Administracja
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Zadania kwartalne
• Konkurs na fanfick (wyniki)
• Sulfur, Adirael, Aurora
Wydarzenia
• Zadania kwartalne
• Konkurs na fanfick (wyniki)
![]() |
30°C | GORĄCO Słońce na stałe rozgościło się na niebie rozgrzewając ziemię do przyjemnych (dla jednych) lub nieznośnych (dla innych) temperatur. Łąki rozkwitły wielobarwnymi kwiatami, wśród których roi się od owadów. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Dolina Niespodzianek
- Ammat
- Skrytobójca
- Posty: 837
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 20 (20)
- Zręczność: 40 (20+20)
- Czujność: 35 (5+10+20)
- Wiedza: 20 (5+15)
- Życie: 90 (20.06)
- Energia: 70
- Punkty Doświadczenia: 23 (225)
- Profesje: Myśliwy [2]
Dolina Niespodzianek
Wilkowi nie szło aż tak źle. Ale innym lepiej. No nic. Trzeba było biec dalej.1d6
tak wylądował na polu 10 na ktorym nic się nie dzieje ani nic nie ma.
tak wylądował na polu 10 na ktorym nic się nie dzieje ani nic nie ma.
𝙰𝙼𝙼𝙰𝚃
෴𓂃𓂃෴
𝕷𝖔𝖏𝖆𝖑𝖓𝖔𝖘́𝖈́ 𝖓𝖆𝖘𝖟𝖞𝖒 𝖕𝖗𝖆𝖜𝖊𝖒, 𝖘𝖎ł𝖆 𝖟𝖆𝖑𝖊𝖙𝖆̨,
𝖟𝖊𝖒𝖘𝖙𝖆 𝖕𝖗𝖟𝖞𝖏𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨, 𝖆 𝖟𝖆𝖇𝖆𝖜𝖆 𝖈𝖔𝖉𝖟𝖎𝖊𝖓𝖓𝖔𝖘́𝖈𝖎𝖆̨.
•❅────✧𒐤✧─────❅•
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴅᴏ ᴄᴢᴇɢᴏꜱ́ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴍɴɪᴇ ᴢᴍᴜꜱᴢᴀ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ɴᴀ ʟɪᴛᴏꜱ́ᴄ́ ʙʀᴀᴄ́ ᴍɴɪᴇ ᴄʜᴄᴇ,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨, ɢᴅʏ ᴢ ʙᴜᴛᴀᴍɪ ʟᴇᴢᴀ̨ ᴡ ᴅᴜꜱᴢᴇ̨,
ᴛʏᴍ ʙᴀʀᴅᴢɪᴇᴊ ɢᴅʏ ᴍɪ ɴᴀᴘʟᴜᴄ́ ᴡ ɴɪᴀ̨ ꜱᴛᴀʀᴀᴊᴀ̨ ꜱɪᴇ̨!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴍᴜᴄʜ, ᴄᴏ ᴢ̇ʏᴡɪᴀ̨ ꜱɪᴇ̨ ᴋʀᴡɪᴀ̨ ꜱ́ᴡɪᴇᴢ̇ᴀ̨,
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴘꜱᴏ́ᴡ, ᴄᴏ ꜱᴢᴀʀᴘɪᴀ̨ ᴍɪᴇ̨ꜱᴀ ꜱᴛʀᴢᴇ̨ᴘ!
ɴɪᴇ ᴢɴᴏꜱᴢᴇ̨ ᴛʏᴄʜ, ᴄᴏ ᴛᴇ̨ᴘᴏ ᴡ ꜱɪᴇʙɪᴇ ᴡɪᴇʀᴢᴀ̨,
ɢᴅʏ ɴᴀᴡᴇᴛ ᴊᴜᴢ̇ ɪᴄʜ ᴅᴌᴀᴡɪ ᴡᴌᴀꜱɴʏ ᴘᴇ̨ᴅ!
•❅────✧𒐤✧─────❅•
༝྾྾༝ KARTA POSTACI ༝྾྾༝ ❅────✧𒐤✧─────❅• Skryty Cios
Użyć: 2:2
Zatruta Broń
Użyć:2/2
Mutacje na stałe
pancerny: muskuły
Uzbrojony:Rogi
Posiada sztylet skrytobójcy :Szpon
GALERIA
Ekwipunek:
- Hürrem
- Niewolnik
- Posty: 356
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 99
- Energia: 70
- Punkty Doświadczenia: 51
- Profesje: Rzemieślnik [1]
Dolina Niespodzianek
1d6Była jedna z najdalszych. Przed nią tylko dwa wilki. Kurcze przydałoby się być przed Żyletą ! Rzuciła kostką.
tym sposobem skoczyła na pole 15 ale było puste i nic się nie stało. Patrząc że czasem można było się cofnąć to nie było tak źle.
tym sposobem skoczyła na pole 15 ale było puste i nic się nie stało. Patrząc że czasem można było się cofnąć to nie było tak źle.
જ⁀➴
𝕳𝖚̈𝖗𝖗𝖊𝖒
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂
Nie na mnie skierowane publiczności oczy,
Na mnie nie stawiał nikt, pisano o mnie źle,
Ale ja wiem, że mogę gnać, co koń wyskoczy...
I że zwycięstwo jest pisane właśnie mnie!
⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂⠁⠁⠂⠄⠄⠂ ⠂⠄⠄⠂
KARTA POSTACI | EKWIPUNEK
1.
2.Perła przeklętych
3.Skarb Włóczykija
4.
5.
6.
7.
8.
₊˚‿ ˚︵ ☾ ✦ ☽ ︵˚‿˚₊
KARIERA:
▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱▰▱
— Niewolnik —
- Averill
- Demon
Ellessar - Posty: 354
- Rodzice: Fire Lilly i Szrama
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 65(30+30)
- Zręczność: 40 ( 10+30)
- Czujność: 35 (5+30)
- Wiedza: 5
- Życie: 110
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 119
Dolina Niespodzianek
Rzucił kością. Nie było aż tak źle.1d6
Biegł dalej o te dwa oczka i nagle pod łapami coś mu wyskoczyło jakaś zabawka? Cholera wie ! W każdym razie zrobił szybki sus przeskakując cholerstwo
wylądował na polu 7
//
7. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
Biegł dalej o te dwa oczka i nagle pod łapami coś mu wyskoczyło jakaś zabawka? Cholera wie ! W każdym razie zrobił szybki sus przeskakując cholerstwo
wylądował na polu 7
//
7. Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD
𝓐𝓿𝓮𝓻𝓲𝓵𝓵
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
ɢɴɪᴇᴡ ᴊᴇꜱᴛ ᴊᴀᴋ ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́, ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅʀᴢᴇᴍɪᴇ ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ᴢ ɴᴀꜱ.
ᴋɪᴇᴅʏ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴘᴏᴅʀᴢᴜᴄᴀ ᴅᴏɴ́ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ ᴋᴌᴏᴅʏ, ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́ ᴢᴀᴄᴢʏɴᴀ
ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴡɪᴇ̨ᴋꜱᴢᴀᴄ́, ᴀᴢ̇ ᴛʀᴀᴄɪᴍʏ ɴᴀᴅ ɴɪᴍ ᴋᴏɴᴛʀᴏʟᴇ̨. ɢɴɪᴇᴡ
