia: 70 (19.07)
- Punkty Doświadczenia: 25
- Profesje: Myśliwy [1]
- Tytuł: Czarny Księżnik
Dolina Niespodzianek
Ulotnił się w momencie, gdy Łap ogłosił zwycięzcę.
/zt
/zt
___

THEME I / II / III / IV
karta postaci ▪ ekwipunek 
— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]


THEME I / II / III / IV


— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]

- Mekonops
- Orkan
- Posty: 416
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 30 (10 + 20)
- Zręczność: 30
- Czujność: 30 (10 + 20)
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (15.07)
- Energia: 80 (15.07)
- Punkty Doświadczenia: 17
- Profesje: Tkacz [1]
Dolina Niespodzianek
Phi, już po wszystkim? No cóż, trudno. Poszedł sobie.
zt.
zt.

(obrazek poglądowy, kiedyś będzie mi się chciało zrobić to ładniej)

Nie powtarzaj, że świat jest ci winien życie.
Świat nic ci nie jest winien. Był tutaj pierwszy.

- Amidala
- Sopel
- Posty: 32
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 15
- Zręczność: 30 (20+10)
- Czujność: 25 (15+10)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 45
- Viltis
- Dysforia
- Posty: 78
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 25
- Zręczność: 25 (10 + 15)
- Czujność: 15
- Wiedza: 0
- Życie: 115 (100 + 15)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 18
- Tárahai
- Zwierzar
Dzikość - Posty: 213
- Rodzice: Laahai & Varjo
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 40 (10+30)
- Zręczność: 55 (25+30)
- Czujność: 45 (15+30)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 47
Dolina Niespodzianek
Kiedy już się trochę ponabijala z Noya, zorientowała sie, że to koniec. Pokręciła głową.
— Chodź, już po wszystkim — powiedziała wesoło i jeśli trzeba było, pomogła ukochanemu wstać.
A potem się oddaliła. Prawdopodobnie razem z nim.
[zt.]
— Chodź, już po wszystkim — powiedziała wesoło i jeśli trzeba było, pomogła ukochanemu wstać.
A potem się oddaliła. Prawdopodobnie razem z nim.
[zt.]
![]() | ![]() The sweetest way to start the day |
WYGLĄD | najpiękniejszy na świecie |
SZCZEGÓŁY | zapierające dech w piersiach oczęta na nieprzeciętnie uroczej twarzyczce |
ZAPACH | dużo ziółek na uspokojenie i ciepłe mleko |
RODZINA | jest tata i mama co o mnie dba (Varjo x Laahaí) i słodkie kuleczki — takie jak ja! (Lakańa, Zenfel) |
KARIERA | Szczeniak —> Adept |
moce ![]() | ekwipunek ![]() |
![]() Adventure comes in strangest forms • zastrzeżone • | ![]() |
- Celeste
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 276
- Płeć: Samica
- Siła: 6
- Zręczność: 11
- Czujność: 13
- Życie: 100
- Punkty Doświadczenia: 33
Dolina Niespodzianek
pozbierała się i wyszła.
//zt
//zt
.
.
.
.
.
« M A Ł A K S I Ę Ż N I C Z K A »‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
.
.
.
.
.
![]() You will cry out to your god | ![]() . — C E L E S T E — | ![]() and I am the one who will answer |
I N F O R M A C J E ![]() |
- Chrizantema
- Ifryt
- Posty: 98
- Płeć: Samica
- Siła: 15
- Zręczność: 30 (10+20)
- Czujność: 25 (5+20)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 40 (21/09)
- Punkty Doświadczenia: 75
- Profesje: Rzemieślnik [1]
Dolina Niespodzianek
dorzucam, przepraszam, zgubiłam się troszkę:
1d6
12. Znajdujesz surowiec zwierzęcy (rzut 1k27, który to surowiec).
1d27
25. Włosy ptasznika
jeśli cos jest źle, daj znać
Łap
1d6
12. Znajdujesz surowiec zwierzęcy (rzut 1k27, który to surowiec).
1d27
25. Włosy ptasznika
jeśli cos jest źle, daj znać
Łap
- Sikhanir
- Terramorf
- Posty: 58
- Płeć: Samiec
- Siła: 40 (10+30)
- Zręczność: 20 (10 + 10 amulet)
- Czujność: 40 (10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 80 (20.06)
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 71
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
Dolina Niespodzianek
Oddalił się.
[zt.]
[zt.]