ᴡᴛᴇᴅʏ ᴢᴡʏᴋʟᴇ ꜱᴛᴀᴊᴇ ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴄᴢᴀ̨ᴛᴋɪᴇᴍ ᴏʙᴌᴇ̨ᴅᴜ.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
PARTNERKA:
𝙺𝚘𝚌𝚑𝚊𝚌́ 𝚝𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚣𝚗𝚊𝚌𝚣𝚢 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚗𝚊 𝚜𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚠𝚣𝚊𝚓𝚎𝚖,
𝚊𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚛𝚊𝚣𝚎𝚖 𝚠 𝚝𝚢𝚖 𝚜𝚊𝚖𝚢𝚖 𝚔𝚒𝚎𝚛𝚞𝚗𝚔𝚞 ( Nazuna)
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
KARTA POSTACI
ʀᴏᴅᴢɪᴄᴇ: ꜰɪʀᴇ ʟɪʟʟʏ ɪ ꜱᴢʀᴀᴍᴀ
ʀᴏᴅᴢᴇɴ́ꜱᴛᴡᴏ: ɴᴇʟʟʏ, ꜱᴏᴅᴅᴇɴ, ꜱᴀʟʟᴀᴅɪɴ, ɪɴɴᴏꜱ, ᴍᴏʀɢᴏᴛʜ, ꜰᴇʙᴇɴ,
ɪʟᴀᴠɪᴛ, ᴊᴜᴘɪᴛᴇʀ, ꜱɪʟᴠᴇʀ ʀᴏꜱᴇ, ᴏᴍᴇɢᴀ, ꜱᴀʟɪʀ, xʏʀɪᴏɴ, ʟᴀ ʟᴏʙᴀ, ʟᴏʀɪᴇɴ. ᴀʀɢʜᴀʟ
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Ekwipunek:
1. końskie kopyto
2. Tłuszcz foki
3. Skóra x2
4. Jad kobry
5. Ząb pirani
inne:
Kolorowa bransoleta -Wyczuwa, gdy jest w pobliżu smacznej przekąski (lub zwierzyny), sygnalizując właścicielowi o smacznej okazji za pomocą niezacznie połyskującej zawieszki (tylko właściciel rozpoznaje to błyszczenie).
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
Dałeś mi panie zbroję... [..]
Magicznych na niej rytów dziś nie odczyta nikt
Ale wykuta z mitów i wieczna jest jak mit
Nagolenniki: -10 od przyjętych obrażeń — mosiężne 1/3
Kolce na barki: +5 do siły ( stalowy) — 15 czerwca -15 sierpień
Napierśnik: +10 do puli życia ( stalowy) 15 czerwca — 15 sierpnia
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
ɢɴɪᴇᴡ ᴊᴇꜱᴛ ᴊᴀᴋ ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́, ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅʀᴢᴇᴍɪᴇ ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ᴢ ɴᴀꜱ.
ᴋɪᴇᴅʏ ᴋᴛᴏꜱ́ ᴘᴏᴅʀᴢᴜᴄᴀ ᴅᴏɴ́ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ ᴋᴌᴏᴅʏ, ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴ́ ᴢᴀᴄᴢʏɴᴀ
ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴡɪᴇ̨ᴋꜱᴢᴀᴄ́, ᴀᴢ̇ ᴛʀᴀᴄɪᴍʏ ɴᴀᴅ ɴɪᴍ ᴋᴏɴᴛʀᴏʟᴇ̨. ɢɴɪᴇᴡ
ᴡᴛᴇᴅʏ ᴢᴡʏᴋʟᴇ ꜱᴛᴀᴊᴇ ꜱɪᴇ̨ ᴘᴏᴄᴢᴀ̨ᴛᴋɪᴇᴍ ᴏʙᴌᴇ̨ᴅᴜ.
•❅────✧. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.✧─────❅•
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
PARTNERKA:
𝙺𝚘𝚌𝚑𝚊𝚌́ 𝚝𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚣𝚗𝚊𝚌𝚣𝚢 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚗𝚊 𝚜𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚠𝚣𝚊𝚓𝚎𝚖,
𝚊𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌́ 𝚛𝚊𝚣𝚎𝚖 𝚠 𝚝𝚢𝚖 𝚜𝚊𝚖𝚢𝚖 𝚔𝚒𝚎𝚛𝚞𝚗𝚔𝚞 ( Nazuna)
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
KARTA POSTACI
ʀᴏᴅᴢɪᴄᴇ: ꜰɪʀᴇ ʟɪʟʟʏ ɪ ꜱᴢʀᴀᴍᴀ
ʀᴏᴅᴢᴇɴ́ꜱᴛᴡᴏ: ɴᴇʟʟʏ, ꜱᴏᴅᴅᴇɴ, ꜱᴀʟʟᴀᴅɪɴ, ɪɴɴᴏꜱ, ᴍᴏʀɢᴏᴛʜ, ꜰᴇʙᴇɴ,
ɪʟᴀᴠɪᴛ, ᴊᴜᴘɪᴛᴇʀ, ꜱɪʟᴠᴇʀ ʀᴏꜱᴇ, ᴏᴍᴇɢᴀ, ꜱᴀʟɪʀ, xʏʀɪᴏɴ, ʟᴀ ʟᴏʙᴀ, ʟᴏʀɪᴇɴ. ᴀʀɢʜᴀʟ
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Ekwipunek:
1. końskie kopyto
2. Tłuszcz foki
3. Skóra x2
4. Jad kobry
5. Ząb pirani
inne:
Kolorowa bransoleta -Wyczuwa, gdy jest w pobliżu smacznej przekąski (lub zwierzyny), sygnalizując właścicielowi o smacznej okazji za pomocą niezacznie połyskującej zawieszki (tylko właściciel rozpoznaje to błyszczenie).
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁༉‧₊˚.
Dałeś mi panie zbroję... [..]
Magicznych na niej rytów dziś nie odczyta nikt
Ale wykuta z mitów i wieczna jest jak mit
Nagolenniki: -10 od przyjętych obrażeń — mosiężne 1/3
Kolce na barki: +5 do siły ( stalowy) — 15 czerwca -15 sierpień
Napierśnik: +10 do puli życia ( stalowy) 15 czerwca — 15 sierpnia
Galeria
- Vaelcarth
- Demon
Astaroth - Posty: 693
- Rodzice: Carthoes x Lorthi [NPC]
- Płeć: Samiec
- Siła: 50 (20+30)
- Zręczność: 45(15+30)
- Czujność: 40(10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 95
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 41 (wym. 225)
Dolina Niespodzianek
Ruszył dalej zatem.
1d6
Ale na swojej drodze znalazł kolejny worek lapa. Jak do niego ma nie spojrzeć?
1d27
[ + kolce jeżozwierza ]
1d6
Ale na swojej drodze znalazł kolejny worek lapa. Jak do niego ma nie spojrzeć?
1d27
[ + kolce jeżozwierza ]
D E M O N ▼△▼△▼△▼△▼ ![]() — KARTA POSTACI — A S T A R O T H |
ᴠᴀᴇʟᴄᴀʀᴛʜ º Hello d a r k n e s s, my old friend. º I've come to talk with you again. ![]() ![]() ⟨⟨ miłość ⟩⟩ From the city of angels, an empty vessel of devils; is there no one to save us? L o a d i n g ![]() ⟨⟨ umiejętności ⟩⟩ ▫ Opętanie —demon opętuje ciało wilka słabszego od siebie uzyskując nad nim niemal całkowitą kontrolę. Ofiara zachowuje świadomość ale traci zdolność używania magii rangowej lub przedmiotu i staje się więźniem we własnym ciele Opętane ciało traci wrodzoną grację posiadającego je wilka i porusza się mechanicznie, niczym golem. [Czas trwania: trzy tury. 0/2 miesiąc ] ▫ Ognisty oddech — z pyska demona bucha ognista fala uderzeniowa. Demon ma prawo wybrać czy fala uderzeniowa zada po 30 PŻ i zrani 3 wilki (koszt 1 akcja) czy zada 90 PŻ jednemu wilkowi (koszt 2 akcji). — [ 0/3 miesiąc] ⟨⟨ inwentarz ⟩⟩ amulet Feniksa ojca; Skarb Włóczykija; Rzemień, Końskie Kopyto, Wilcza Jagoda, Róg Bizona, Skóra Upolowanego Zwierzęcia, Czarna Paproć, Esencja Cienia, róg lepszego słuchu [0/3], Aloes Zwyczajny, Szafir, Kolce Jeżozwierza △△△ |
- Mizrak
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 336
- Rodzice: Elisabeth x Kaimler
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 13
- Zręczność: 7
- Czujność: 7
- Wiedza: 3
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 9
Dolina Niespodzianek
Dalej biegł i nie patrzył na nikogo.
𝓜𝓲𝔃𝓻𝓪𝓴
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Mam mnóstwo ukrytych talentów. Tylko są tak dobrze ukryte, że nie mogę ich znaleźć. Moce UM. Profesje. |
![]() |
Nie bądź cześcią problemu, bądź całym problemem. |
Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
- Mizrak
- Adept
Klan Potępienia - Posty: 336
- Rodzice: Elisabeth x Kaimler
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 13
- Zręczność: 7
- Czujność: 7
- Wiedza: 3
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 9
Dolina Niespodzianek
Świat go nienawidził więc znowu rzucił.
𝓜𝓲𝔃𝓻𝓪𝓴
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
z rodu Hayreddin
Nie możesz naprawić przeszłości, ale nadal możesz spieprzyć przyszłość.
Mam mnóstwo ukrytych talentów. Tylko są tak dobrze ukryte, że nie mogę ich znaleźć. Moce UM. Profesje. |
![]() |
Nie bądź cześcią problemu, bądź całym problemem. |
Nie, nie rozwinę tego wątku ponieważ nie mam pojęcia o czym mówię.
- Connor
- Sirin
- Posty: 115
- Rodzice: Dirae x Kaimler
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 16
- Zręczność: 60 (30+30)
- Czujność: 33 (3+30)
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 60
- Punkty Doświadczenia: 269
- Profesje: Iluzjonista [2]
- Przydomek: Gash
Dolina Niespodzianek
Zastrzygła uchem słysząc podpowiedź Łapa do kulawej wilczycy. Czemu akurat do niej? Kojarzyła ją, była z Potępionych. To wykluczało opcję, że Łap i Zaraza to ta sama osoba. Było tu parę wilków śmierdzących cmentarzem, czy jak tam określić tę ich woń — na przykład ta która stała nieopodal Connor, a z którą kulturalnie obydwie się ignorowały. Zaraza nie wybrałby Potępionego jeśli zamiast tego mógł pomóc Cienistemu. Chyba, że droga którą wskazał, była pułapką. Zerkała więc kątem oka na to co zrobi wilczyca.
Sama zaś rzuciła ponownie.
1d6
Przeszła się do wskazanego miejsca, zerkając też kogo mija po drodze. Długo się na tymże nie nasiedziała, bo wymagało od niej kolejnego wycofania się. Kwintesencja dwóch kroków w przód, jednego w tył.
1d6
A nawet dwóch w tył. Cóż było robić, zwiedziła sobie najbliższą okolicę i znów z nudów zaczęła dłubać w chabaziach.
1d19
Tym razem zamiast jakiegoś kwiata wzięła po prostu kawałek twardej kory który nie rzucał się w oczy.
Sama zaś rzuciła ponownie.
1d6
Przeszła się do wskazanego miejsca, zerkając też kogo mija po drodze. Długo się na tymże nie nasiedziała, bo wymagało od niej kolejnego wycofania się. Kwintesencja dwóch kroków w przód, jednego w tył.
1d6
A nawet dwóch w tył. Cóż było robić, zwiedziła sobie najbliższą okolicę i znów z nudów zaczęła dłubać w chabaziach.
1d19
Tym razem zamiast jakiegoś kwiata wzięła po prostu kawałek twardej kory który nie rzucał się w oczy.
ᴍ ʏ ɴ ᴀ ᴍ ᴇ ɪ ꜱ
₵Ø₦₦ØⱤ
Y ᗡ A ⅃ I M|M A L A D Y
ꜱ ᴇ ɴ ᴛ ʙ ʏ ᴅ ɪ ʀ ᴀ ᴇ
₵Ø₦₦ØⱤ
Y ᗡ A ⅃ I M|M A L A D Y
ꜱ ᴇ ɴ ᴛ ʙ ʏ ᴅ ɪ ʀ ᴀ ᴇ
—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴ A K T U A L N I E |
- Sinister
- Dowódca Wilkołaków
Filodoks - Posty: 192
- Rodzice: Zelda & Taiga [Sai]
- Płeć: Samiec
- Siła: 74 (34 + 40)
- Zręczność: 50 (10 + 40)
- Czujność: 50 (10 + 40)
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (20.07)
- Energia: 70 (19.07)
- Punkty Doświadczenia: 22
- Profesje: Myśliwy [1]
- Tytuł: Czarny Księżnik
Dolina Niespodzianek
1d6
5 —> 9 xddd
1d6
9 —> 8
1d6
8 —> 9
1d6
9 —> 4
5 —> 9 xddd
chłop co się zgubił na trasie wyścigu9. Cofasz się o wynik rzutu 1k6.
1d6
9 —> 8
8. Dodatkowy rzut kostką 1k6.
1d6
8 —> 9
XD9. Cofasz się o wynik rzutu 1k6.
1d6
9 —> 4
uff4. Nic się nie dzieje.
___