LOVE: We fit together like puzzle pieces.
FRIENDS: You complete me.
EQ: ———

- Budzigniew
- Szczeniak
Samotnik - Posty: 15
- Rodzice: Nifret & Nathellion
- Płeć: Samiec
- Punkty Doświadczenia: 2
- Rhaenys
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 48
- Rodzice: Esmeralda & Adirael
- Płeć: Samica
- Siła: 10
- Zręczność: 12
- Czujność: 8
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 36
Dolina Niespodzianek
Och. Nastawiona zawsze na osiąganie celów widocznie właśnie z nich osiągnęła! Nawet nie miała pojęcia, że ściga się o jakiś prezent, zajrzała z zaciekawieniem do środka pakunku, a kiedy podniosła oczy by mu podziękować...
— Dziękuję! — zawołała za nim.
1d7
3. Mocny rzemień
Zabrała rzemień i rozejrzała się za rozchodzącymi się wilkami. Dopiero teraz dostrzegła braci, skinęła im łebkiem, dyskretnie pokazując swój prezent. Nikt poza nimi nie musiał wiedzieć, co wygrała.
[zt.]
— Dziękuję! — zawołała za nim.
1d7
3. Mocny rzemień
Zabrała rzemień i rozejrzała się za rozchodzącymi się wilkami. Dopiero teraz dostrzegła braci, skinęła im łebkiem, dyskretnie pokazując swój prezent. Nikt poza nimi nie musiał wiedzieć, co wygrała.
[zt.]
𝓡𝓱𝓪𝓮𝓷𝔂𝓼
·········⋆༺𓆩❀𓆪༻⋆·········
„Odwaga to sztuka pokonywania własnych lęków.“
Zastrzegam postać Sunder. | Rodowód.
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂☆
postać nosi czarną opończę, często naciąga na głowę głęboki kaptur
Rhaenys jest stosunkowo nieduża, więc materiał wisi na niej nieco za bardzo
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂☆
ɴɪɢᴅʏ ɴɪᴇ ᴄɪᴇʀᴘɪᴀᴌᴀ ᴄɪᴇ̨ᴛʏᴄʜ ᴋᴡɪᴀᴛᴏ́ᴡ, ᴀ ꜱᴢᴄᴢᴇɢᴏ́ʟɴɪᴇ ʀᴏ́ᴢ̇; ɴɪᴇ ʟᴜʙɪ
ɪᴄʜ ᴢᴀᴘᴀᴄʜᴜ ɪ ɴɪᴇ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴘᴀᴛʀᴢᴇᴄ́, ᴊᴀᴋ ᴜꜱʏᴄʜᴀᴊᴀ̨ ɪ ʀᴏᴢꜱʏᴘᴜᴊᴀ̨ ꜱɪᴇ̨,
ᴋɪᴇᴅʏ ᴘʀᴢᴇᴋᴡɪᴛɴᴀ̨. ᴋᴡɪᴀᴛʏ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇ ᴛᴏʟᴇʀᴜᴊᴇ — ᴊᴀᴋ ʜɪᴀᴄʏɴᴛʏ, ʟɪʟɪᴇ,
ᴏʀᴄʜɪᴅᴇᴇ — ᴜᴍɪᴇʀᴀᴊᴀ̨ ꜱᴘʀᴇ̨ᴢ̇ʏꜱ́ᴄɪᴇ ɴᴀ ᴌᴏᴅʏɢᴀᴄʜ,
ᴡʏᴘʀᴏꜱᴛᴏᴡᴀɴᴇ ᴅᴏ ᴏꜱᴛᴀᴛᴋᴀ.
⫘⫘⫘ˎˊ˗ ·˖✶ ☽ ☼ ☾ ✶˖· ˗ˏˋ⫘⫘⫘
⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠀ ⋮⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀ ⋮
⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀☆⠀⠀⠀ ⋮
⠀⠀⠀ ☆⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀⠀☆
⠀⠀ ⠀⠀ ☆⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⋮
⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ☆
·········⋆༺𓆩❀𓆪༻⋆·········
„Odwaga to sztuka pokonywania własnych lęków.“
Zastrzegam postać Sunder. | Rodowód.
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂☆
postać nosi czarną opończę, często naciąga na głowę głęboki kaptur
Rhaenys jest stosunkowo nieduża, więc materiał wisi na niej nieco za bardzo
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂☆
ɴɪɢᴅʏ ɴɪᴇ ᴄɪᴇʀᴘɪᴀᴌᴀ ᴄɪᴇ̨ᴛʏᴄʜ ᴋᴡɪᴀᴛᴏ́ᴡ, ᴀ ꜱᴢᴄᴢᴇɢᴏ́ʟɴɪᴇ ʀᴏ́ᴢ̇; ɴɪᴇ ʟᴜʙɪ
ɪᴄʜ ᴢᴀᴘᴀᴄʜᴜ ɪ ɴɪᴇ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴘᴀᴛʀᴢᴇᴄ́, ᴊᴀᴋ ᴜꜱʏᴄʜᴀᴊᴀ̨ ɪ ʀᴏᴢꜱʏᴘᴜᴊᴀ̨ ꜱɪᴇ̨,
ᴋɪᴇᴅʏ ᴘʀᴢᴇᴋᴡɪᴛɴᴀ̨. ᴋᴡɪᴀᴛʏ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇ ᴛᴏʟᴇʀᴜᴊᴇ — ᴊᴀᴋ ʜɪᴀᴄʏɴᴛʏ, ʟɪʟɪᴇ,
ᴏʀᴄʜɪᴅᴇᴇ — ᴜᴍɪᴇʀᴀᴊᴀ̨ ꜱᴘʀᴇ̨ᴢ̇ʏꜱ́ᴄɪᴇ ɴᴀ ᴌᴏᴅʏɢᴀᴄʜ,
ᴡʏᴘʀᴏꜱᴛᴏᴡᴀɴᴇ ᴅᴏ ᴏꜱᴛᴀᴛᴋᴀ.
⫘⫘⫘ˎˊ˗ ·˖✶ ☽ ☼ ☾ ✶˖· ˗ˏˋ⫘⫘⫘
⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠀ ⋮⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀ ⋮
⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀☆⠀⠀⠀ ⋮
⠀⠀⠀ ☆⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⋮⠀⠀⠀⠀☆
⠀⠀ ⠀⠀ ☆⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⋮
⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ☆
- Riskikoi
- Wicher
- Posty: 171
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 25 (15+10)
- Zręczność: 10
- Czujność: 15 (5+10)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 78 + 6
- Tytuł: Zasłużony KW
Dolina Niespodzianek
Więc.. to tyle? Ktoś dobiegł i Łap zniknął. Ohh. Spojrzał na ucho sarny, którą znalazł w jednym z worków. Wzruszył ramionami i poszedł w swoją stronę.
/zt
/zt