THEME I / II / III / IV
karta postaci ▪ ekwipunek 
— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]


THEME I / II / III / IV


— zimnokrwisty rodu nightshade —
zmieniony przez ithila w bestię.
jest postawnym wilkiem o długiej, ciemnoszarej sierści.
ma charakterystyczne dla nightshade wydłużone uszy
i wyraziste, kryształowo-błękitne ślepia.
wyglądem bardziej przypomina cyborga, niż zwierzę.
nieuchwytny, nieustraszony, nieujarzmiony.
— eclipse of thousand stars —
▪ quild nilli'tií: if you gonna set fire to the night
baby, let me be the lighter [ Rune ]

- Żyleta
- Dowódca Cieni
Neffendrel - Posty: 179
- Rodzice: Summer Wine & Norion
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 50 (15 + 35)
- Zręczność: 50 (15 + 35)
- Czujność: 48 (13 + 35)
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 0 [06.07]
- Punkty Doświadczenia: 31
- Profesje: Uzdrowiciel [1]
- Tytuł: Inkwizytorka / Kapłanka Merkumere
Dolina Niespodzianek
1d6
12 —> 17
Zawinąwszy kopyto biegła dalej co jakiś czas tylko zerkając przelotnie na skupisko wilków powoli zostające w tyle. Najbliżej był jakiś dziwny, niebieski wilk. Posłała mu uważne spojrzenie, lecz zaraz potem coś innego przykuło jej uwagę. W trawie tuż przed nią leżał niewielki przedmiot mieniący się czerwonym blaskiem. Wyglądał na drogi, więc też go zawinęła zanim ktokolwiek inny mógł go zauważyć i pognała przed siebie nie chcąc pozwolić by Mekonops zmniejszył miedzy nimi dystans.
12 —> 17
1d917. Znajdujesz minerał (rzut 1k9, który to surowiec)
Zawinąwszy kopyto biegła dalej co jakiś czas tylko zerkając przelotnie na skupisko wilków powoli zostające w tyle. Najbliżej był jakiś dziwny, niebieski wilk. Posłała mu uważne spojrzenie, lecz zaraz potem coś innego przykuło jej uwagę. W trawie tuż przed nią leżał niewielki przedmiot mieniący się czerwonym blaskiem. Wyglądał na drogi, więc też go zawinęła zanim ktokolwiek inny mógł go zauważyć i pognała przed siebie nie chcąc pozwolić by Mekonops zmniejszył miedzy nimi dystans.
6. Rubin

well, what is this that I can't see, with ice cold hands taking hold of me
when god is gone and the devil takes hold, who will have mercy on your soul?
____________________________________________________________
• karta postaci • ekwipunek: • moce rangowe •
♥ Kreon • you're lookin' crazy, you're lookin' wrong
it looks like we're gonna get along
• zastrzeżone • osiągnięcia • towarzysze: •
____________________________________________________________
no wealth, no ruin, no silver, no gold, nothing satisfies me, but your soul
well I am death, none can excel, I'll open the door to heaven or hell

- Sovillo
- Adept
Klan Ognia - Posty: 66
- Rodzice: Promień Jutrzenki & Vaelcarth
- Płeć: Samiec
- Siła: 10
- Zręczność: 5
- Czujność: 5
- Wiedza: 10
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 14
Dolina Niespodzianek
1d6
6 —> 12
Chciał biec bardzo szybko, ale jego wciąż młodzieńcza sylwetka, niewyćwiczone mięśnie i absolutny brak jakichkolwiek magicznych umiejętności raczej skazywały go na porażkę. Dostrzegł nieopodal ojca, do którego zamachał ogonem energicznie. Postanowił, że skoro i tak już chyba nie wygra to przynajmniej będzie się trzymał nieopodal. Pod swoimi łapami dostrzegł coś, co wyglądało mu na duży kieł. Zastrzygł uszami i podniósł przedmiot, aby lepiej mu się przyjrzeć.
[edit] my bad, rzuciłam 1k7 zamiast 1k27; biorę wynik z prawidłowej kostki
6 —> 12
1d2712. Znajdujesz surowiec zwierzęcy (rzut 1k27, który to surowiec).
Chciał biec bardzo szybko, ale jego wciąż młodzieńcza sylwetka, niewyćwiczone mięśnie i absolutny brak jakichkolwiek magicznych umiejętności raczej skazywały go na porażkę. Dostrzegł nieopodal ojca, do którego zamachał ogonem energicznie. Postanowił, że skoro i tak już chyba nie wygra to przynajmniej będzie się trzymał nieopodal. Pod swoimi łapami dostrzegł coś, co wyglądało mu na duży kieł. Zastrzygł uszami i podniósł przedmiot, aby lepiej mu się przyjrzeć.
4. Kieł dzika
[edit] my bad, rzuciłam 1k7 zamiast 1k27; biorę wynik z prawidłowej kostki
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.

ᚲᛟᚲᚺᚨᛗᛗᛟᛃᚨᛗᚨᛗᛖᛚᛁᚾᚨᛚᛁᛖᛏᛟᛞᛟᛒᚱᚨᛞᚢᛈᚨᚾᚢᛗᛖᚢᚾᛟ
we are the broken ones, who chose to spark a flame
watch as ourfire rages, our hearts are never tame
▪ Iskra Zenitu ▪
we are the warriors, who learned tolove the pain
we come from different places but have the same name
ᚲᛚᚨᚾᛟᚷᚾᛟᚲᛟᚲᛊᚨᛚᛖᛊᛟᛃᚢᛊᛉᚲᛟᚲᚲᛊᛊᛁᛖᛈᚨᛚᚲᛖᛗᛟᚲᚾᛟᛊᛟᛗᛖᚦᛁᛜ .
.
.
.
.
.
- Kreon
- Wielki Inkwizytor
- Posty: 249
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 60 [25+35]
- Zręczność: 55 [20+35]
- Czujność: 50 [15+35]
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 162 [wym 150]
- Tytuł: Kapłan Yuosphee
Dolina Niespodzianek
Kurde, Żyleta zaczęła mu uciekac. Spróbował biec szybciej.
1d6
1d6
𝕶𝖗𝖊𝖔𝖓
Wielki Inkwizytor
✦ Moce ✦
Tyrania Chaosu ⟡ 2/2 luty
Mutacje (passive)
gryzienie: -7HP
Rodzina Źródło mocy, której nikt nie przejmie.
✦ Żyleta, Królowa ✦
✦ Meduza, Kalathem, Insomnia, Dalacori,
szczenięta apokalipsy (m. Żyleta)
— Krew z mojej krwi.
Ekwipunek:
mały szary kamyczek z białymi paskami ✦ szczęśliwe jabłko ✦ esencja cienia
+ doś: 85 [ polowania ], 82 [ eventy ], 97 [ skarbiec KC ],
39 [ ND ], 9 [ wydobycia ]
Wielki Inkwizytor
✦ Moce ✦
Tyrania Chaosu ⟡ 2/2 luty
Mutacje (passive)
gryzienie: -7HP
Rodzina Źródło mocy, której nikt nie przejmie.
✦ Żyleta, Królowa ✦
✦ Meduza, Kalathem, Insomnia, Dalacori,
szczenięta apokalipsy (m. Żyleta)
— Krew z mojej krwi.
Ekwipunek:
mały szary kamyczek z białymi paskami ✦ szczęśliwe jabłko ✦ esencja cienia
+ doś: 85 [ polowania ], 82 [ eventy ], 97 [ skarbiec KC ],
39 [ ND ], 9 [ wydobycia ]
- Riril
- Wilkołak
- Posty: 197
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 45 [15+30]
- Zręczność: 40 [10+30]
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (03.08)
- Energia: 70 (03.08)
- Punkty Doświadczenia: 40 [wym. 100]
- Profesje: Tropiciel [1]
Dolina Niespodzianek
Czy to był dobry pomysł wracac sie po kolejny składnik? Pewnie nie. Ale przynajmniej będzie bogatsza od Sinistra.
1d6
Czyli znów cofka :|
1d6
No cóż, wyglada na to że naprawdę będzie miała DUŻO składników XD
1d19
1d6
Czyli znów cofka :|
1d6
No cóż, wyglada na to że naprawdę będzie miała DUŻO składników XD
1d19
𝓡𝓲𝓻𝓲𝓵
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
we'll make it to the other side
and start a tiny riot
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

Lunarny Makrokosm (0/2 lipiec)
Zręczność +20 | Ataki + 10 DMG (sojusznicy)
Czas trwania: do wyjścia tematu.
Siła Ciążenia (0/2 lipiec)
-100% zr | blok wszystkich akcji na 2 tury (single) lub
-50% zr | blok jednej akcji na 2 tury (AOE)

★ 60 PD (polowanie) ★ 37 PD (skarbiec KK) ★ 3 PD (badania KK) ★
★ 6PD wydobycie klanowe ★ 34 PD eventowe ★

szafir, słoik ze świetlikami, diament, topaz, tygrysie oko,
brusztyn, rubin, szmaragd, szkarłat podziemi, czarna perła,
łuska pancernika, tłuszcz, żywica, 2x wilcza jagoda
•❅────✧❅✦❅✧─────❅•