Doświadczony żeglarz nie walczy z prądem ani wiatrem, ale pozwala im unosić się w
obranym przez siebie kierunku. Tak samo jest z miłością, trzeba jej pozwolić być i trwać.

Można zachwycić się kwiatem będąc przechodniem... Aby zachwycić się jego wnętrzem,
trzeba się przy nim zatrzymać i poświęcić mu swój czas. Gdy radość masz w sercu każdy
kwiat odwzajemni twój uśmiech i zamieszka w Twym sercu, nigdy nie zwiędnie. [———]

Kariera to piękna rzecz, ale nie możesz się do niej przytulić w zimną jak cholera noc.
zwykły Wilk; tropiciel; straż; zwykły wilk; straż; dowódca straży; wilczar Leveche;





Ma się nad wyraz dobrze. Jeśli kiedykolwiek miał jakieś urazy, nie było tego widać.

- Vaelcarth
- Demon
Astaroth - Posty: 703
- Rodzice: Carthoes x Lorthi [NPC]
- Płeć: Samiec
- Siła: 50 (20+30)
- Zręczność: 45(15+30)
- Czujność: 40(10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 95
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 46 (wym. 225)
Dolina Niespodzianek
Zaśmiał się cicho pod nosem. Nie zdążył do żadnego z worków łapa i nawet przez chwilę uktnął w glinie, co go nad wyraz rozbawiło, a potem wilki zaczęły wychodzić, więc chyba na nic nie zdążył. No trudno, wyszedł i on/
/zt
/zt
D E M O N ▼△▼△▼△▼△▼ ![]() — KARTA POSTACI — A S T A R O T H |
ᴠᴀᴇʟᴄᴀʀᴛʜ º Hello d a r k n e s s, my old friend. º I've come to talk with you again. ![]() ![]() ⟨⟨ miłość ⟩⟩ From the city of angels, an empty vessel of devils; is there no one to save us? L o a d i n g ![]() ⟨⟨ umiejętności ⟩⟩ ▫ Opętanie —demon opętuje ciało wilka słabszego od siebie uzyskując nad nim niemal całkowitą kontrolę. Ofiara zachowuje świadomość ale traci zdolność używania magii rangowej lub przedmiotu i staje się więźniem we własnym ciele Opętane ciało traci wrodzoną grację posiadającego je wilka i porusza się mechanicznie, niczym golem. [Czas trwania: trzy tury. 0/2 miesiąc ] ▫ Ognisty oddech — z pyska demona bucha ognista fala uderzeniowa. Demon ma prawo wybrać czy fala uderzeniowa zada po 30 PŻ i zrani 3 wilki (koszt 1 akcja) czy zada 90 PŻ jednemu wilkowi (koszt 2 akcji). — [ 0/3 miesiąc] ⟨⟨ inwentarz ⟩⟩ amulet Feniksa ojca; Skarb Włóczykija; Rzemień, Końskie Kopyto, Wilcza Jagoda, Róg Bizona, Skóra Upolowanego Zwierzęcia, Czarna Paproć, Esencja Cienia, róg lepszego słuchu [0/3], Aloes Zwyczajny, Szafir, Kolce Jeżozwierza △△△ |
- Núlauei
- Samotnik
- Posty: 58
- Rodzice: Sirion & Silema
- Płeć: Samica
- Siła: 25 (15+10)
- Zręczność: 40 (30+10)
- Czujność: 15 (5+10)
- Wiedza: jajo
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 45
Dolina Niespodzianek
Och, już koniec zabawy? Trudno, może następnym razem pobawią się dlużej? Spojrzała jeszcze na wilka na polu obok siebie.
— Arrow — rzuciła tylko głośno, by mieć pewność, iż bury usłysz. A potem z uśmiechem odbiegła. Jeśli to nie był on — trudno. Jeśli owszem — zasiała ziarno.
/zt.
— Arrow — rzuciła tylko głośno, by mieć pewność, iż bury usłysz. A potem z uśmiechem odbiegła. Jeśli to nie był on — trudno. Jeśli owszem — zasiała ziarno.
/zt.
Ognisty Denar