✶☽ ★ ☆ ✮ ✯ ☾✶
- Łap
- Postać Specjalna
- Posty: 7
- Płeć: Samiec
Dolina Niespodzianek
Widząc, jak Vaella odmawia, a potem z przerażeniem się cofa uznał, że nie będzie na razie nikomu pomagał. Jakaś wilczyca znacząco przybliżyła się do jatutowego worka, który leżał na końcu trasy, którą wskazał bandzie wilków. Łap uśmiechnął się szczerze. Cóż to był za wspaniały wyścig!
Rozmieszczenie wilków po 3. turze.
START:
Pole #1
Pole #2
Pole #3 Caitlyn (+1x Rumianek) | | Vaella (+1x owoc kaktusa; +2PD; +1x korzeń imbiru), Connor (+1x Lawenda; +1x Kora dębu), Riril (+1x Żywica; +2x Wilcza Jagoda)
Pole #4 Sinister (+2PD; +2PD)
Pole #5 Karmelitta (+1x liście żen-szenia; +2PD; +2PD), Yvarrah (+1x nasiona maku; +2PD; +2PD), Aurora (+2PD)
Pole #6 Saba (utrata kolejki) | Qamar (+2PD, utrata kolejki), Neffrea (+2PD, utrata kolejki), Kaimler (utrata kolejki), Lakańa (utrata kolejki), Orphan Xue (utrata kolejki) | Melvine (+2PD, utrata kolejki),
Pole #7 | Averill (+2PD, +2PD), Kreon (+2PD; +2PD; +2PD)
Pole #8 Mizrak (+2PD; +2PD, DORZUĆ JESZCZE RAZ KOŚĆ!),
Pole #9
Pole #10 Ammat (+1x melisa, +2PD),
Pole #11
Pole #12 Lestat (utrata kolejki, 1x śluz ryby), Vaelcarth (+1x Aloes zwyczajny; +2PD) (+1x kolce jeżozwierza), Sovillo (utrata kolejki, +1x Kieł dzika),
Pole #13 Arithra (+2PD)
Pole #14
Pole #15 Mekonops (+1x róg bizona), Hürrem
Pole #16
Pole #17 Żyleta (+2PD; +1x końskie kopyto, +1x Rubin)
Opis pól
ZACZYNAMY CZWARTĄ TURĘ. Macie czas do 1:23 na wykonanie rzutów w tej turze.
Rozmieszczenie wilków po 3. turze.
START:
Pole #1
Pole #2
Pole #3 Caitlyn (+1x Rumianek) | | Vaella (+1x owoc kaktusa; +2PD; +1x korzeń imbiru), Connor (+1x Lawenda; +1x Kora dębu), Riril (+1x Żywica; +2x Wilcza Jagoda)
Pole #4 Sinister (+2PD; +2PD)
Pole #5 Karmelitta (+1x liście żen-szenia; +2PD; +2PD), Yvarrah (+1x nasiona maku; +2PD; +2PD), Aurora (+2PD)
Pole #6 Saba (utrata kolejki) | Qamar (+2PD, utrata kolejki), Neffrea (+2PD, utrata kolejki), Kaimler (utrata kolejki), Lakańa (utrata kolejki), Orphan Xue (utrata kolejki) | Melvine (+2PD, utrata kolejki),
Pole #7 | Averill (+2PD, +2PD), Kreon (+2PD; +2PD; +2PD)
Pole #8 Mizrak (+2PD; +2PD, DORZUĆ JESZCZE RAZ KOŚĆ!),
Pole #9
Pole #10 Ammat (+1x melisa, +2PD),
Pole #11
Pole #12 Lestat (utrata kolejki, 1x śluz ryby), Vaelcarth (+1x Aloes zwyczajny; +2PD) (+1x kolce jeżozwierza), Sovillo (utrata kolejki, +1x Kieł dzika),
Pole #13 Arithra (+2PD)
Pole #14
Pole #15 Mekonops (+1x róg bizona), Hürrem
Pole #16
Pole #17 Żyleta (+2PD; +1x końskie kopyto, +1x Rubin)
Opis pól
ZACZYNAMY CZWARTĄ TURĘ. Macie czas do 1:23 na wykonanie rzutów w tej turze.
Mechanika
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
Entuzjastyczny szary wilk o niezwykłych tęczowych oczach, które migoczą w świetle jak klejnoty, i charakterystycznej, rozwianej grzywce to prawdziwa ikona Wilczej Krainy. Łap jest jednym z tych osobników, których nie sposób przeoczyć. Jego futro, choć pozornie zwykłe, mieni się subtelnymi odcieniami szarości, gdzieniegdzie ufarbowane różnymi kolorami.
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
Gra "Loteria"
Gra "Wyścigi"
Gra "Łapanie"
O Łapie
1.1. W temacie, w którym Łap jest aktywny obowiązuje zakaz porywania.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
2.2. Łap organizuje gry, w których do wygrania są między innymi punkty doświadczenia i surowce.
2.2.1. Łap może też spłatać figla, obdarowując grającego przykrą niespodzianką np. utratą punktów życia.
1.3. Łap wybiera jedną z trzech gier: Loteria, Wyścigi lub Łapanie.
1.4. Po rozpoczęciu gry, nowe postacie nie mogą do niej dołączać.
Loteria
Łap przygotowuje pakunki — o połowę mniej niż wilków, biorących udział w grze. Każdy z pakunków posiada swoją unikalna liczbę. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporzadkowanej do jakiejś paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana.
Łap przygotowuje pakunki — o połowę mniej niż wilków, biorących udział w grze. Każdy z pakunków posiada swoją unikalna liczbę. Gra polega na rzucie kością o wartości 1k(liczba pakunków). Wygrywa ten wilk, który jako pierwszy będzie miał wynik równy liczbie przyporzadkowanej do jakiejś paczki. Postać nic nie wygrywa, jeśli wyrzucona została liczba, która już była wylosowana.
Wyścigi
Celem gry jest bycie pierwszym. W Dolinie Niespodzianek znajduje się krótka trasa, składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól ile oczek wyrzucili. Nagrody mogą się dublować (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł rzuca kością na to, co wylosował. Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to niczego to nie zmienia, otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte zostanie przez wilka 20. pole.
Celem gry jest bycie pierwszym. W Dolinie Niespodzianek znajduje się krótka trasa, składająca się z 20 pól. W jednej turze (trwającej 24h od ostatniego posta Łapa) gracz rzuca kością 1k6. Wynik tego rzutu określa liczbę pól, o którą przesuwa się wilk. Wiadomość gracza musi zawierać link do rzutu kością, jeśli ten miał miejsce na Discordzie. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy linię mety (uzyska wynik większy niż 20). Uwaga: Łap w losowym momencie może ingerować w losy wyścigu poprzez różnego rodzaju niespodzianki.
W skrócie: Gra zaczyna się rozpisaniem i opublikowaniem pól. Wilki ustawiają się na starcie (pole zero) i wykonują rzut kością 1k6. Przesuwają się o tyle pól ile oczek wyrzucili. Nagrody mogą się dublować (np. po stanięciu na polu z surowcem każdy kto na nim się znalazł rzuca kością na to, co wylosował. Nawet jeśli dwa wilki wylosują to samo, to niczego to nie zmienia, otrzymują po jednym takim surowcu). Wyścig kończy się w turze, w której dotknięte zostanie przez wilka 20. pole.
Łapanie
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
Najstarsza z gier, w jakie lubi grać Łap. Polega ona na tym, że grupa wilków, która zebrała się w Dolinie Niespodzianek, ustawia sie w grupie w pobliżu Łapa, by w momencie wypowiedzenia przez niego "ŁAP" złapać wyrzucane przez basiora woreczki z nagrodami. Każda postać może złapać jeden worek. Łap w losowy sposób przydziela nagrody uczestnikom.
![]() | Łap samotnik, zbieracz |
Łap słynie z niezrównanego poczucia humoru – jego żarty, choć czasem nieco suche, potrafią wywołać uśmiech nawet w najbardziej pochmurny dzień. Łagodne usposobienie sprawia, że wilk ten jest powszechnie uwielbiany. Nie ma istoty, która przeszłaby obok niego obojętnie – Łap ma dar zjednywania serc, a jego szczere, otwarte podejście do świata czyni go niezastąpionym rozmówcą.
Jednak Łap ma pewną osobliwą cechę, która wyróżnia go nawet wśród barwnych mieszkańców Wilczej Krainy: jest nałogowym zbieraczem. Jego potrzeba gromadzenia przedmiotów graniczy z obsesją. Nikogo już nie dziwi widok Łapa dźwigającego sterty najróżniejszych rzeczy – od błyszczących kamyków, przez stare amulety, po przypadkowe pióra czy nawet żywe stworzenia, które wilk uznał za „niezbędne” do życia. Często można go zobaczyć, jak z trudem balansuje, obładowany tobołami, podczas gdy z jego licznych, znoszonych toreb wypadają drobiazgi.
Mimo tej dziwacznej pasji Łap pozostaje sercem społeczności. Z radością dzieli się swoimi „skarbami” z innymi, czasem nawet nie zauważając, gdy coś mu się gubi. Niektórzy żartują, że jego hojność jest przypadkowa, ale inni zastanawiają się, czy to nie część sprytnego planu. Czy Łap naprawdę jest tak beztroski, jak się wydaje, czy może pod maską wesołego zbieracza kryje się ktoś, kto doskonale wie, co robi?
W Wilczej Krainie krążą opowieści, że Łap kiedyś znalazł coś naprawdę niezwykłego – przedmiot tak cenny, że postanowił nigdy o nim nie mówić. Czy to prawda, czy tylko kolejna legenda? Jedno jest pewne: gdziekolwiek pojawi się Łap, tam zjawia się też radość, odrobina chaosu i mnóstwo pakunków.
- Connor
- Sirin
- Posty: 115
- Rodzice: Dirae x Kaimler
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 16
- Zręczność: 60 (30+30)
- Czujność: 33 (3+30)
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 60
- Punkty Doświadczenia: 269
- Profesje: Iluzjonista [2]
- Przydomek: Gash
Dolina Niespodzianek
Kulawa wadera nie skorzystała ze ścieżki. Czyżby też podejrzewała podstęp? Szkoda, teraz nikt nie dowie się jakie były intencje Tęczowogrzywego. Cóż, nie można mieć wszystkiego.
Tymczasem nie chcąc dłużej sterczeć w stercie liści, postanowiła się ruszyć.
1d6
No proszę, i znów to samo. Ciekawe czy będzie zmuszona kręcić się w kółko ku uciesze gawiedzi. Nie postąpiła nawet kroku w stronę poprzednio zajętego pola, od razu rzuciła kością ponownie.
1d6
No proszę, jednak progres. A już miała szukać czegoś co jeszcze ciekawego pozostało na tej stercie zielska. Pospieszyła więc czym prędzej na swoje nowe pole, zgrabnie omijając jakieś bezużyteczne badziewie (po co on w ogóle zbierał takie rzeczy? a może to coś, co zepsuło się po drodze od nadmiaru tłoku w tej torbie?). Wilki stojące na tej samej wysokości trasy były jej obce i woniało od nich równie obco. Za to ten przed nimi zdaje się był z Potępienia? Albo zupełnym przypadkiem jechało od niego morską wodą. Jakiś gówniak ledwie odrosły od podłoża. Ostatnio było ich pełno.
Tymczasem nie chcąc dłużej sterczeć w stercie liści, postanowiła się ruszyć.
1d6
No proszę, i znów to samo. Ciekawe czy będzie zmuszona kręcić się w kółko ku uciesze gawiedzi. Nie postąpiła nawet kroku w stronę poprzednio zajętego pola, od razu rzuciła kością ponownie.
1d6
No proszę, jednak progres. A już miała szukać czegoś co jeszcze ciekawego pozostało na tej stercie zielska. Pospieszyła więc czym prędzej na swoje nowe pole, zgrabnie omijając jakieś bezużyteczne badziewie (po co on w ogóle zbierał takie rzeczy? a może to coś, co zepsuło się po drodze od nadmiaru tłoku w tej torbie?). Wilki stojące na tej samej wysokości trasy były jej obce i woniało od nich równie obco. Za to ten przed nimi zdaje się był z Potępienia? Albo zupełnym przypadkiem jechało od niego morską wodą. Jakiś gówniak ledwie odrosły od podłoża. Ostatnio było ich pełno.
ᴍ ʏ ɴ ᴀ ᴍ ᴇ ɪ ꜱ
₵Ø₦₦ØⱤ
Y ᗡ A ⅃ I M|M A L A D Y
ꜱ ᴇ ɴ ᴛ ʙ ʏ ᴅ ɪ ʀ ᴀ ᴇ
₵Ø₦₦ØⱤ
Y ᗡ A ⅃ I M|M A L A D Y
ꜱ ᴇ ɴ ᴛ ʙ ʏ ᴅ ɪ ʀ ᴀ ᴇ
—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴—̴ A K T U A L N I E |
- Mekonops
- Orkan
- Posty: 334
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 30 (10 + 20)
- Zręczność: 30
- Czujność: 30 (10 + 20)
- Wiedza: 20
- Życie: 92 (15.07)
- Energia: 80 (15.07)
- Punkty Doświadczenia: 7
- Profesje: Tkacz [1]
Dolina Niespodzianek
1d6
15 —> 18 (cofasz sie)
Już prawie! Musiał wyprzedzić Cienistą! Ale... co to, wiatr, dotychczas jego sprzymierzeniec, dmuchnął mu w pysk aż się chłopak cofnął o...
1d6
18 —> 14 (utrata kolejki)
A na domiar złego jeszcze się przewrócił.
15 —> 18 (cofasz sie)
Już prawie! Musiał wyprzedzić Cienistą! Ale... co to, wiatr, dotychczas jego sprzymierzeniec, dmuchnął mu w pysk aż się chłopak cofnął o...
1d6
18 —> 14 (utrata kolejki)
A na domiar złego jeszcze się przewrócił.

(obrazek poglądowy, kiedyś będzie mi się chciało zrobić to ładniej)

Nie powtarzaj, że świat jest ci winien życie.
Świat nic ci nie jest winien. Był tutaj pierwszy.

- Melvine
- Druid
- Posty: 375
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 8
- Zręczność: 25 (15 + 20)
- Czujność: 22 (12 + 20)
- Wiedza: 36
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 58
- Profesje: Uzdrowiciel [2], Znachor [1]
- Neffrea
- Inkwizytor
- Posty: 317
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 55 (25+30)
- Zręczność: 55 (25+30)
- Czujność: 5
- Wiedza: 30
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 60
- Profesje: Rzemieślnik [2]
- Tytuł: Kapłanka Svahrice
Dolina Niespodzianek
1d6
6 —> 10 (nic się nie dzieje)
Nos już nie krwawił, ruszyła dalej. Tak po prostu.
6 —> 10 (nic się nie dzieje)
Nos już nie krwawił, ruszyła dalej. Tak po prostu.
wojownik —> zwiadowca —> skrytobójca —> wyznawca —> piewca —> inkwizytor —> wielki inkwizytor —> inkwizytor
mutacje

zastrzegam postać Shiloh
EQ
- Aurora
- Manifest
Duch Wiatru - Posty: 217
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 55 (15 + 40)
- Zręczność: 60 (20 + 40)
- Czujność: 55 (15 + 40)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 995
- Tytuł: Zasłużony KW
Dolina Niespodzianek
1d6
> 10. Nic się nie dzieje.
Lakańa w końcu ją dogoniła, więc Aurora ruszyła biegiem widząc, że inne wilki są daleko w tyle (choć większość z jakiegoś powodu — nadal przy niej. Na przykład... eee... Mel co ty robisz?).
(drugi rzut zignorujcie, bo się pomyliłam xP)
> 10. Nic się nie dzieje.
Lakańa w końcu ją dogoniła, więc Aurora ruszyła biegiem widząc, że inne wilki są daleko w tyle (choć większość z jakiegoś powodu — nadal przy niej. Na przykład... eee... Mel co ty robisz?).
(drugi rzut zignorujcie, bo się pomyliłam xP)
- .::
::.
WyglądSkilleItemyOdznaczeniaInne
- Arithra
- Wulkan
- Posty: 116
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 30 (10 + 20)
- Zręczność: 15
- Czujność: 30 (10 + 20)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 40 (20.07)
- Punkty Doświadczenia: 0
- Profesje: Myśliwy [2]
Dolina Niespodzianek
Hop, hop, hop.
1d6
13 —> 15 (nic się nie dzieje)
Powolutku, bez pośpiechu! Przecież to wcale nie wyscig.
Och, wait.. czyżby nie słuchała za uważnie?
1d6
13 —> 15 (nic się nie dzieje)
Powolutku, bez pośpiechu! Przecież to wcale nie wyscig.
Och, wait.. czyżby nie słuchała za uważnie?
- Yvarrah
- Wilkołak
Teurg - Posty: 108
- Rodzice: Sulfur x Iliyah
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 41 (11 + 30)
- Zręczność: 43 (13 + 30)
- Czujność: 46 (16 + 30)
- Wiedza: 40
- Życie: 91 (18.07)
- Energia: 60 (18.07)
- Punkty Doświadczenia: 7
- Profesje: Alchemik [2]
Dolina Niespodzianek
Znów postanowil dogonić syna. A może nawet przegonić, przecież nie będzie dawać mu forów!
1d6
5 —> 7 (Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD)
I wyprzedził! O całe jedno pole!
1d6
5 —> 7 (Przeskakujesz nad niezindentyfikowanym bezużytecznym bibelotem Łapa, ratując przed upadkiem. Zyskujesz 2PD)
I wyprzedził! O całe jedno pole!
Yvarrahowi często towarzyszy >> biała płomykówka << zwana Mirael,
która uwielbia siedzieć na jego barkach.
do alchemika
Ekwipunek
x Śmietankowy cukierek — po zjedzeniu postać robi się cała biała na okres 5 postów
(jeśli już jest biała, wtedy robi się jeszcze bielsza)
x Ognisty Denar x2
x Perła Przeklętych x1
x Esencja Cienia x1
x Srebrne Złoto x1
TYM, KIM BĘDZIESZ JUTRO, STAJESZ SIĘ DZIŚ.